Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitteko tällaiseen?

Vierailija
09.01.2019 |

Olen hieman alle 39 asteen kuumeessa ja mies koittaa kerjätä seksiä. Kuulemma parasta juuri sen lämmön takia... suostuisitteko moiseen? On aika huono olo nimittäin, ei millään jaksaisi

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itseäni ainakin seksi piristää aina, vaikka ajatus joskus väsyneenä tympii. Suosittelen!

Vierailija
2/14 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Seksi on kipeänä eräs harvoja asioita, jotka tuovat helpotusta oloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. En voi kunnioittaa miestä joka on noin tyhmä, itsekäs ja kykenemätön arvostamaan puoliosoaan ihmisenä.

Epäempaattinen pelle ja kakara jolle toinen on vain esine ja sp...ämpäri.

Vierailija
4/14 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos annat hyväksikäyttää itseäsi niin siitä vaan. En itse suostuisi kipeänä.

Vierailija
5/14 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi. En voi kunnioittaa miestä joka on noin tyhmä, itsekäs ja kykenemätön arvostamaan puoliosoaan ihmisenä.

Epäempaattinen pelle ja kakara jolle toinen on vain esine ja sp...ämpäri.

Ei ole mitään luettelemastasi. Vihjailee kuitenkin että exä antoi ja lämpöasteet tuovat lisänautintoa -ap

Vierailija
6/14 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, varsinkaan flunssassa. Muutenkin räkä valuu, henki pihisee ja yskittää. Iho on kuumeessa kosketusarka ja jäseniä särkee. Mulla on sivistynyt ja empaattinen mies jonka mielessä ei edes kävisi ehdottaa jotain noin typerää.

Vierailija
7/14 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran vatsataudissa ja silloin ei tehnyt mieli seksiä. Muuten en ole kyllä seksistä kieltäytynyt. Mutta meillä seksi on aina hyvää. Ehkä se tekee eron?

Vierailija
8/14 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla miehen tekemä aloitus. Joku kuumefantasia.

Vierailija
9/14 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan aseksuaalit näköjään löysivät ketjun.

Vierailija
10/14 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et jaksa ja halua, sanot ei. Ihan ookoohan se on mieheltä kysyä, mistäs sitä muuten tietää. Eikä oo sekään väärin että häm kertoo et haluaisi kokeilla, saahan sitä puhua.

Minä olen halunnut seksiä kuumeflunssassakin, joten ei tarvitse ”suostua”. Nenä aukeaa hetkeksi orgasmista, olo on rennompi ja hetkeksi parempi olla, nukahdan. Mies tuumaa, että on silloin kamalan kuuma pimppi, hän ei ole jotenkin tykännyt, vierastaa.

Ja silloin en jaksa kuin itse makoilla eli mies joutuu vallan hommiin, mutta kyllä se joskus on silti on alkanut, heh.

Vierailija
11/14 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluhan on todellakin lämpimänpi kuumeessa.

Iteltäni myös aukeaa tukkoinen nenä kun hieron tai nain kullista herat irti .

Vierailija
12/14 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on idioottimaista hommaa. Sehän on jopa vaarallistakin, naisen syke nousee entisestään ja voi tiltata. Kun vaimoni tuli telakalta lapsi sylissään, meillä meni kolmisen kuukautta ennen kokeilimme yhdyntää. Sanoin heti alkuunsa, jos tekee kipeää niin lopetetaan. Pitäisi naista senverran kunnioittaa että ei mene pukille jos puoliso on kipeä.

Vierailija
13/14 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

turh vouhotusta minä ainakin laskin mällit takaapäin kuumaan pimperoon kun akka oli kuumeessa  so what

suikkaria en tilannut kun on toisella jo räkää muutenkin nielussa

Vierailija
14/14 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasitus ei ole hyväksi kun on kuumeessa. Pimeää touhua kerjätä seksiä jos toinen on sairaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän