Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kaverikapitalismin huipentuma" - ketkä omistavat yksityiset terveystalot?

Vierailija
10.01.2019 |

"Kyllä tässä on kysymyksessä kaikkien aikojen vedätys suomalaisessa terveyspolitiikassa. Leikkaukset keskittyvät isompiin kaupunkeihin, julkinen sairaalaverkko ajetaan alas, yksityinen terveysbisnes rehottaa, SDP:n Tytti Tuppurainen sanoi."

Yle uutiset 10.1.2019

Törkeä kusetus Orpolta&Sipilältä kaverimafia jyrää, kokkareiden hyvävelikerho = laillista korruptiota, joka on kaikkien tiedossa, mutta josta ei puhuta avoimesti.

Yksityisten terveysasemien omistajat ovat voittajia.

Tietääkö kukaan, ketkä omistavat Terveystalon, Mehiläisen ja muut (Pihlaja)Linnat yms. yksityiset toimijat?
Kiinnostaisi tosi paljon tietää, ketkä ovat tämän täysjymäytyksen taustalla ja kokoomuseliitin sekä miljonääripääministerin syleilyssä. Tietääkö kukaan vai onko nämä omistukset salaisia, esim. voisiko Orpo tai hänen sukunsa omistaa Mehiläisen osakkeita? Miten poliitikkoja "voidellaan"?

Halutaanko tänne jenkkimallinen terveydenhoito ja kalliit vakuutukset, joihin vain rikkaimmilla on varaa.?
Palkkaveroale menee sitten suoraan vaikutuksiin, eikä edes riitä.

Mut on se hyvä, että yritystuet ja varallisuusveron plus omaisuusvero pysyy koskemattomana, niin rikkailla on varaa terveydenhoitoon! Näin Suomessa 2019.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suomalaiset on antanut tällaista tapahtua? Puhdasta tietämättömyyttä?

Nyrkkisääntö on se että heti kun näkee jotain isoa ja kiiltävää niin karkuun vain. Itse suosisin ajattomat pikku paikat. Ei senttiäkään näille tyranneille!

Ajattelin että jos nämä jättihirviöt saavat ahmia valtiomme ja yhteiskunta niin miksi minä en vois irtisanoutua vuorotyöstäni ja olla kotona?

Miksi mun pitää palvella tällaista yhteiskunta?

Vierailija
42/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt Kokoomuksen toiminnasta. Ministerit nauravat ylimielisinä eduskunnan edessä kun puhutaan köyhistä. Katsokaahan itse. Löytyvät ehkä areenasta. Katsokaa Orpon ja muiden kokoomusministerien ilmeitä! Se on puistattavaa ja oksettavaa käytöstä.

Mutta heillä on varaa tähän - rikkaita tukijoita löyty, kala kavereita ja saalis on aikamoinen.

Annan rahat mieluummin eläkeläisille. He ovat tämän maan rakentaneet. Hävetkää hallitus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkisääntö on se että heti kun näkee jotain isoa ja kiiltävää niin karkuun vain. Itse suosisin ajattomat pikku paikat. Ei senttiäkään näille tyranneille!

Ajattelin että jos nämä jättihirviöt saavat ahmia valtiomme ja yhteiskunta niin miksi minä en vois irtisanoutua vuorotyöstäni ja olla kotona?

Hehän palvelevat Suomen etua, tämän maan johto. Tottakai sinunkin kuuluu niin tehdä!

Vierailija
44/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tuo että noihin kannetut yhteiset rahat menisivät sitten ulkomaille?

Pörssiyritys palkitsee ensin johdon ja vasta sen jälkeen omistajat. Siitä johdosta olisin enemmän kiinnostunut.

Eli googlaan sitten johdon..?

Kiitti.

Ap

Johto sentään maksaa ainakin osan veroistaan Suomeen. Itseäni kiinnostaa enemmän se, että mihin veroparatiisiin voitot sumplitaan. Jos oikein muistan niin nämä yhtiöt tai ainakaan osa niistä ei veroja juuri Suomeen maksa.

Eli nämä kaverit voisivat olla myös ulkomaalaistaustaisia...? Sitäkö yrität sanoa?

En niinkään sitä, vaikka tämäkin lienee mahdollista, vaan sitä, että palkkioita sumplitaan niin, että ne on mahdollista piilottaa veroparatiiseihin. Näitähän talousrikostutkijat ja verottaja yrittävät selvittää Panaman papereista ja Luxemburgin pankeista.

Vierailija
45/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tuo että noihin kannetut yhteiset rahat menisivät sitten ulkomaille?

Pörssiyritys palkitsee ensin johdon ja vasta sen jälkeen omistajat. Siitä johdosta olisin enemmän kiinnostunut.

Eli googlaan sitten johdon..?

Kiitti.

Ap

Johto sentään maksaa ainakin osan veroistaan Suomeen. Itseäni kiinnostaa enemmän se, että mihin veroparatiisiin voitot sumplitaan. Jos oikein muistan niin nämä yhtiöt tai ainakaan osa niistä ei veroja juuri Suomeen maksa.

