Olen viimein hyväksynyt rintani- mitään vikaa ei ole edes ollut
Minulla on todella pienet . Nyt vasta kehujen myötä olen tajunnut, että voin AA kuppisenakin näyttää hyvältä. Olen saanut miehiltä seuraa, seksiä ja tällä hetkellä juuri yksi mies kehui pieniä rintoja. Ihanaa, kun ei enää tarvitse murehtia asiasta.
Ihanaa olla hyväksytty. Huomenna pääsen treffeille unelmieni miehen kanssa.😍
Kommentit (8)
Laita kuva niistä tisuista.
Voin runkata itseni uneen katsoen kuvaa niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on todella pienet . Nyt vasta kehujen myötä olen tajunnut, että voin AA kuppisenakin näyttää hyvältä. Olen saanut miehiltä seuraa, seksiä ja tällä hetkellä juuri yksi mies kehui pieniä rintoja. Ihanaa, kun ei enää tarvitse murehtia asiasta.
Ihanaa olla hyväksytty. Huomenna pääsen treffeille unelmieni miehen kanssa.😍toivottavasti ei ole pienimunainen.
Mikä siinä on , että pitää heti alkaa nöyryyttämään? Miksi kirjoitat noin minulle? En ymmärrä, miksi pitää pilata toisen onni. Onneksi olkoon! Sait minut surulliseksi ja tuntemaan oloni mitättömäksi. Mutta sitähän sinä toivoit näköjään.
Ap
Hyvä,kun olet päässyt sinuiksi tissiesi kanssa! Totta puhuen, pienirintaisella on helpompaa kuin DD-kuppisilla kavereillaan. Monet vaatteet istuvat paremmin, ja rintaliiveihin saa topattua kuppia ym. täytettä, jos haluaa näyttää muodokkaammalta. Kesähelteellä rintaliivit voi jättää vaikka poiskin, ellei käytä ihan olemattoman ohutta paitaa (läpikuultavat nännit ovat pelkästään nolot). Rinnat eivät talvella palele,kun ne ovat lähellä vartaloa ja kesällä isorintaisella tissialuset hautuu, pikkurintaisella ei ole tätäkään ongelmaa. pienet rinnat eivätala ajan kanssa roikkumaan kuten isommat, joten näytät nuorekkaammalta pitempään. Ja kaiken lisäksi aika moni mieskin tykkää pienistä kiinteistä rinnoista enemmän kuin roikkuvista lolloista!
Voi olla aikamoinen pettymys miehelle kun avaa liivit Löytyy vain nännit
Vaihtaa sinut heti iso tissiseen, kun on mahdollisuus, fakta.
deekuppi kirjoitti:
Hyvä,kun olet päässyt sinuiksi tissiesi kanssa! Totta puhuen, pienirintaisella on helpompaa kuin DD-kuppisilla kavereillaan. Monet vaatteet istuvat paremmin, ja rintaliiveihin saa topattua kuppia ym. täytettä, jos haluaa näyttää muodokkaammalta. Kesähelteellä rintaliivit voi jättää vaikka poiskin, ellei käytä ihan olemattoman ohutta paitaa (läpikuultavat nännit ovat pelkästään nolot). Rinnat eivät talvella palele,kun ne ovat lähellä vartaloa ja kesällä isorintaisella tissialuset hautuu, pikkurintaisella ei ole tätäkään ongelmaa. pienet rinnat eivätala ajan kanssa roikkumaan kuten isommat, joten näytät nuorekkaammalta pitempään. Ja kaiken lisäksi aika moni mieskin tykkää pienistä kiinteistä rinnoista enemmän kuin roikkuvista lolloista!
Tai sitten ne isotkin rinnat voi olla kantajalleen mieleiset ja just hyvät eikä koe niitä ongelmallisina. Miksi aina sitä vastapuolta pitää lytätä?
Oi että täällä on ilkeää porukkaa. Toivottavasti olo helpottuu muita lytätessä. Empatia edes käsitteenä tuttu?
toivottavasti ei ole pienimunainen.