Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

5901/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kokeilla olenko nymfo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fwb kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haluatkohan seksiä ennen seurustelua?

No ilman muuta😉😂😍

Mitä mieltä?

Sinusta on tullut olo että olet nymfo.

No een, seksin puutteessa vain😂

No jos olisit se oikea niin todellakin.

No oikea olen! Ihan ehta😉🙃

Laita sähkäri tänne niin kirjoitellaan

Mutta eikös sähkäri ole sähkömies???

Nonnii, saatiin sut paikalle, miten viihdytät tänään? Haluatko roolileikkejä tänään😉😂? Vai mennäänkö normisetillä?😉🤐

Meinaakko nää että tää on joku viihdetoistopalvelu :D Älä sää unta nää:)

Kiva kuiteski että edes sinä kaipasit kettua poloista tätä :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
5902/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laita sä! Mä en tiedä sun mailiosoitetta....😢😩

abc987987 india com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5903/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sydän meni sun kanssa enemmän rikki kuin se olisi mennyt jonkun toisen kanssa, koska sä olit poikkeuksellinen, sellainen, jollaista en kuvitellut olevan olemassakaan. Kai se on niin, että mitä isommat panokset, sitä isompi lommo.

Olen tällaisena tosi ikävää seuraa itselleni, eikä mun ollut tarkoitus jäädä tätä vatvomaan loputtomiin, mutta tässä vielä ollaan. Vielä tänään, vielä huomenna, ehkä vielä ensi kuussakin, mutta ei ikuisesti. Sen lupaan itselleni.

Onko sulla perhettä ja puolisoa? Mikä estää keskittymästä heihin? Miksi ruokit kaipausta toiseen täällä jos olet varattu?

Olin vastaamassa sulle aika rumasti, koska en pidä olettajista. Mutta lapsia on, puolisoa ei, vaikka se ei kyllä pätkääkään kuulu sulle. Oletko sä joku kirjoittamislupien ylipäällikkö täällä?

Oletko ollut pitkäänkin yksin? Kauanko kaivannut?

Tuolla tyylillä on ja kaipaa vielä pitkään yksin.

Vierailija
5904/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sydän meni sun kanssa enemmän rikki kuin se olisi mennyt jonkun toisen kanssa, koska sä olit poikkeuksellinen, sellainen, jollaista en kuvitellut olevan olemassakaan. Kai se on niin, että mitä isommat panokset, sitä isompi lommo.

Olen tällaisena tosi ikävää seuraa itselleni, eikä mun ollut tarkoitus jäädä tätä vatvomaan loputtomiin, mutta tässä vielä ollaan. Vielä tänään, vielä huomenna, ehkä vielä ensi kuussakin, mutta ei ikuisesti. Sen lupaan itselleni.

Onko sulla perhettä ja puolisoa? Mikä estää keskittymästä heihin? Miksi ruokit kaipausta toiseen täällä jos olet varattu?

Olin vastaamassa sulle aika rumasti, koska en pidä olettajista. Mutta lapsia on, puolisoa ei, vaikka se ei kyllä pätkääkään kuulu sulle. Oletko sä joku kirjoittamislupien ylipäällikkö täällä?

Oletko ollut pitkäänkin yksin? Kauanko kaivannut?

Vastauksena molempiin: yli vuoden, alle kaksi vuotta.

Vierailija
5905/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Haluaisin kysyä sinulta monia asioita, joita täällä ei oikein voi kertoa ja jutella kaikesta. Miten sinä olet mahtanut tämän kaiken kokea? Rakkaus sinuun on vahvempi kuin koskaan. Sitä ei tunnu mikään heiluttavan. Helliä suudelmia sinulle. Haluan ja kaipaan sinua niin paljon. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Milloin olet viimeksi nähnyt hänet? Eikö sinua harmita kun nämä kauniit kaipausviestisi eivät koskaan tavoita tätä kaivattuasi?

Tarkoitit varmaankin mitäänsanomattomat ja ympäripyöreät. Jotenkin tulee sellainen olo että tosiasiassa hän tuijottaa Jayne Mansfieldin lehtileikettä vuodelta 1961.

Juuri näin. Todella outo tyyppi on hän noine omituisine kaipauksineen.

Mun mielestä paljon omituisempaa "kaipausta" on tällainen jatkuva toisten nimittely, pilkkaaminen ja negatiivinen arvostelu! (sivusta)

Tää tyyppi on kirjoitellut aika moneen kaipausketjuun näitä rakkaudentunnustuksiaan, mutta ei kykene ilmeisesti oikeassa elämässä kuin stalkkaamaan tätä kohdettaan. Se on hieman outoa. 

