Ennen tykkäämälleni miehelle taitaa olla joku muu raskaana
Pakko avautua asiasta jonnekin, kerron lyhyesti.
Kyseisen tyypin kanssa oli orastava suhde, joka meni fwb-kuvioksi miehen toiveen ja minun typeryyden/huonon itseluottamuksen takia. Klassisesti kehitin tunteet, vaikka en halunnut. Huomasin jossain vaiheessa joutuneeni alakynteen, niin lopettelin juttua. Miehen mielestä ilmeisesti olemme jollakin tavalla "kavereita" vaikka emme ole koskaan varsinaisesti tehneet mitään kaverimaista ja pysytty ajan tasalla kuulumisista. Tämä on ollut mun halusta, mies on joskus ehdotellut jotain kävelylle lähtöä ym. huonekalujen kokoamista (:D) mutta en nähnyt pointtia vaan mulle homman nimi oli tuossa vaiheessa pelkkä seksi silloin tällöin. En halunnut ruveta seuraneidiksi ilman mitään sitoutumista.
Pari kk sitten olin humalassa ja hairahdin sinne yöksi, mitä kaduin ja lopetin yhteydenpidon samantien. Nyt mies on laittanut viestiä että koskas nähtäisiin ja hänelle on ilmeisesti jotain erityistä tapahtunut viime kuussa. Arvaan, että sen on pakko olla, että on isäksi tulossa. En halua kuulla eikä kiinnosta. En ole vastannut. Mikä noita vaivaa? Miksi se luulee, että minua kiinnostaa sen elämäntapahtumat? Mielestäni olen käytökselläni tehnyt selväksi, että me emme ole kavereita. Minun näkökulmasta olimme romanttisluontoisen (ainakin minulle) seksin harrastajia ja nyt se on ohi.
Halusin vain kertoa jollekin.
Kommentit (15)
Kumpikaan ei taida olla kovin terävä kynä...
Siis mistä sä päättelet että se on saamassa perheenlisäystä? Muuten kyllä ymmärrän sun pointin, en itekään haluis tietää.
Minusta kuulostaa siltä, että olet edelleen vakavasti ihastunut mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä sä päättelet että se on saamassa perheenlisäystä? Muuten kyllä ymmärrän sun pointin, en itekään haluis tietää.
Niinpä. Kaikista maailman asioista tulee ekana mieleen erityisestä jutusta, että on isäksi tulossa. Kun se on tapahtunut viime kuussa. Sen on pakko olla niin sitten.
Voi sillä olla sukupuolitautikin, josta haluaa kertoa... 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kaikista maailman asioista tulee ekana mieleen erityisestä jutusta, että on isäksi tulossa. Kun se on tapahtunut viime kuussa. Sen on pakko olla niin sitten.
Se taitaa olla ap:n pelko? Otsikkohan sen jo kertoo, ”joku muu...”.
Voi ei ap, se erityinen on vihje tulevasta kosinnasta, mies on rakastunut.
Jos mulle laittais joku viestiä, että nähtäiskö niin en mä ekana ajattele et se on isäksi tulossa. No, toiset ajattelee pitemmälle asioita noinkin yksinkertaisesta viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei ap, se erityinen on vihje tulevasta kosinnasta, mies on rakastunut.
Tai sit se laulaa aapeelle olenko hoo ii vee posi tiivi nen olenko hoo iii veee hoo iiii veee ou jeeee
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä, mitä muutakaan se voisi olla. Joku työjuttu on ehkä ainoa toinen mahdollisuus, mutta mikä siinä olisi niin jännää että ihan naamatusten näkis. Tuskin se niin hölmö on, että haluais kertoa ihan vaan vaikka uudesta ihanasta tyttöystävästä. Ärsyttää, kun varmaan tarkoitus oli saada mut pohtimaan asiaa ja vielä onnistui. Ap
Romanttisluonteiset seksin harrastajat. Kiitos nauruista.
Vierailija kirjoitti:
Romanttisluonteiset seksin harrastajat. Kiitos nauruista.
Ole hyvä, mutta koetapa keksiä järkevän kuuloinen vastine kuvaamaan samaa asiaa? :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi sillä olla sukupuolitautikin, josta haluaa kertoa... 🤭
Jos sillä on todettu sukupuolitauti, niin on lainmukaisesti velvollinen siitä ilmoittamaan eli pitäisi laittaa viesti, jos en halua tavata. En ole estänyt. Ei se välttämättä kylläkään tajua, että olisi velvollisuus ilmoittaa mahd. nopeasti. Ap
Siis miehen mielessä olisi ollut fwb ja minun mielestä sitten pelkkä pa no kaveri, koska ei ollut seurustelusta kiinnostunut. Hassua, että se ei sitten ole tajunnut, että sitä kaveriosiota ei ole koskaan tapahtunut. Ap