Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä että parisuhteessa joutuu tyydyttämään itsensä?

Vierailija
08.01.2019 |

Seurusteluaikaan vaikutti että seksuaaliset halumme ovat aika yhtenevät. Yhteenmuuton jälkeen, n 1-1,5 seurueeltamme, alkoi miehellä halut hiipua. Mä tarttisin ihan väh 2 krt viikossa, mielellään enemmän. En tiedä miksi tunnen niin vetoa tuohon mieheen fyysisestä vaikka meillä on muutoin ollut uusperheessä todella vaikeaa. Hälle riittäis hyvin varmasti Max 1 krt viikossa tai vähemmänkin helposti. Ollaan nyt päästy keskimäärin tuohon 1-2 krt viikossa, joskus ehkä 3 jos lomaa tms eikä hänen lapset meillä. (Mun lapset ei häiritse niin). Mun tekee välillä niin mieli enemmän että ihan fyysinen pakko. En kyllä ollut ed liitossa yhtään tällainen , nyt reilu 40v, erottuvani, vasta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurusteluaikaan vaikutti että seksuaaliset halumme ovat aika yhtenevät. Yhteenmuuton jälkeen, n 1-1,5 seurueeltamme, alkoi miehellä halut hiipua. Mä tarttisin ihan väh 2 krt viikossa, mielellään enemmän. En tiedä miksi tunnen niin vetoa tuohon mieheen fyysisestä vaikka meillä on muutoin ollut uusperheessä todella vaikeaa. Hälle riittäis hyvin varmasti Max 1 krt viikossa tai vähemmänkin helposti. Ollaan nyt päästy keskimäärin tuohon 1-2 krt viikossa, joskus ehkä 3 jos lomaa tms eikä hänen lapset meillä. (Mun lapset ei häiritse niin). Mun tekee välillä niin mieli enemmän että ihan fyysinen pakko. En kyllä ollut ed liitossa yhtään tällainen , nyt reilu 40v, erottuvani, vasta.

Mulla on ihan sama, mutta mies on kyllä aina mukana.. Edellisessä suhteessa ei kiinnostanut samanlailla ja se kyllä johtuu siitä minkälainen toinen on ja lopulta inhotti sen kosketuskin. Nykyinen mies huomioi ja näyttää sen, että välittää ja joka kosketus ei johda seksiin. On kivaa mennä kainaloon katsomaan leffaa tai sarjaa ja näplää miehen hiuksia, niin ettei hän heti ymmärrä, että nyt pitäs laskee pikkarit. Se on myös kivaa, kun hän hieroo päätä, kun katsoo leffaa... Siksi minulla on kovat halut häntä kohtaan ja haluan useasti seksiä. Aikasemmissa suhteissa ei ole ollut tällaista ja se on ollut sellasta ns suorittamista.

Vierailija
2/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, sukupuoleen katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yleistä

Vierailija
4/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitusvirheet (känny), siis piti olla että  muutettiin yhteen 1-1,5 seurusteltuamme, ja että nyt yli 40v:nä, erottuani, on mulla haluja ihan eri lailla. Ennen olin siis myös semmoinen pitkässä ensiliitossani, että 1 x vk olisi ollut sopiva.

ap

Vierailija
5/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tottunut saamaan orgasmin päivittäin. En kuitenkaan millään jaksa tai kyllä edes ehdi alkaa petipuuhiin joka päivä. Eli enemmän mä masturboin, kuin harrastan kumppanin kanssa seksiä.

-Mies 42v

Vierailija
6/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harmittaa myös, että 99% se olen minä joka tekee aloitteen. Aina päätän että nyt en tee ja annan hänen olla ns. "rauhassa" ja odotan että hänelle tulee tunne että haluaa oikeasti, mutta sitten en vaan kuitenkaan pysty ja yritän saada hänet syttymään.

Se on niin harmi, kun just olisi kerrankin mies joka mua sytyttää, ja tää ei nyt ole enää ollut kai oikein molemminpuolista kohta vuoteen. Ollaan tunnettu reilu 2 vuotta nyt.

ap

Vierailija
7/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tottunut saamaan orgasmin päivittäin. En kuitenkaan millään jaksa tai kyllä edes ehdi alkaa petipuuhiin joka päivä. Eli enemmän mä masturboin, kuin harrastan kumppanin kanssa seksiä.

-Mies 42v

Jotenkin siitä ei edes tule sama olo.

Fyysinen läheisyys puuttuu jne.

Sama kun on kauhea nälkä, ja haluaa ihan oikean lämpimän aterian, ja saisi siihen nälkäänsä vaan pussin karkkia.

ap

Vierailija
8/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voisit ap antaa miehelle vähän enemmän tilaa haluta sinua. Ihminen ahdistuu helposti tuollaisessa tilanteessa, jossa toinen koko ajan haluaa jotain. Kerroit yrittäneesi, mutta et sitten pystykään. Yritä vielä uudelleen ja puhukaa asiasta.

Vierailija
9/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi on sitä, että tyydytän ensin vaimoni ja sitten tyydytän itseni vaimooni.

Miksi yrittää enempää, kun ei kiinnosta. Seksi on parempaa yksin.

Vierailija
10/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tyydytän itseni välillä vaan omasta halusta ja koska se on ihan sairaan kivaa.

Saan peräkkäin useita orkkuja ja siinä voi mennä kepeesti parikin tuntia.

Miehen kanssa harrastetaan seksiä sitten muuten. Välillä rajusti, välillä rakastellen.

Vierailija
11/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diina kirjoitti:

Sä voisit ap antaa miehelle vähän enemmän tilaa haluta sinua. Ihminen ahdistuu helposti tuollaisessa tilanteessa, jossa toinen koko ajan haluaa jotain. Kerroit yrittäneesi, mutta et sitten pystykään. Yritä vielä uudelleen ja puhukaa asiasta.

Toi puhuminen meillä ei oikein toimi. Se on surullista että kommunikaatio on niin vaikeutunut. Meillä on kaikenlaisia vaikeuksia ja ongelmia ollut ja yritetty puhua, mutta nyt en ole edes yrittänty puhua mistään moneen viikkoon. Tulee vaan riitaa, tai sitten hän pahoittaa mielensä ja pitää sitä mykkäkoulun omaista tyyliään ja varsinkaan ei halua seksiä päääiväkausiin. Ollaan me terapiassakin käyty / käydään mutta ei se oikein auta.

ap

Vierailija
13/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja harmittaa myös, että 99% se olen minä joka tekee aloitteen. Aina päätän että nyt en tee ja annan hänen olla ns. "rauhassa" ja odotan että hänelle tulee tunne että haluaa oikeasti, mutta sitten en vaan kuitenkaan pysty ja yritän saada hänet syttymään.

Se on niin harmi, kun just olisi kerrankin mies joka mua sytyttää, ja tää ei nyt ole enää ollut kai oikein molemminpuolista kohta vuoteen. Ollaan tunnettu reilu 2 vuotta nyt.

ap

Naisen halut huipussaan neljän 10 kahta puolta.

Vierailija
14/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin molemmat myös masturboi. Seksiäkin on mutta myös seksiä itsekseen, joskus mies nukkuu vieressä ku mä puuhastelen ja miehestä kuumaa ois tulla mun päälle ku mä nukun, mihin olen antanut luvan :D meillä masturbointikin vaikka yksin, on osa seksielämää. Ja puhutaan siitä muutenkin, jos kysyy mitä teit.tänään mies saattaa vastata että söin, kävin saunassa, runkkasin..

Vierailija
15/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Naisen halut huipussaan neljän 10 kahta puolta.

"Neljän 10 "....ihan uusi tuttavuus tuommoinen ilmaus😄

Vierailija
16/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole aiemmassa suhteessa ollut tuollainen, niin tuo seksin himoitseminen tässä johtuu siitä, että sitä on rajoitetusti tarjolla ja teillä on muuten vaikeaa. Mies taas saattaa kuulua meihin, joiden on vaikea haluta seksiä, jos kommunikaatiossa ja tunnerintamalla ei muuten ole kaikki hyvin ja joita seksi alkaa tympiä, jos sitä ollaan koko ajan vaatimassa. Ei kukaan, mies tai nainen, syty siitä jos seksi tuntuu yhdeltä kotityöltä/velvollisuudelta muiden joukossa.

Lopeta seksiin painostaminen (painostaa voi myös sanattomasti, joten turha väittää että et painosta jos vähän väliä yrittämällä yrität sytytellä miestä) ja alkakaa ratkoa niitä muita ongelmia.

Vierailija
17/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on toisin päin. Seksi on mukavaa kun sitä on, mutta kaikeilaiset muut asiat ovat tärkeämpiä kuin olla miehen kanssa sängyssä. Puhelimessa ystävien kanssa ja milloin mitäkin löytyy. Vaikka meillä ollaan sängyssä seksiä tekemässä kyllä 15 min tai enemmän, voitaisiin pitää vaikka lyhyitäkin seksi kertoja, mutta ei.

Olisin kyllä tyytyväinen jos olisin naisen kanssa joka haluaa vähintään tuon 4 kertaa viikossa. Samana päivänä voidaan tehdä usesti jos hyvin käy.

Vierailija
18/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon haluaminen on harvinaista.

Sitä voi joko potea puutettaan tai ottaa mieheltä vastaan se mikä irtoaa ja säätää loput tarvittavat itse. Tämä pätee sekä seksiin, keskusteluun että ihan vaan läheisyyteen.

Jokainen meistä tarvitsee toista, mutta suhde menee helposti epätasapainoon jos toinen hoitaa kaipuunsa jahtaamalla ja toinen tukahduttamalla.

Vierailija
19/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että ette pysty keskustelemaan oikein mistään riitelemättä, kuulostaa kyllä todella paljon isommalta ongelmalta kuin se, että sä joudut välillä runkkaamaan. Jos ette saa suhteenne varsinaista suhdepuolta toimimaan, niin armahtakaa lapsianne ja erotkaa surkeasta uusperhekuviostanne. Tavatkaa vaikka sitten sen seksin merkeissä sillon, kun kummatkin lapsilta joutaa.

Vierailija
20/29 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo, että ette pysty keskustelemaan oikein mistään riitelemättä, kuulostaa kyllä todella paljon isommalta ongelmalta kuin se, että sä joudut välillä runkkaamaan. Jos ette saa suhteenne varsinaista suhdepuolta toimimaan, niin armahtakaa lapsianne ja erotkaa surkeasta uusperhekuviostanne. Tavatkaa vaikka sitten sen seksin merkeissä sillon, kun kummatkin lapsilta joutaa.

Samaa mieltä.

Mulle on ainakin päivänselvää että en tule enää asumaan kenenkään muun kuin lasteni kanssa.

Ei sellainen sulje pois treffailua mitenkään.