Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopettakaa piirtämästä niitä palkkikulmakarvoja, ne ei sovi kellekään! Varsinkaan aikuiselle!

Vierailija
08.01.2019 |

Katselin kaverini kuvia ja tajusin, että onpa hän ollut nätti silloin kun tavattiin.
Luulin sen johtuvan tietysti iästä, mutta myös hiustenväristä.

Sitten tajusin kuitenkin, että hän meikkaa nykyään itselleen nuo teinien suosimat muotikulmakarvat eli hirveät palikat naamaan, ennen hänellä oli suoremmat ja ohuemmat ja ne nuorensivat selvästi. Nuo palkkikulmakarvat ei sovi kellekään! Enkä taatusti ole ainoa noin ajatteleva.
Meikin kai on tarkoitus kaunistaa ja raikastaa eikä tehdä vanhemman näköiseksi.

Tässä mun ajatukset ulkonäöstä tälle vuodelle.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta! Ei sovi teineille saati aikuisille. Ihan hirveää naamansa pilaamista ja aivan turhaan.

Vierailija
2/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lopettakaa niiden palkkikulmakarvojen piirtäminen"

TAI

"Lakatkaa piirtämästä".

Ei "lopettakaa piirtämästä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

Katselin joskus miespuolisen frendin tinderiä ja en ollut löytää yhtään normaalinnäköistä naista. Kaikilla nuo pellekulmakarvat!

Vierailija
4/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tytöt eivät ole kuulleet trendeistä. Ne pukeutuvatkin vuosia samalla lailla, luullen sen olevan muodikasta.

Vierailija
6/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks juttu: minulla ei ole aamuisin aikaa maalata aidonnäköisiä karvaviiruja yksitellen 0,005 mm siveltimellä. Siksi piirrän kynällä. Yritän hillitä itseäni, mutta kyllä, piirrän ja väritän kulmakarvani kynällä.

Vierailija
7/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks juttu: minulla ei ole aamuisin aikaa maalata aidonnäköisiä karvaviiruja yksitellen 0,005 mm siveltimellä. Siksi piirrän kynällä. Yritän hillitä itseäni, mutta kyllä, piirrän ja väritän kulmakarvani kynällä.

Palkkikulmia ei tule pelkästään kynällä piirtämällä, jos ei palkkeja tavoittele.

Vierailija
8/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset överit , ns. "Groucho Marx " kulmakarvat, ovat tosi huvittavat. Pellemeininkiä!  >:D

Vierailija
9/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nimeltään instakulmat.

Vierailija
10/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että nimenomaan kulmakarvatrendit ovat niitä, joille aina naureskellaan jälkikäteen. Ajatelkaa vaikka 20-luvun ohuita kaaria, 80-luvun pöheikköjä ja 2000-luvun alun siittiökulmakarvoja. Omana aikanaan ne ovat olleet hyvinkin tyylikkäät.

Vierailija
11/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla onneksi on luonnostaan päässäni aitoa karvaa olevat kulmakarvat. Ei ole tarvis piirrellä mitään aamuisin.

Vierailija
12/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Jokainen tekee ulkonäköään koskevat valinnat itse. Mulla oli 2000-luvun alussa sellaiset helvetin ohuiksi nypityt, ne oli muka hienot.

Vierailija
13/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla onneksi on luonnostaan päässäni aitoa karvaa olevat kulmakarvat. Ei ole tarvis piirrellä mitään aamuisin.

Niin? Minulla ei ole. T. "Pelle"

Vierailija
14/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäonnisellehan nuo käypi hienosti.

https://www.kaksplus.fi/blogit/mutsison/wp-content/uploads/sites/59/201…

Nää on vielä aika neutraalit. Näkee niinku vielä hurjempia ja pikimustia. Mutta on nuokin överit ja naurettavat. 

Vierailija
15/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Minulla ei ole. T. "Pelle"

Mieluummin ilman kulmakarvoja kuin pellekulmat.

Vierailija
16/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäonnisellehan nuo käypi hienosti.

https://www.kaksplus.fi/blogit/mutsison/wp-content/uploads/sites/59/201…

Ei jatkoon noille kulmakarvoille

Vierailija
17/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt, että mistä tämäkin junttivillitys sai alun perin alkunsa? Näyttää suurin piirtein yhtä kauniilta ja tyylikkäältä kuin se perseen treenaaminen järkyttävän kokoiseksi. Ne kun yhdistää, niin saadaan oikein täydellinen usa-latino-wt-look.

Vierailija
18/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä muotivillityksiä joita naureskellaan jo 10 vuoden päästä, toistuva ilmiö johon itsestään epävarmat massaihmiset sortuvat. Senkun maalavaat, ei se muiden elämää hetkauta suuntaan eikä toiseen. 

Vierailija
19/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, kyllä mäki osaan piirtää kynällä kulmakarvat, jotka ei oo mitkään epäsopivat palkit??? :D

Ei se kynä niinkää haittaa, piirretytki voi olla hyvät jos osaa.

Joo mul on joitain tuttuja kans ja ykski kaveri aina kasvatti sen kulmakarvoi ja oli ylpee siit ku sil kasvo hirvee pusikka kulmakarvoina eikä nyppiny niit lopulta ollenkaa ja viel alko korostamaan niitä, moni sano sille et se on oikeesti nätimpi ilman niitä, mut se vaan "mä oon ylpee mun kulmakarvoista".

:'DDDD

Vierailija
20/78 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki piirretyt kulma"karvat" on kamalia. On sitten ohuita tai palkkeja. Mitä liikkuu ihmisen päässä, joka esim ajaa oikeat karvat pois, ja vetää jollain kynällä viirun niiden tilalle, tai sen palkin. Tulee kyllä auttamatta kuva idiootista.

Siihen päälle vielä tekoripset ja kirkuva huulipuna, niin on klownilook valmis.

Hyvänen aika sentään, MIKSI!!!!