Eli nämä kaverit voisivat olla myös ulkomaalaistaustaisia...? Sitäkö yrität sanoa?

En niinkään sitä, vaikka tämäkin lienee mahdollista, vaan sitä, että palkkioita sumplitaan niin, että ne on mahdollista piilottaa veroparatiiseihin. Näitähän talousrikostutkijat ja verottaja yrittävät selvittää Panaman papereista ja Luxemburgin pankeista.

Joo, toi Luxemburg haiskahtaa aika pahalle... En mä pysty selvittämään näitä kytköksiä kun ne on tehty niin taitavasti. Olisi kiva tietää noi kytkyt, varmaan monia kansalaisia kiinnostaa tällaiset kaveri suhteet. Mua ainakin alkoi kiinnostaa tää kovasti. Toivottavasti hallituksella on puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
46/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehän palvelevat Suomen etua, tämän maan johto. Tottakai sinunkin kuuluu niin tehdä!

Tälle hallitukselle on tärkeintä vain ja ainostaan Suomen etu, ei terveysjättien johtoportaan tai omistajien etu!

Vierailija
47/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle hallitukselle on tärkeintä vain ja ainostaan Suomen etu, ei terveysjättien johtoportaan tai omistajien etu!

Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
48/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen järkyttynyt Kokoomuksen toiminnasta. Ministerit nauravat ylimielisinä eduskunnan edessä kun puhutaan köyhistä. Katsokaahan itse. Löytyvät ehkä areenasta. Katsokaa Orpon ja muiden kokoomusministerien ilmeitä! Se on puistattavaa ja oksettavaa käytöstä.

Mutta heillä on varaa tähän - rikkaita tukijoita löyty, kala kavereita ja saalis on aikamoinen.

Annan rahat mieluummin eläkeläisille. He ovat tämän maan rakentaneet. Hävetkää hallitus!

Ne eivät ressut tajua, että se ilmeily kuvataan televisioon. Eivät tosiaan tajua, muuten eivät käyttäytyisi niin huonosti.

Vierailija
49/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty tätä selvittämään yksin. Pitäisi olla Kokoomuksen lähipiirissä. Eivät kyllä puhu toisiaan pussiin tämä kaveriporukka. Varmasti on herrasmies sopimukset hallussa ja juristit asialla.

Vierailija
50/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverikorruptiota vai kaverikapitalismia?

Eihän Suomessa ole mitään mafiaa, eihän?

Kyllä kaikki kytkökset kestävät päivänvalon.

Vierailija
51/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki läpinäkyvää.

Vierailija
52/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Yle tv1 kyselytunti! Livenä nyt.

Vierailija
53/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, miten törkeää! Hävetkää hallitus!

Vierailija
54/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan vastaa kysymykseen kavereista? Kenen kanssa on tehty lehmänkauppoja? Yksityiset jyrää... Kokkelit hurraa, hurraa, hurraa!!

Vierailija
55/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Krista Kiuru! Kukaan ei ymmärrä tätä jälkilypsyä. En minäkään.

Vierailija
56/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilas on pelinappula. Aliesairaalat alas ja yksityiset rulettaa. Vahingot julkiselle. Maksukatot nousee, kohta köyhillä ei ole varaa mihinkään hoitoon.

Vierailija
57/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim minä omistan Terveystaloa, Pihlajalinnaa, Hoivatiloja sekä eQ:n ja Titaniumin kautta vanhainkoteja yms. Myös mieheni ja 11-vuotiaani salkuissa on noita osakkeita. Pörssi on tänäänkin vielä reilut 2 tuntia auki, siitä vaan ostoksille kaikki!

PS Omistan myös Ko(i)ja(a)moa, varmistan sillä ay-liikkeen yhteiskunnalta juonimia verovaroja itsellenikin osinkojen muodossa. Kun en muuten saa mitään tukia Kelalta (no lapsilisä yhdestä), niin Kojamo kierrättää Kela-rahoja kauttaan minulle. Ja toki muillekin omistajille.

Vierailija
58/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrat nyökyttelee... :D

Vierailija
59/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim minä omistan Terveystaloa, Pihlajalinnaa, Hoivatiloja sekä eQ:n ja Titaniumin kautta vanhainkoteja yms. Myös mieheni ja 11-vuotiaani salkuissa on noita osakkeita. Pörssi on tänäänkin vielä reilut 2 tuntia auki, siitä vaan ostoksille kaikki!

PS Omistan myös Ko(i)ja(a)moa, varmistan sillä ay-liikkeen yhteiskunnalta juonimia verovaroja itsellenikin osinkojen muodossa. Kun en muuten saa mitään tukia Kelalta (no lapsilisä yhdestä), niin Kojamo kierrättää Kela-rahoja kauttaan minulle. Ja toki muillekin omistajille.

Onnea sinulle. Villi arvaus: äänestät kokoomusta :D osakkeenomistajat rulettaa.

Vierailija
60/80 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen Pihlajalinnan omistajia. Aika paljon on takkiin (-30%) tullut viime vuonna kun bisnes ei oikein kannata.