Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koet sen, että muutkin haluaisivat naistasi / miestäsi? Hyvä vai paha? Mites mustasukkaisuus?

n50+
09.01.2019 |

Tuo "Tunnetko itsesi halutuksi" -ketju laittoi miettimään tätä.

Minulla olisi siis seksiseuraa tarjolla, mutta minulla on ihana rakastaja, jolle olen uskollinen. (Miesystävä kuulostaa niin tylsältä, eikö? On meillä paljon muutakin kuin seksiä, luonnollisesti.)

Muistan kuitenkin kertoa myös rakastajalleni ainakin osasta näistä kiinnostuneista. Mielestäni on hyvä, että hän ei pidä minua itsestäänselvyytenä vaan tietää, että vientiä olisi; että valitsen olla juuri hänen kanssaan.

Samoin tiedän, että hän saisi helposti naisia. Niitä on aina pyörinyt ympärillä ja paljon. Pyörisi vieläkin, jos vain antaisi.

Taidamme molemmat olla sillain pikkuisen mustasukkaisia, osaksi leikillään, osaksi tosissaan. Se ei mielestäni haittaa, päin vastoin. Tunnen itseni halutuksi ja tärkeäksi hänelle, kun hän on hiukan mustasukkainen. Oletan, että hän kokee samoin, ainakin jutuista päätellen.

Sairaalloinen mustasukkaisuus, kyttääminen, vahtiminen yms on tietysti asia erikseen. Ei sellaista. Jos toinen haluaa pettää, hän pettää. Siihen on aina aikaa ja mahdollisuus.

Suhteemme perustuu siihen, että valitsemme nimenomaan toisemme. Vapaaehtoiseen yhdessä olemiseen.

Kiinnostaisi lukea muiden kokemuksia näistä aiheista!

Kommentit (8)

1/8 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran huonoja kokemuksia alla et ehkä vähän jäävi vastaamaan, mut kun se luottamus menee niin kyllä se mustasukkaisuus kolkuttaa, pistää olemaan varpaillaan ja että joutuu miettimään kokoajan että mitä oikeestaan tapahtuu.

Itse en halua tohon tilanteeseen ikinä enää ja tiedän että seuraava suhde tulee olemaan opettelua omalta ostalta että toiseen voi (toivottavasti) taas luottaa.

Vierailija
2/8 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tiedostetaan asia, mutta siinä se. Ei se ole hyvä tai paha, se on fakta.

Meillä on elämää takana, molempia on petety, on jätetty ja itse jättänyt, avioerot läpikäyty.

Kumpikaan ei tykkää mustasukkaisuuden tunteesta, joten eletään niin, ettei toiselle ja itselle sellaisia tunteita syntyisi.

Molemmat koemme, että jos on vähänkään mustasukkainen, tulee jotenkin paha mieli ja epävarma olo.

Meidän ei tarvitse kertoa toisillemme jos joku on pyrkinut flirttiin tms. siksi, ettei toinen pitäisi itsestäänselvänä. Jätetään mielummin sanomatta edellä mainitusta syystä.

Puhutaan kyllä siitä aika ajoin, että vapaaehtoisesti ollaan yhdessä ja jos jompi kumpi kyllästyy tai tulee mielitekoja muualle, se sanotaan ja mietitään mitä asialle tehdään. Ei pidetä siis toista itsestäänselvänä. Eli sama asia kuin aloittajalla, me tehdään se vain vähän erilailla ehkä.

Tunteet asiaa kohtaan ovat varmaan perusluonteeseen ja elämänkokemuksiin liityviä, ihmiset ovat erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minulta pois ole, jos joku mun naisen pöksyihin haluaa, kunhan ei mene. En ole mustasukkainen, kivahan se olis/on naisellekin jos joku flirttailee, tuijottaa tissejä yms, piristääpähän hänen päiväänsä

Kai nyt itseänikin piristäisi jos huomaisi edes joskus jonkun naisen katsovan minua selvästi kiinnostuneena

Vierailija
4/8 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeähän sitä pitää olla että hyväkroppainen ja hyvin säilynyt nelikymppinen vaimoni kääntää muidenkin miesten päitä.

Vierailija
5/8 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpoeka kirjoitti:

Ylpeähän sitä pitää olla että hyväkroppainen ja hyvin säilynyt nelikymppinen vaimoni kääntää muidenkin miesten päitä.

Nimenomaan, sehän on vain positiivista

Vierailija
6/8 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpoeka kirjoitti:

Mulla sama juttu. Sitä on ihan kiva ajatella, että kuolatkaa vaan, mun se kuitenkin on

Vierailija
7/8 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnenpoeka kirjoitti:

Mulla sama juttu. Sitä on ihan kiva ajatella, että kuolatkaa vaan, mun se kuitenkin on

Sama täällä. Kuka edes haluaisi jotain hylkiötä, joka ei muille kelpaa. Loppupeleissä ratkaisee tietenkin se, miten se huomion/flirtin kohde siihen reagoi.

Toi, että pitää huomauttaa toiselle siitä, että  on ollut muiden kiinnostuksen kohteena, on aika noloa; Huomion kerjäämistä, huonon itsetunnon pönkittämistä ja naurettavaa manipulointia. Kyllä normaali ihminen tajuaa missä mennään. 

Vierailija
8/8 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M50 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnenpoeka kirjoitti:

Toi, että pitää huomauttaa toiselle siitä, että  on ollut muiden kiinnostuksen kohteena, on aika noloa; Huomion kerjäämistä, huonon itsetunnon pönkittämistä ja naurettavaa manipulointia. Kyllä normaali ihminen tajuaa missä mennään. 

Höpö höpö. Minusta on luonnollista näyttää, jos Facessa tai mesessä vaikka tulee treffipyyntöjä. Ihan senkin takia, etten halua salata yhteydenottoja.

Miten olisi manipulointia näyttää, että vientiä olisi? Mihin yrittäisin manipuloida?

Huomiota ei meidän suhteessa tarvitse kerjätä, onpa outo ajatus!

Onhan siinä kiusoitteluakin tietysti mukana molemmin puolin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä