Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan kattomu Bird Box leffan? Mitä ne oikein näki jos ottivat siteen pois silmiltä?

Vierailija
10.01.2019 |

Mun mielestä se ei selvinny siinä leffassa ollenkaan

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-mamman tinderprofiilin.

M

Uskon, että jotain paljon pahempaa: ruttuisen ja rupsahtaneen av-paapan Tinderin.

Vierailija
22/40 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Our best understanding of the creatures comes from Charlie who offers an explanation through his own knowledge of mythology and religion. Citing Chinese, Celtic and other lore, he speaks about "demons" and "spirit creatures" that take "on the form of your worst fear, deepest sadness, or your greatest loss."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hyvä että ruuasta oli puutetta mutta päähenkilöltä löytyi aina ripsiväriä.

Vierailija
24/40 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsisi leffassa se, kun se Sandra Bullockin poikaystävä kuoli, lapset eivät reagoineet tämän poistumiseen juuri ollenkaan. Mies oli kuitenkin viiden (?) vuoden ajan ollut isän asemassa näille.

Vierailija
25/40 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo ihmiset tuossa elokuvassa uskalsivat ottaa siteen silmiltä esim siellä kaupassa? Mistä ne tiesivät, ettei siellä sisällä ole mitään pahaa? 

Vierailija
26/40 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisätiloissa eivät nähneet mitään, ulkona jotakin hirveää mistä sekosivat kerrasta. Paitsi hullut jotka olivat jo sekaisin. Ihan ok leffa, Bullock on hyvä!

Vierailija
27/40 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisätiloissa eivät nähneet mitään, ulkona jotakin hirveää mistä sekosivat kerrasta. Paitsi hullut jotka olivat jo sekaisin. Ihan ok leffa, Bullock on hyvä!

Mutta mistä tiesivät, ettei ne örkit tule sisälle? 

Vierailija
28/40 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katsoin ja itseä häiritsi että elivät 5v siinä talossaan eikä hullut keksineet tulla sitä taloa katsomaan, mutta aina kun hakivat ruokaa niin muihin taloihin kyllä pyrkivät. Kukaan ei myös juuri surrut omaisiaan, itseään vaan miettivät.

Miehen kanssa myös naurettiin, et omat kakrut ois saattaneet vinkua vähän enemmän sillä veneretkellä kun 48h kökötettiin paatissa syömättä ja pissaamatta side silmillä.

Loppu oli myös vähän turhan imelä mulle, kuin joku paratiisi, mutta menihän se muuten. Itse örkkien näkemistä en kaivannut. Yleensä ovat naurettavia hahmoja jos jotain mörköjä/zombieita näytetään.

Vierailija
29/40 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, mitä siinä vaihtoehtoisessa lopussa tapahtui?

Vierailija
30/40 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katoin sen samana päivänä kun kirjoitin av:lla etten katso sitä ikinä, kun näin painajaisia jo etukäteen. :D Liityin Netflixiin ihan vaan sen takia.

Hyvä leffa oli. Mun mielestä just se oli hienoa, ettei sitä näytetty tai kerrottu sen tarkemmin mikä sai ihmiset tappamaan itsensä. Jos se olis näytetty, se olis varmaan ollu jotain laimeeta joka ois vieny sen terävimmän kärjen koko leffalta.

Suurin kitinän aihe porukalla tuntuu olevan juuri se kun "mitään ei selitetty/näytetty". Valmiiksipurtua puuroa pitäisi olla kansalle joka ei jaksa käyttää mielikuvitustaan. Myös se " tylsä ja mitään ei tapahtunut", hä? Jotain jatkuvaa pyssynräiskettäkö se pitäisi vaan olla, näin lyhyt keskittymiskäyräkö sakilla on?

Vierailija
31/40 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa myös naurettiin, et omat kakrut ois saattaneet vinkua vähän enemmän sillä veneretkellä kun 48h kökötettiin paatissa syömättä ja pissaamatta side silmillä.

Teidän kakrut onkin pumpulissa kasvaneita, ehkä vähän eri juttu kuin elokuvan maailmaan suoraan syntyneet jotka opetetaan heti pienestä pitäen karun elämän tavoille :D

Vierailija
32/40 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi mietityttämään, että keitä ne tyypit oli, joihin se näky vaikutti erilailla.. ei ät tappaneet itseään vaan olivat haltioissaan ja ottivat ihmisiä kiinni pakkkonäyttääkseen heille näyn.

Vierailija
33/40 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi mietityttämään, että keitä ne tyypit oli, joihin se näky vaikutti erilailla.. ei ät tappaneet itseään vaan olivat haltioissaan ja ottivat ihmisiä kiinni pakkkonäyttääkseen heille näyn.

Ne oli hulluja. Kävi mielestäni aika hyvin selväksi leffan aikana.

Vierailija
34/40 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis oliko ne kaikki niitä jotain karanneita mielenterveyspotilaita.

Vierailija
35/40 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella kuin niille, joille uppoavat muutkin tusinaelokuvat. Kaduttaa, että tuhlasin aikaani kyseiseen tuotokseen...

Vierailija
36/40 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä minusta joka en yleensä tuontyyppisiä leffoja katsele. Ihan liian helposti selvisivät kyllä, koskenlaskua ja vieraassa metsässä juoksentelua side silmillä, just.... Mutta kun ei anna tuollaisen liikaa häiritä niin ok leffa.

Vierailija
37/40 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi suositella kuin niille, joille uppoavat muutkin tusinaelokuvat. Kaduttaa, että tuhlasin aikaani kyseiseen tuotokseen...

Väittäisin, että jos yleisesti pitää "maailmanloppuleffoista", tykkää tästä elokuvasta. Itse en odottanut mitään mestariteosta ja olinkin ihan positiivisesti yllättynyt. Ehkä sinun kannattaa etukäteen katsoa esim. IMDB:stä leffan arvosana, niin ei tule vahingossa katsottua mitään "laadutonta kuraa".

Vierailija
38/40 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siis oliko ne kaikki niitä jotain karanneita mielenterveyspotilaita.

Ne oli mielisairaita eri paikoista, ei välttämättä mistään karanneita. Se yksi, joka tuli sinne taloon ja tappoi melkein kaikki, oli karannut mielisairaalasta. Tässä leffassa hullujen mieli oli jotenkin jo valmiiksi rikkoontunut, joten hirviön (tai mikä lie) näkeminen ei aiheuttanut itsemurhan tekemistä vaan teki heistä entistä enemmän hulluja.

Vierailija
39/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-mamman tinderprofiilin.

M

:DDD

Vierailija
40/40 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisuuttaan häpeävãn taina licciardon uusimman videon. End is near. Kyllä.

Hahahaaa nää suomalaiset naiset jonka ainoa päämäärä elämässä on saada ulkkari sukunimi on kyllä pelottava ilmiö.