Jossain taisi olla että on varattu. Se selittää paljon.

No siinä tapauksessa säälin hänen vaimoaan. Mies kaipaa ja rakastaa vauvapalstalla toista naista ja esittää hyvää aviopuolisoa kotona. 

Tästä yhdestä typeryksestä ei voi kyllä erehtyä. Kirjoittaja paistaa läpi yhdenkin virkkeen pituisen kirjoituksen takaa.

En siis oletakaan, että hän mitään tajuisi. Unohda, älä edes yritä. Ei onnistu kuitenkaan.

Mutta teille muille ihan yleisenä pohdintana, että onpa outo syy sääliä jonkun vaimoa. Tai miestä. Jos oma puolisoni haikailisi jonkun toisen perään, mutta vastuullisena ihmisenä tyytyisi tekemään sen vaan täällä, missä viestit eivät taatusti mene koskaan niiden silmiin, joille ne on osoitettu, arvostaisin hänet todella korkealle. Ei olisi se "kotona hyvän puolison esittämistä", vaan hän todellakin olisi aivan paras puoliso.

Täällä on myös paljon tällaisia vastuullisia naisia, jotka haaveilevat vaan puolileikisti täällä, mutta eivät koskaan oikeasti loukkaisi tosielämässä omaa puolisoaan pettämällä tätä, tai yrittäisi hajottaa kaipaamaansa ihmisen perhettä. Nostan hattua.

Tämä!

Vierailija
5906/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos et ole varattu niin ei ksi tilanne silloin ole noin lopullinen kuin annat ymmärtää. Vei tekikö tämä ihminen sulle jotain pahaa?

Taisin jo vastatakin, että tunteet eivät kohdanneet. En ajatellut aseella uhaten pakottaa.

Vierailija
5907/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Haluaisin kysyä sinulta monia asioita, joita täällä ei oikein voi kertoa ja jutella kaikesta. Miten sinä olet mahtanut tämän kaiken kokea? Rakkaus sinuun on vahvempi kuin koskaan. Sitä ei tunnu mikään heiluttavan. Helliä suudelmia sinulle. Haluan ja kaipaan sinua niin paljon. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Milloin olet viimeksi nähnyt hänet? Eikö sinua harmita kun nämä kauniit kaipausviestisi eivät koskaan tavoita tätä kaivattuasi?

Tarkoitit varmaankin mitäänsanomattomat ja ympäripyöreät. Jotenkin tulee sellainen olo että tosiasiassa hän tuijottaa Jayne Mansfieldin lehtileikettä vuodelta 1961.

Juuri näin. Todella outo tyyppi on hän noine omituisine kaipauksineen.

Mun mielestä paljon omituisempaa "kaipausta" on tällainen jatkuva toisten nimittely, pilkkaaminen ja negatiivinen arvostelu! (sivusta)

Tää tyyppi on kirjoitellut aika moneen kaipausketjuun näitä rakkaudentunnustuksiaan, mutta ei kykene ilmeisesti oikeassa elämässä kuin stalkkaamaan tätä kohdettaan. Se on hieman outoa. 

Jossain taisi olla että on varattu. Se selittää paljon.

No siinä tapauksessa säälin hänen vaimoaan. Mies kaipaa ja rakastaa vauvapalstalla toista naista ja esittää hyvää aviopuolisoa kotona. 

Tästä yhdestä typeryksestä ei voi kyllä erehtyä. Kirjoittaja paistaa läpi yhdenkin virkkeen pituisen kirjoituksen takaa.

En siis oletakaan, että hän mitään tajuisi. Unohda, älä edes yritä. Ei onnistu kuitenkaan.

Mutta teille muille ihan yleisenä pohdintana, että onpa outo syy sääliä jonkun vaimoa. Tai miestä. Jos oma puolisoni haikailisi jonkun toisen perään, mutta vastuullisena ihmisenä tyytyisi tekemään sen vaan täällä, missä viestit eivät taatusti mene koskaan niiden silmiin, joille ne on osoitettu, arvostaisin hänet todella korkealle. Ei olisi se "kotona hyvän puolison esittämistä", vaan hän todellakin olisi aivan paras puoliso.

Täällä on myös paljon tällaisia vastuullisia naisia, jotka haaveilevat vaan puolileikisti täällä, mutta eivät koskaan oikeasti loukkaisi tosielämässä omaa puolisoaan pettämällä tätä, tai yrittäisi hajottaa kaipaamaansa ihmisen perhettä. Nostan hattua.

Joo, tuollainen puoliso on paras puoliso!

Vierailija
5908/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuiko joku minua? Olenko antanut luvan puhua? T: Ylipäällikkö

Minä. Uhitellen kirjoitin ilman lupaa. Ei toistu. ap

Vierailija
5909/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

abc987987 india com

No emmä ny minkään Intiaan ala mailaamaan. Ihan suomisetti kelpais. Vai onks toi puhelinnumero? 😂😉😳

Vierailija
5910/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos et ole varattu niin ei ksi tilanne silloin ole noin lopullinen kuin annat ymmärtää. Vei tekikö tämä ihminen sulle jotain pahaa?

Taisin jo vastatakin, että tunteet eivät kohdanneet. En ajatellut aseella uhaten pakottaa.

Oletko aiemmin pakottanut aseella uhaten😉🤐?

Yrititkö valeostoa eilen, en vastannut täkyyn🙃. Parempi yritys ensi kerralla!

Vierailija
5911/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä nainen unta, että tanssin kanssasi.

Vierailija
5912/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

abc987987 india com

No emmä ny minkään Intiaan ala mailaamaan. Ihan suomisetti kelpais. Vai onks toi puhelinnumero? 😂😉😳

Tuo on hyvä sivusto jossa saa tehtyä ilman puhelinnro-tietoja ilmaisen sähkärin.

Vierailija
5913/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aiemmin pakottanut aseella uhaten😉🤐?

Yrititkö valeostoa eilen, en vastannut täkyyn🙃. Parempi yritys ensi kerralla!

Voisitko vaan nähdä jotain kiiltävää ja lähteä juoksemaan sitä kohti?

Vierailija
5914/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö sut just liikennevaloissa? Voisin vaikka vannoa, että se olit sinä, vaikka auto oli eri. Vilkaistiin toisiamme suoraan silmiin. Mikä sunt tänne sai, jos se olit sinä? Tai sitten alkaa lieli tekemään tepposia.

Vierailija
5915/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanko taas enemmän kaipausviestit agendalle.

Gallup: mikä kaivatussanne on parasta?

Vierailija
5916/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaanko taas enemmän kaipausviestit agendalle.

Gallup: mikä kaivatussanne on parasta?

Luonne vai ulkonäkö kysymys?

Vierailija
5917/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko Hml?

Vierailija
5918/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän olen pettynyt, vain tanssit. Eikö muuta? Eikö edes suudeltu? Kas kun yksi asia johtaa toiseen...😉

Vierailija
5919/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💃🏿🕺🏽

Vierailija
5920/6113 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulma kirjoitti:

Kannattaa kyllä näyttää vihreää valoa, vaikka naurattaa ajatus näin miehenä että jonkun merkin jälkeen saan luvan kiinnostua henkilöstä. Jos teen aloitteen niin se tarkoittaa, että olen kiinnostunut. Varsinkin jollain naisilla tuntuu olevan vähän väärä käsitys, että kun mies tekee aloitteen niin se tarkoittaa että mies luulee naisen olevan kiinnostunut. Sitten hihitellään kavereille, että mies luuli ystävällisyyttä kiinnostukseksi, ja nostatetaan olematonta itsetuntoa naureskelemalla toiselle isossa porukassa. Varsin ironista on se, että naiset itse usein luulevat, että miehen ystävällisyys, katsekontakti ja hyvät käytöstavat tarkoittavat, että mies on kiinnostunut.

Mutta sitä vihreää valoa ei kannata naamioida liiaksi kun kukaan ihminen ei ole ajatusten lukija. Kyllähän sitä kannattaa tehdä tikusta asiaa, vaikka aika harva mies niistä mitään lopulta ymmärtää. Siksi ne onkin helppo ohittaa esittämällä tyhmää jos ei ole kiinnostunut. Mutta tosiaan kannattaa kokeilla pari kertaa kun yksittäinen juttu vain hämmentää meitä miehiä. Luin vain pari viimeistä sivua, en tiedä onko tästä keskusteltu enemmänkin viime päivinä.

Ja vaikka kommentoin niin en ole tehnyt aloitetta sen ihmisen suhteen kenen takia tänne olen joskus kirjoittanut. En sano, että en koskaan tee ja itseasiassa olin tässä taannoin tekemässä, mutta tulin järkiini. Vähän kokeillut joskus tikulla jäätä, ja tuntui kuin huutelisin tyhjille pöydille. Järki-ihmisenä pakko ajatella yksipuoleisena kiinnostuksena. Intuitiota (mielikuvitusta) lukuunottamatta näyttää hyvin synkältä kun vähän syvemmin analysoi, ja ihan valehtelematta keksin aika monta naista jolle olisi luontevampi tehdä tällä hetkellä aloite ilman että vaikutan joltain harhaiselta aasilta.

