Kannattaako Hatchiko katsoa jos ei ole vielä nähnyt sitä?
Mietin että katsonko vai en. Ruudulla olis vielä 18h ilmaiseksi katsottavana. 🤔
Kommentit (20)
Ei kannata, jos on kovin eläinrakas ja tunteellinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, jos on kovin eläinrakas ja tunteellinen ihminen.
Tällainen olen juurikin. Ap
Varaudu parkumaan suuren ääneen, mutta myös hymyilemään höperöonnellisena. Ihana elokuva.
Kannattaa, vaikka ihan kamalan surullinen se on, itkin melkein puolet koko leffasta :D
Älä katso D''''''':
Mut ku katot kuitenkin niin varaudu pitämään nenäliinoja vierellä
Uskaltaisikohan sitä alkaa tällein illalla katsomaan jos toiset nukkuu ja mä tyrskin itsekseni täällä toisessa huoneessa. 🙊 Ap
Koira on suloinen ja mies komea, enimmäkseen ihan tavallista elämää näytetään. Hyvä, kannattaa katsoa.
Harmittaa kuitenkin jos en katso nyt kun vielä olis mahdollisuus.... ap
Kannattaa katsoa, mutta varaudu itkemään suurin osa elokuvasta.
Taidan alkaa katsomaan ja jos oikein itkettäväksi menee, keskeytän ja katson huomenna loppuun kun oon yksin kotona. Ei haittaa vaikka itkisin keuhkot pellolle. Ap
Olen varmaan sitten piinkova paskiainen,mutta ei itkettänyt niin yhtään, vaikka useinkin pillitän elokuvien vuoksi. Vaan tämä jos nyt jotain niin lähinnä ärsytti. Mutta siis katso ihmeessä 😁
Jos haluaa katsoa verkkaista elokuvaa jossa ei tapahdu mitään muuta kuin, että koira seuraa äijää junaasemalle ja odottaa siellä että ukko tulee takaisin. Nyyh nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan sitten piinkova paskiainen,mutta ei itkettänyt niin yhtään, vaikka useinkin pillitän elokuvien vuoksi. Vaan tämä jos nyt jotain niin lähinnä ärsytti. Mutta siis katso ihmeessä 😁
Täytyy tykätä Gerestä ja koirista,vuotta tämä kiinnostaa. Mitä mua ei kiinnosta.
Kannatti katsoa leffa. Ihana! Katsoin eilen siihen isännän kuolemaan saakka, sitten en enää pystynyt jatkamaan kun rupes niin paljon itkettämään.
Katsoin tänään loppuun. Kyllä talouspaperia kului koko loppuleffan ajan. Onneksi kerkesin katsomaan. Ihana! 🤗 Ap
Ei todell. Tylsä pittkävet turhake
Hyvä elokuvahan tuo on. Jos tietää aidon Hachikon tarinoineen ja on vaikka käynyt katsomassa sitä museossa (Japanissa tärkeät eläimet täytetään. Hatchiko on vitriinissä muiden kuuluisien koirien rinnalla) niin amerikkalaistettu versio ei ehkä niin kolahda.
Minä katsoin ensin elokuvan ja menin sen jälkeen katsomaan patsasta Shibuyaan. Onneksi tuli laitettua aurinkolasit, patsaan näkeminen sai itkuhanat aukeamaan.
Varaudu pidättelemään kyyneleitä.