Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista sisustusta/kotia kadehdit?

Vierailija
09.01.2019 |

Onko se moderni ja iso omakotitalo vai vanha vuosisadan alun kivikerrostalo? Entä millainen sisustus on sellainen, jonka ottaisit itsellesi?

Minä kadehdin ns. kulttuurikoteja, joissa on vanhaa, monta kerrostumaa, paljon kirjoja, taidetta ja huoleton tyyli, mutta silti kokonaisuus on toisiinsa sopiva.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroksellista tyyliä. Sitä, että ihmisten kiinnostuksen kohteet ja tausta näkyvät kodissa. Mielenkiintoisia yksityiskohtia. Kyllä moderni talokin voi olla hieno, mutta pidän itse enemmän perinteisestä tyylistä myös sistustuksessa.

Vierailija
2/41 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artekkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temosten talo ja pihamaa varsinkin on aika lähellä täydellistä imo. En tiedä millainen on sisältä. Näin vain kuvan ulkoa joskus.

Vierailija
4/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi kun itselläni on ihannekotini. Arvotavaraa, ikeaa, kirpparilöytöjä, tuunattua, vanhaa perittyä kerroksissa yhdessä. Paljon tilaa ja avaruutta.

Vierailija
5/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temosten talo ja pihamaa varsinkin on aika lähellä täydellistä imo. En tiedä millainen on sisältä. Näin vain kuvan ulkoa joskus.

Minusta se ulkoväritys on ruma. Itse talo on ihana. Sisällä ovat vedelleet ihan liikaa kaikkea valkoiseksi. Valkoista maalia huonosti maalattuna.

Vierailija
6/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se moderni ja iso omakotitalo vai vanha vuosisadan alun kivikerrostalo? Entä millainen sisustus on sellainen, jonka ottaisit itsellesi?

Minä kadehdin ns. kulttuurikoteja, joissa on vanhaa, monta kerrostumaa, paljon kirjoja, taidetta ja huoleton tyyli, mutta silti kokonaisuus on toisiinsa sopiva.

Ihanaa! Meillä on ihan just tällainen kulttuurikoti Ullanlinnassa, 192 m2

:D

Vierailija
7/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pieni persoonallinen kulttuurikoti jota on hoidettu hyvällä maulla olisi mun mieleen. Ei mitään avaraa valkoista kolkkoutta.

Vierailija
8/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👍👍

En kadehdi. Nautin kauneudesta.

Vierailija
9/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha pieni mökki maaseudulla. Leivinuuni, puuhella, toimivia kakluuneja. Narisevat lankkulattiat ja portaat. Yläkerrassa nukkumakammari. Kuisti/veranta ja vanhat ovet ja vetimet. Tunnelmallinen puulämmitteinen pihasauna ja saunakammari, missä istuskella kynttilöiden ja öljylamppujen valossa, juoda saunan jälkeen muumilimua ja syödä kiuasmakkaraa.

Vierailija
10/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi mitään tyyliä, kun olen sisustanut oman kotini juuri sellaiseksi kuin haluan ja itselleni juuri täydelliseksi. Ei varmasti saisi hirveästi pisteitä näiltä sisustublogeja ja suomalaisia sisutuslehtiä ja -ohjelmia seuraavilta (saati tekemässä olevilta), mutta itse tykkään kuin hullu puurosta. Muut sisutakoot sitten niin kuin itse haluavat.

Vierailija
11/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista paljon valkoista, vähän mustaa ja harmaata siellä täällä, koukeroisia mietelauseita seinillä ja koristeissa. Tähtikuvioita, Riviera Maisonia ja Jyskiä.

90-luvun puutalo jossain Kouvolassa. Jeij!

Vierailija
12/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ehkä kadehdi mitään sisustusta, ihastelen kyllä. Tykkään tosi erilaisista tyyleistä, runsaasta pelkistettyyn. Eniten tykkään sellaisista, jotka eivät selkeästi edusta jotain trendiä, vaan ovat tavalla tai toisella ajattomia. Oma tyylini on värikäs, mutta ei hirveän rönsyilevä. Mun tyyliin kuuluu myös "aitous" (paremman sanan puutteessa käytän tätä): tykkään vanhoista huonekaluista, mutta vanhan näköisiksi tehdyt, uudenaikaisista materiaaleista valmistetut tavarat ovat mulle kauhistus. Ei puun näköistä, vaan puuta! Se on ehkä vähän niin kuin mottoni.

Jos nyt jostain olen kateellinen, niin vanhoista hirsi- tai kivitaloista. Asun rintamamiestalossa, enkä ole tästä mihinkään muuttamassa, mutta haluaisin asua vielä vanhemmassa talossa.

Vierailija
13/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly brookilla on aivan ihana koti, haluaisin tuollaisen lomakodiksi, joten sitä kadehdin nimenomaan lomakodiksi-

https://www.instagram.com/p/BlTtWi4g7Vj/

https://www.instagram.com/p/BrC1RutBBBA/

https://www.instagram.com/p/Bn9SMisAAMI/

https://www.instagram.com/p/Bq0RN_LHhR8/

Vierailija
14/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehtiminen tunnutaan mieltävän kauhean negatiiviseksi sanaksi. Tosiasia on kuitenkin se, että kaikki kadehtivat jotakin, osa vain demppaa sen tunteen. Kateus voi olla myös positiivista - jotakin haluaa tavoitella tai johonkin tähtää 

Vierailija
15/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt 3. okt ja 3. täydellinen sisustus, juuri tähän taloon sopiva. En todellakaan kadehdi muiden sisustuksia:)

Vierailija
16/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma paras kun vaan on siistiä😊

Vierailija
17/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin (tai oikeastaan ihailen) sellaista kotia, jossa kaikki on uutta tai remontoitua, meren tai järven rannalla, isot maisemaikkunat auringonlaskuun päin. Sisustuksessa pitää olla särmää, eli aitoa taidetta, luonnonmateriaaleja, jotain vanhaa, soittimia, kirjoja, muhkeita tyynyjä ja vilttejä, lankkulattia, hyvä valaistus, hienoja astioita.

Vierailija
18/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia, joissa on siisti, rauhoittava, lämmin tunnelma. Kaikella on paikkansa. Lämpimiä sävyjä, arvoesineitä, taidetta, yksinkertaisia minimalistisia muotoja. Pidän skandinaavisesta muotokielestä, mutta en värittömyydestä.

Jossain Suomen kaunein koti -jaksossa oli aivan ihana 70-luvun hengessä sisustettu rivitalokoti. Siellä oli seesteisen ja lämpimän näköistä.

Yritän sisustaa omaa kotia tuohon suuntaan, mutta tuntuu, etten vaan onnistu.

Vierailija
19/41 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avara valoisa vaalea mahdollisimman vähän tavaraa, laadukkaat materiaalit, herkkiä japanilaistyylisiä yksityiskohtia, mutta ei kolkko eikä tylsä. Pesä jossa helppo hengittää.

Vierailija
20/41 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehtiminen ei ole ihailua tai positiivista. Kateus on negatiivinen asia. Miksei suoraan kysytä mitä ihailee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi