Olen ehkä saanut jonkun taudin
Mietin tässä, että.missä klamydia kutisee?onko se pinnalla vai sisäpuolella? Mistä erotan josko tää on hiivaa, entä herpes?
Kutina siis karvoituksen kohdalla.
Kommentit (17)
kutina kirjoitti:
satiaisia?
Miten ne oireilee?ap
Ihan vaan puskista huutelen että itse pelkäsin pahinta ja menin lääkäriin ja kutina/ihottuma karvoitusalueella paljastui nikkeliallergiaksi :'D
Itsellä tullut paljon kipeitä patteja häpyhuuliin ja kumpuun. On toivottavasti vaan finnejä, voiko joku tauti oireilla noin?
Täh?! Mene nyt ihmeessä lääkäriin. Onko tämä provo? Klamydiatestin nyt ainakin saa helposti pyytämällä ensi alkuun.
Herpes voi aiheuttaa rakkuloita häpykummulle, mutta niin voi joku normaali ihottuma myös. Tai joku muu syy. Kannattaa varmaan jäädä kotiin ihmettelemään.
Vierailija kirjoitti:
Täh?! Mene nyt ihmeessä lääkäriin. Onko tämä provo? Klamydiatestin nyt ainakin saa helposti pyytämällä ensi alkuun.
Herpes voi aiheuttaa rakkuloita häpykummulle, mutta niin voi joku normaali ihottuma myös. Tai joku muu syy. Kannattaa varmaan jäädä kotiin ihmettelemään.
Tein klamydia testin kk sitten virtsast, eikä.ollut mitään....ehkä voisin uudestaan kysyä josko ne sais...ap
Luteita puskassa. Oireilee juurikin noin!
Satiaisia. Ne näkyy ihan paljaalla silmällä, ellei ole ihan mahdoton pehko karvoja. Apteekista saa siihen voiteet.
Vierailija kirjoitti:
Satiaisia. Ne näkyy ihan paljaalla silmällä, ellei ole ihan mahdoton pehko karvoja. Apteekista saa siihen voiteet.
Yök, meen kohta tutkiin.
Mulla kutisee molemmat nivustaipeet ja karvoituksen kohdaltakin, iho punottaa
Ei ollu satiaisia, ajoin nyt karvat pois niin helpompi seurailla. Ap
Genitaaliherpes. Punoitus taiteissa nivussilsa.
Vierailija kirjoitti:
Genitaaliherpes. Punoitus taiteissa nivussilsa.
Ei oo siellä punotusta...ap
Kutina karvoituksen kohdalla voi johtua ihan kuivasta ihostakin. Tietysti jos on sukupuolitaudin mahdollisuus, kannattaa käydä lääkärissä.
minullakin ehkä joku tauti,oireeton. en tiedä mikä.
Laitoin yöksi mehiläisvahavoidetta ja se tuntui rauhoittavan. Jos olis joku pahempi tauti, niin varmasti olis kutissu koko yön?
satiaisia?