Miten kestätte koko päivän työparinne kanssa?
Olen kiinnittänyt huomiota, että tietyissä paikoissa töitä tehdään koko päivä työparin kanssa. Miten käytätte koko päivän yhden ihmisen kanssa? Eikö se ole ahdistavaa? Varsinkin silloin, kun työpari ei miellytä, on typerä tai vit**mainen tai muuten kummallinen?
Kommentit (7)
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
En kestäkkään. Siksi olen valinnut eri lounaspaikan kuin hänen vakkarinsa. Ajan mielelläni usein työpakuamme ja silloin vien hänet ensin syömään ja tulen hakemaan 2 tunnin päästä. Hänkin on tyytyväinen ratkaisuun. Taitaa ottaa pari kaljaa odotellessa kun ei tarvitse ajaa. Kunnan hommissa Varsinais-Suomessa
Vierailija kirjoitti:
En kestäkkään. Siksi olen valinnut eri lounaspaikan kuin hänen vakkarinsa. Ajan mielelläni usein työpakuamme ja silloin vien hänet ensin syömään ja tulen hakemaan 2 tunnin päästä. Hänkin on tyytyväinen ratkaisuun. Taitaa ottaa pari kaljaa odotellessa kun ei tarvitse ajaa. Kunnan hommissa Varsinais-Suomessa
Onko valkoinen paku ja kissan kokoisilla sinisellä firman tekstit kyljissä?
Välitättekö kaasua tai sähköä?😉
Täällä sama. En meinaa erästä tärkeilijää kestää ollenkaan. Aaarghhh!!
Aivan mainiosti, koska työparini on huipputyyppi! Tai oli. Jäin jo pois työstä. Parikymmentä vuotta tahkottiin yhdessä. Siitä en tiedä miten hän kesti minua. Ainakin oli enemmän kestämistä.
Olin niin kiitollinen ja onnellinen että sain juuri hänet työparikseni.
En jaksa ketään koko ajan. Tarvin omaa tilaa.
Miten kestätte tarkoitin