Miksi et kysy suoraan? Minusta ollaan oltu avoimesti kiinnostuneita eikä ole tarvinnut arvailla motiiveja. Reilu peli. En ymmärrä kyräilyä. Kerran törmäsin kyräilyyn ja riitti se.

T. Nainen

Kiva, että sulla riittää kiinnostuneita. Niin varmasti hänelläkin. En ole varma kuvitteletko olevasi kaivattuni kun käytät luvattoman paljon minä sanaa kysyessäsi jotain kysymystä? Loppujen lopuksi et tiedä tilanteestani yhtään mitään: missä tavataan jos tavataan, onko vietetty koskaan aikaa kahdestaan, koska olemme viimeksi nähneet jne. Ne on jätetty ihan tarkoituksella tyhjiksi.

Nyt puhuttiin vihreästä valosta. Täällä on vähän omituinen tapa, että miehiä yritetään yllyttää tekemään aloite vaikka varoitusmerkit näyttäisivät punaista. Muita naisia taas kehoitetaan jatkamaan eteenpäin ja unohtamaan. Olisikohan ollut pari viikkoa sitten kun vähän luin foorumia niin joku naimisiin mennyt nainen pystyi näkemään itsekriittisesti omassa käyttäytymisessään negatiivisia asioita jotka olivat luoneet jollekin entiselle kosiskelijalle epävarmuutta. Kehoitettiin unohtamaan ihminen ja haukuttiin mies pleijeriksi tjsp. En kommentoinut mitään, mutta nyt voin sanoa että kun täällä on lukenut enimmäkseen viestejä joissa ei nähdä omaa napaa pidemmälle niin kirjoittajasta jäi harvinaisen positiivinen mielikuva.

Mutta vastaus kysymykseesi on, että ei ole mitään tarvetta tuputtaa itseäni tai seuraani yhdellekään ihmiselle joka antaa kuvan, että ei halua sitä. Asiat ovat yleensä sitä miltä ne näyttävät. Ja vaikka en nyt varsinaisella tavalla pidäkään itseäni komeana, en ole mikään pleijeri (vaikka itsevarmuuden takia jotkut ovat joskus saaneet omien sanojensa mukaan mielikuvan) niin kyllä noita avoimesti kiinnostuneita on omalla ympärilläkin. Tarpeeksi mielenkiintoisen näköinen, että erotun massasta edukseni ja kävelen kevyin askelin itseäni häpeilemättä. Varsinkin kahdenkesken rentoudun ja olen oma itseni kun ympärillä ei ole ärsykkeitä niin viimeistään siinä vaiheessa tiedän kyllä antavani positiivisen kuvan itsestäni. Eli ei ole mitään syytä vaipua itsesääliin tai alkaa nolaamaan itseään jos tilanne näyttää epävarmalta.

Tämä ei ole rapala. Täällä joskus enemmän kirjoitellessa tuli tunne, että kuinkakohan moni luulee minun olevan kaivattunsa... Miettikää nyt kuinka epätodennäköistä se on, että kukaan puolituttu edes täällä kirjoittelisi. Joskus tulee pelottavan tarkkoja kuvauksia, oma nimi mainitaan tai nimikirjainta kaivataan irrallisesti mutta ajankohtaisesti niin sopivasti että se voisi olla kuin vastaus omaan viestiin . Itse olen jättänyt reagoimatta niihin. Harhaa, tai se mahdollisuus että joku toinen on ollut tunnistavinaan ja yrittää tehdä kiusaa on aika suuri. Myös joskus lukiessa joku on kirjoittanut niin mitä itsekin on miettinyt. Samanlaisia tilanteita. Pahinta on silti ne kun joku kirjoittaa todella rumasti sillä tavalla, että toinen voisi kuvitella sen tulevan vaikka allekirjoittaneen kynästä.

Ei, en ole kaivattusi. Unohtui kirjoittaa sana: sivusta. Kysyin vain koska ihmetytti. Asiahan tosin ei minulle kuulu millään tavalla. T. Nainen

Hei. Ei täällä kukaan tunne ketään. Itse en tunne, enkä ole kertaakaan tunnistanut ketään. Tämä on sellainen hölinäketju.

Ketju on lukittu.