Lopettakaa piirtämästä niitä palkkikulmakarvoja, ne ei sovi kellekään! Varsinkaan aikuiselle!
Katselin kaverini kuvia ja tajusin, että onpa hän ollut nätti silloin kun tavattiin.
Luulin sen johtuvan tietysti iästä, mutta myös hiustenväristä.
Sitten tajusin kuitenkin, että hän meikkaa nykyään itselleen nuo teinien suosimat muotikulmakarvat eli hirveät palikat naamaan, ennen hänellä oli suoremmat ja ohuemmat ja ne nuorensivat selvästi. Nuo palkkikulmakarvat ei sovi kellekään! Enkä taatusti ole ainoa noin ajatteleva.
Meikin kai on tarkoitus kaunistaa ja raikastaa eikä tehdä vanhemman näköiseksi.
Tässä mun ajatukset ulkonäöstä tälle vuodelle.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi älykkäät naiset ei koskaan mene näihin vouhotustrendeihin mukaan. Ei nuoret eikä vanhat. Erottuu urpoleenat päällepäin. Tosin en sano, tyhmäkin ihminen voi olla hyvin kiva ja miellyttävä, ja älykäs taas täysi kuspää, että en sitä sano. Ei luonnetta päälle näe, mutta vähä-älyisyyden voi nähdä.
Jos jotkut kulmakarvatrendit herättävät noin paljon tunteita, voi kyllä sanoa, ettei ihan hirveästi päässä ole sisältöä.
Häh? Ei ne mussa tämän kummempia herätä, mutta tässä ketjussa kun on ne palkit aiheena, niin kaipa minullakin on oikeus sanoa että sellasen piirtäminen kertoo vähä-älyisyydestä.
Ei kukaan älykäs sellaisia maalaa naamaansa, kai se on ihan selvä asia.
Tää on ihan jakpot ( kuten las veges-voittaja sanoisi)
https://www.feissarimokat.com/2011/02/riitaa-kulmakarvoista/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lopeta. Käännä pääsi muualle, jos et kestä katsoa.
Mutta miksi haluat rumentaa itseäsi tietoisesti?
Missä kohtaa sanoin, että palkkikulmakarvat ovat mielestäni rumat?
Miksi haluat, että kaikki muut pitävät sua rumana, vaikket sitä itse näe?
Miksi kuvittelet, että kaikki ajattelevat samoin kuin sinä?
4 jaettuna 66 = 0,06 eli 6 % peukuttaneista pitää palkkikulmakarvoista. Ok, ei voi sanoa, että kaikki mutta 94% ajattelee samoin kuin minä. Tämä pikaisella otannalla.
Niin, 94% sinun viestiäsi peukuttaneista. Ei vielä kovin kattava otanta maailman ihmisistä.
En minä ole kyllä ap. Ja niinhän juuri kirjoitin, pikaisella av-palstaotannalla tämä laskettu. Mutta uskoisin silti, että pitää aika hyvin paikkaansa isommallakin otannalla.
Uskoo ken tahtoo
No, katsotaan ja lasketaan huomenna uudet peukutukset.
Ei minua sinun peukutuksesi kiinnosta :D:D Osaan tarvittaessa laskea ne ihan itsekin. Kommenttini viittasi siihen, että uskot tuloksen olevan sama isommallakin otannalla (ja isompi otanta ei nyt ole sama kuin av-palstan peukutukset).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 jaettuna 66 = 0,06 eli 6 % peukuttaneista pitää palkkikulmakarvoista. Ok, ei voi sanoa, että kaikki mutta 94% ajattelee samoin kuin minä. Tämä pikaisella otannalla.
Niin, 94% sinun viestiäsi peukuttaneista. Ei vielä kovin kattava otanta maailman ihmisistä.
En minä ole kyllä ap. Ja niinhän juuri kirjoitin, pikaisella av-palstaotannalla tämä laskettu. Mutta uskoisin silti, että pitää aika hyvin paikkaansa isommallakin otannalla.
Uskoo ken tahtoo
Ei minua sinun peukutuksesi kiinnosta :D:D Osaan tarvittaessa laskea ne ihan itsekin. Kommenttini viittasi siihen, että uskot tuloksen olevan sama isommallakin otannalla (ja isompi otanta ei nyt ole sama kuin av-palstan peukutukset).
Kyllä uskon. Voit ihan mennä ihmisiltä suoraan kysymään sitä. Tulos on sama. Täällä peukuttajat ovat katsos ihan niitä samoja ihmisiä, jotka tulevat sua päivittäin vastaan kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi älykkäät naiset ei koskaan mene näihin vouhotustrendeihin mukaan. Ei nuoret eikä vanhat. Erottuu urpoleenat päällepäin. Tosin en sano, tyhmäkin ihminen voi olla hyvin kiva ja miellyttävä, ja älykäs taas täysi kuspää, että en sitä sano. Ei luonnetta päälle näe, mutta vähä-älyisyyden voi nähdä.
Jos jotkut kulmakarvatrendit herättävät noin paljon tunteita, voi kyllä sanoa, ettei ihan hirveästi päässä ole sisältöä.
Häh? Ei ne mussa tämän kummempia herätä, mutta tässä ketjussa kun on ne palkit aiheena, niin kaipa minullakin on oikeus sanoa että sellasen piirtäminen kertoo vähä-älyisyydestä.
Ei kukaan älykäs sellaisia maalaa naamaansa, kai se on ihan selvä asia.
No kyllä minä sanoisin suureksi tunteiksi tuota, että joku muoti-ilmiö saa sussa aikaan tarpeen haukkua muita ja luokitella ihmiset tiettyyn kastiin. Kirjoituksesi eivät ainakaan minulle tuo mieleen, että itse olisit kovin älykästä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun 10 vuotta sitten joku muotiasiantuntija/stylisti sanoi aikuiselle naiselle, että unohda ne pillifarkut ja tiukat housut. Ne ei sovi kenellekään, eikä varsinkaan aikuiselle. No sen jälkeen ei ole kyllä katukuvassa muuta ollutkaan kuin pillifarkkuja ja tiukkoja housuja, ja hyvältä näyttää.
No ei todellakaan näytä hyvältä persjalkaisilla suomimuijilla.
Onko pakko käyttää sanaa persjalkainen, jos ei edes tiedä, mitä se tarkoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoo ken tahtoo
Kyllä uskon. Voit ihan mennä ihmisiltä suoraan kysymään sitä. Tulos on sama. Täällä peukuttajat ovat katsos ihan niitä samoja ihmisiä, jotka tulevat sua päivittäin vastaan kadulla.
No eivät todellakaan ole :D:D Täällä tuskin on kovinkaan montaa, jotka edes tietävät mikä on av-palsta. En näet asu Suomessa. Ja eipä ole läheisilläni ollut valittamista kulmakarvojeni suhteen. Kenenkään muun mielipiteellä ei minulle merkitystä olekaan.
Mäki oon teininä nyppiny ja sheivannu eikä kasva enää.. . enkä aikuisena :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoo ken tahtoo
No eivät todellakaan ole :D:D Täällä tuskin on kovinkaan montaa, jotka edes tietävät mikä on av-palsta. En näet asu Suomessa. Ja eipä ole läheisilläni ollut valittamista kulmakarvojeni suhteen. Kenenkään muun mielipiteellä ei minulle merkitystä olekaan.
No näyttää olevan kuitenkin jotain merkitystä, kun niin kiihkeästi hannaat vastaan minun kanssani, vaikka olen vain yksi suomalainen av-palstalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mut nää on mun naamassa piirtämättäkin. :(
Ei luonnolliset paksut kulmat näytä naurettavilta, ne piirretyt vaan.
Näyttäähän. :D
Vierailija kirjoitti:
Yks juttu: minulla ei ole aamuisin aikaa maalata aidonnäköisiä karvaviiruja yksitellen 0,005 mm siveltimellä. Siksi piirrän kynällä. Yritän hillitä itseäni, mutta kyllä, piirrän ja väritän kulmakarvani kynällä.
Ei kulmakarvia tarvitse värittää mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoo ken tahtoo
No näyttää olevan kuitenkin jotain merkitystä, kun niin kiihkeästi hannaat vastaan minun kanssani, vaikka olen vain yksi suomalainen av-palstalainen.
Käsittääkseni tämä on keskustelupalsta ja sellaisilla on yleensä tarkoitus keskustella. Keskustelun merkityksellisyys ei ole millään muotoa välttämättömyys osallistumiselle. Minulle tämä on vain ajankulua tylsään iltaan.
Vierailija kirjoitti:
kaikki piirretyt kulma"karvat" on kamalia. On sitten ohuita tai palkkeja. Mitä liikkuu ihmisen päässä, joka esim ajaa oikeat karvat pois, ja vetää jollain kynällä viirun niiden tilalle, tai sen palkin. Tulee kyllä auttamatta kuva idiootista.
Siihen päälle vielä tekoripset ja kirkuva huulipuna, niin on klownilook valmis.Hyvänen aika sentään, MIKSI!!!!
Tulee kuva idiootista, kun joku haukkuu toista idiootiksi ulkonäön perusteella. Kerropa, millaiset kulmakarvat ovat hyvät mielestäsi? Laita vaikka linkki kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut=aivottomat av-mammat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki maailman ihmiset käyvät vauva-palstalla. Ja heitähän on siis 70.
426qy2 kirjoitti:
Se kuuluu teini-ikään. Ja monesti ihminen ei itse välttämättä näe niitä kulmakarvoja pahoina, kun on tottunut niihin. Sitten lisäävät pikkuhiljaa koko ajan lisää väriä tummemmaksi ja paksuutta....
No teini-ikäisiltä "hyväksyn" kaikki typeryydet (tiedän, ettei kukaan mun hyväksyntää mihinkään kaipaa), mutta tämä aloituksen nätti nainen on jo 35-vuotias ja hän on auttamatta liian vanha teinihöpötyksiin ja SE NÄKYY NAAMASTA!! Tämä nyt oli tarkoitus olla vain vinkkinä, että vaikka lähdette mukaan noihin höpötyksiin, se ei enää näytä trendikkäältä vaan vain vanhentaa. Se oikeastaan vain korostaa sitä, että ei ole enää teini ja nuo palkit oikeasti ei sovi hälle yhtään. Lisäksi hiukset ovat vaaleanpunaista sävyä ja nuo palkkikulmat punertavanruskeat.
Hän oli ennen tyylikäs.
Kun tyytyy niihin kulmiin jotka luoja on luonut niin ei tarvitse ensin nyppiä nysäksi ja sitten maalata/tatuoida isoksi kun muoti vaihtuu. Huoh.