Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiysvaatteita Seinäjoelta?

14.05.2006 |

Mistä seinäjoelta löytyy äitiysvaatteita?? Isohkoja kokoja (xl) ja valikoimaa muutakin kuin pitkiä housuja..

Mietitään tässä että suunnataanko sittenkin vaasaan henkkamaukalle ostoksille..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torikeskuksessa on liike nimeltä Rintamäen lapsi -ja mamma-asuste (en nyt oo ihan varma tosta nimestä, mutta tiedätkin varmaan...). Sieltä löytyy jonkin verran valikoimaa äitiysvaatteista. Kokoja en tarkemmin osaa sanoa, mutta kannattaa käydä katsastamassa!Niamey_85:

Vierailija
2/9 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse menin suoraan Vaasaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarvikeliike Huvikummussa on jonkin verran äippävaatteita ja Kappahlissa myös.

Vierailija
4/9 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasasta äitiysvaatteita löytyy vain H&M:ltä ja Kappahlista tietääkseni, joten ne samat löytyy varmaan sieltä S-joeltakin.

Vierailija
5/9 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitkin Rianna ehtinyt tuon Huvikummun ilmoittamaan minuuttia aiemmin, kuin minä ;)

Vierailija
6/9 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti teemme reissun molempiin!!

ainakin vaasaan kun toi H&M.n valikoima oli ainakin mun makuun kun siellä viimeksi vierailimme :)

Ihana mieheni oli sitä mieltä että mamman täytyy saada näyttää nätiltä koko raskaus :) Että sinne mennään mistä parhaiten löytyy..

Niamey rv28+4

Vierailija
7/9 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- KappAhlista housuja

- Tua Rintamäki

- Huvikumpu

Vaasassa on muistaakseni H&M:lla ja Lindexillä äitiysmallisto (jostain syystä Seinäjoella ei tarvitse??!!). Itse hain Helsingistä ja Lahdesta..

Vierailija
8/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Tua Rintamäellä ja Vaasan H&M llä. Seinäjoen Rintsuun oli viime syksynä tullut Vero Modan alainen Mama Licious- mallisto. Ihania edullisia äippävaatteita. Vaasan H&M:n valikoima oli pettymys! Olisko sillä saralla vasta kesäisempää tulossa?

Myös Rintamäeltä sanottiin, että Vaasasta on ihmiset alkaneet käydä Seinäjoella, kun Tämä Mama Licious-sarja on tullut. On niitä Name It ja Exit- vaatteiden " sukua" . Vielä en ostanut mitään, kun olin ohikulkumatkalla...

Vierailija
9/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bubbles:

Kävin Tua Rintamäellä ja Vaasan H&M llä. Seinäjoen Rintsuun oli viime syksynä tullut Vero Modan alainen Mama Licious- mallisto. Ihania edullisia äippävaatteita. Vaasan H&M:n valikoima oli pettymys! Olisko sillä saralla vasta kesäisempää tulossa?

Myös Rintamäeltä sanottiin, että Vaasasta on ihmiset alkaneet käydä Seinäjoella, kun Tämä Mama Licious-sarja on tullut. On niitä Name It ja Exit- vaatteiden " sukua" . Vielä en ostanut mitään, kun olin ohikulkumatkalla...

Myös keskisillä on alettu myydä äitiysvaatteita ja juuri tuota mama licious merkkiä mainostivat tänään ilmestyneessä ykköset-lehdessä!