Lopettakaa piirtämästä niitä palkkikulmakarvoja, ne ei sovi kellekään! Varsinkaan aikuiselle!
Katselin kaverini kuvia ja tajusin, että onpa hän ollut nätti silloin kun tavattiin.
Luulin sen johtuvan tietysti iästä, mutta myös hiustenväristä.
Sitten tajusin kuitenkin, että hän meikkaa nykyään itselleen nuo teinien suosimat muotikulmakarvat eli hirveät palikat naamaan, ennen hänellä oli suoremmat ja ohuemmat ja ne nuorensivat selvästi. Nuo palkkikulmakarvat ei sovi kellekään! Enkä taatusti ole ainoa noin ajatteleva.
Meikin kai on tarkoitus kaunistaa ja raikastaa eikä tehdä vanhemman näköiseksi.
Tässä mun ajatukset ulkonäöstä tälle vuodelle.
Kommentit (78)
Perseen treenaaminen isoks on hyvä juttu, mut noi kulmat ei..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lopeta. Käännä pääsi muualle, jos et kestä katsoa.
Mutta miksi haluat rumentaa itseäsi tietoisesti?
Missä kohtaa sanoin, että palkkikulmakarvat ovat mielestäni rumat?
Vierailija kirjoitti:
kaikki piirretyt kulma"karvat" on kamalia. On sitten ohuita tai palkkeja. Mitä liikkuu ihmisen päässä, joka esim ajaa oikeat karvat pois, ja vetää jollain kynällä viirun niiden tilalle, tai sen palkin. Tulee kyllä auttamatta kuva idiootista.
Siihen päälle vielä tekoripset ja kirkuva huulipuna, niin on klownilook valmis.Hyvänen aika sentään, MIKSI!!!!
No minä olen joskus teininä nyppinyt paksut kulmat erittäin ohuiksi. Valitettavasti eivät enää kasva takaisin niin paksuina. Näin ollen värjäilen niitä, tai piirrän kulmakynällä, niin näyttävät edes joltain. Palkit on kyllä ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs rumuuden ylituomari sinä kuvittelet olevasi? Ei ne välttämättä kaikkien mielestä ole rumat, vaikka sinun mielestäsi ovat.
Rumia ja luonnottomia ovat. Hyvän maun käyttö sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi älykkäät naiset ei koskaan mene näihin vouhotustrendeihin mukaan. Ei nuoret eikä vanhat. Erottuu urpoleenat päällepäin. Tosin en sano, tyhmäkin ihminen voi olla hyvin kiva ja miellyttävä, ja älykäs taas täysi kuspää, että en sitä sano. Ei luonnetta päälle näe, mutta vähä-älyisyyden voi nähdä.
Jos jotkut kulmakarvatrendit herättävät noin paljon tunteita, voi kyllä sanoa, ettei ihan hirveästi päässä ole sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Epäonnisellehan nuo käypi hienosti.
https://www.kaksplus.fi/blogit/mutsison/wp-content/uploads/sites/59/201…
Siis hetkinen, onko nuo kulmat tehty tosissaan vai onko tuossa ollut kyseessä joku haaste tai vitsi?
Sori, mut nää on mun naamassa piirtämättäkin. :(
Lopettakaa arvostelemasta toisten ulkonäköjä!!! Antakaa jokaisen olla sen näköinen kuin haluaa ja maalata millaiset kulmakarvat itse haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat, että kaikki muut pitävät sua rumana, vaikket sitä itse näe?
Vierailija kirjoitti:
kaikki piirretyt kulma"karvat" on kamalia. On sitten ohuita tai palkkeja. Mitä liikkuu ihmisen päässä, joka esim ajaa oikeat karvat pois, ja vetää jollain kynällä viirun niiden tilalle, tai sen palkin. Tulee kyllä auttamatta kuva idiootista.
Siihen päälle vielä tekoripset ja kirkuva huulipuna, niin on klownilook valmis.Hyvänen aika sentään, MIKSI!!!!
Mitä ratkaisua suosisittelit minulle jos kynää ei saa käyttää? Oikeaala puolella kulmakarvani ovat pari senttiä, vasemmalla normipituiset. Näytän Nasse-sedältä jos en saada kulmiani piirtää.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa arvostelemasta toisten ulkonäköjä!!! Antakaa jokaisen olla sen näköinen kuin haluaa ja maalata millaiset kulmakarvat itse haluaa!
Mutta ku ne on rumaaaath! :(((
Tuossa lähimotonetissa on nuori nainen töissä millä on kauniit silmät ja kasvot, mutta sitten nuo järkyttävät maalatut kulmat kuin leveällä tussilla vedelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen joskus teininä nyppinyt paksut kulmat erittäin ohuiksi. Valitettavasti eivät enää kasva takaisin niin paksuina. Näin ollen värjäilen niitä, tai piirrän kulmakynällä, niin näyttävät edes joltain. Palkit on kyllä ehdoton ei.
Miksi nypit? Mullakin oli ysärillä eri versioita kapeista kulmista ja vielä tällä vuosituhannellakin. Ajoin vaan ylimääräiset pois.
Nytkin ajan karvoja pois ennemmin kuin nypin. Hajakarvatkin lähtee mukavasti terällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen itse itseni kauniina ja se riittää. Muiden mielipiteillä ei ole tässä asiassa minulle merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäonnisellehan nuo käypi hienosti.
https://www.kaksplus.fi/blogit/mutsison/wp-content/uploads/sites/59/201…Siis hetkinen, onko nuo kulmat tehty tosissaan vai onko tuossa ollut kyseessä joku haaste tai vitsi?
Empulla oli kausi, jolloin piirsi ihan älyttömät kulmakarvat ja nuo ei ole edes pahimmasta päästä. Liekö silloin ollut tavallista pahempi jakso voinnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että kaikki ajattelevat samoin kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopa on käyttäytymistä! Jos sulle jonkun tuntemattoman ihmisen ulkonäkö (joka sekin on pelkän kuvittelusi varassa) on noin iso juttu, etkö ollenkaan mieti, millaisen kuvan oma käytöksesi antaa itsestäsi? Mä kyllä pidän käytöstäsi todella moukkamaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ku ne on rumaaaath! :(((
Niin olet sinäkin