Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te-toimiston aktivointileirin parakkimajoituksesta täitä

työtön
08.01.2019 |

Olen parhaillaan aktivointileirillä. Parakeissa on vetoista ja kamiina lämmittää huonosti. Oĺlaan tehty lumitöitä koko päivä.

Tänään huomasin saaneeni täitä. Ruuaksi oli laihaa hernekeittoa ja kaaliraastetta. Näkkileipää voilla. Kiitos työkkärin virkailijalle, joka minut tänne pakotti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teemme kovasti töitä, meille luvattiin enemmän lämmitystä. Sentään jotain hyvää tänään. -ap

Vierailija
2/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan palstalaisista ole ollut leirillä? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä ne täit Sipilälle, ettei pääse syyttämään valtion omaisuuden anastamisesta.

Vierailija
5/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei?

Vierailija
6/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdittekö lumitöiden ohella yhtään leikkiä poneja?

Vierailija
7/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teemme kovasti töitä, meille luvattiin enemmän lämmitystä. Sentään jotain hyvää tänään. -ap

Arbeit macht frei!

Vierailija
8/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on sentään herneitä, meillä on vain vesikeittoa :(

Vierailija
9/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitäisikö aloitukselle nauraa kun voi hyvinkin olla todellisuutta ei niin kaukaisessa tulevaisuudessa.

Vierailija
10/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä

Vierailija
11/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutukseltani FM, mutta en TE-toimiston mukaan "yhteiskunnallisesti merkityksellinen työvoimayksikkö". Joten leirillä ollaan.

Vierailija
12/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne leikkii junaa, ei poneja.

Vierailija
13/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noille työttömille roskille pitää kustantaa majoitus ja keitot. Ei ihme, että ei työt maistu, kun ilmaiseksikin saa.

Vierailija
14/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko leiri kolmosella? Sinne laitetaan ensikertalaiset pelottelutarkoituksessa että ryhdistäytyvät. Olen kakkosleirillä, meitä suureen ääneen yhteiskunnan puutteista -valittajia kohdellaan paremmin, kun tupataan soitella ip-lehtiin. Saatiin sentään ruisleipää ja voita ja hernekeittoo myös, päällisiä saa kuulemma vain ykkösleirillä. Koko päivä rehkitty jäällä siirtämässä vettä avannosta toiseen. Tärkeää työtä, näin meille kerrottiin.

Vierailija
15/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä leirillä rakennettiin jotain bunkkeria, oli tosi salaista touhua.

Vierailija
16/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko leiri kolmosella? Sinne laitetaan ensikertalaiset pelottelutarkoituksessa että ryhdistäytyvät. Olen kakkosleirillä, meitä suureen ääneen yhteiskunnan puutteista -valittajia kohdellaan paremmin, kun tupataan soitella ip-lehtiin. Saatiin sentään ruisleipää ja voita ja hernekeittoo myös, päällisiä saa kuulemma vain ykkösleirillä. Koko päivä rehkitty jäällä siirtämässä vettä avannosta toiseen. Tärkeää työtä, näin meille kerrottiin.

Minä ilon viimekesänä myös kakkosleirillä.

Me saatiin hernekeittoa ja ruisleipää mutta ei meillä voita ollut meillä oli flooraa.

Mekin siirrettiin vettä järvestä puroon ja purosta järveen.

Sitten kun taas pääseen Aktivointileirille niin syksy olisi kivaa aikaa olla.

Silloin poimitaan marjoja ja sieniä. Ja niitä voi syödä itsekkin ja paistella sieniä nuotiolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi