Te-toimiston aktivointileirin parakkimajoituksesta täitä
Olen parhaillaan aktivointileirillä. Parakeissa on vetoista ja kamiina lämmittää huonosti. Oĺlaan tehty lumitöitä koko päivä.
Tänään huomasin saaneeni täitä. Ruuaksi oli laihaa hernekeittoa ja kaaliraastetta. Näkkileipää voilla. Kiitos työkkärin virkailijalle, joka minut tänne pakotti.
Kommentit (16)
Eikö kukaan palstalaisista ole ollut leirillä? -ap
Lähetä ne täit Sipilälle, ettei pääse syyttämään valtion omaisuuden anastamisesta.
Ehdittekö lumitöiden ohella yhtään leikkiä poneja?
Vierailija kirjoitti:
Jos teemme kovasti töitä, meille luvattiin enemmän lämmitystä. Sentään jotain hyvää tänään. -ap
Arbeit macht frei!
Teillä on sentään herneitä, meillä on vain vesikeittoa :(
En tiedä pitäisikö aloitukselle nauraa kun voi hyvinkin olla todellisuutta ei niin kaukaisessa tulevaisuudessa.
Olen koulutukseltani FM, mutta en TE-toimiston mukaan "yhteiskunnallisesti merkityksellinen työvoimayksikkö". Joten leirillä ollaan.
Miksi noille työttömille roskille pitää kustantaa majoitus ja keitot. Ei ihme, että ei työt maistu, kun ilmaiseksikin saa.
Ootko leiri kolmosella? Sinne laitetaan ensikertalaiset pelottelutarkoituksessa että ryhdistäytyvät. Olen kakkosleirillä, meitä suureen ääneen yhteiskunnan puutteista -valittajia kohdellaan paremmin, kun tupataan soitella ip-lehtiin. Saatiin sentään ruisleipää ja voita ja hernekeittoo myös, päällisiä saa kuulemma vain ykkösleirillä. Koko päivä rehkitty jäällä siirtämässä vettä avannosta toiseen. Tärkeää työtä, näin meille kerrottiin.
Yhdellä leirillä rakennettiin jotain bunkkeria, oli tosi salaista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Ootko leiri kolmosella? Sinne laitetaan ensikertalaiset pelottelutarkoituksessa että ryhdistäytyvät. Olen kakkosleirillä, meitä suureen ääneen yhteiskunnan puutteista -valittajia kohdellaan paremmin, kun tupataan soitella ip-lehtiin. Saatiin sentään ruisleipää ja voita ja hernekeittoo myös, päällisiä saa kuulemma vain ykkösleirillä. Koko päivä rehkitty jäällä siirtämässä vettä avannosta toiseen. Tärkeää työtä, näin meille kerrottiin.
Minä ilon viimekesänä myös kakkosleirillä.
Me saatiin hernekeittoa ja ruisleipää mutta ei meillä voita ollut meillä oli flooraa.
Mekin siirrettiin vettä järvestä puroon ja purosta järveen.
Sitten kun taas pääseen Aktivointileirille niin syksy olisi kivaa aikaa olla.
Silloin poimitaan marjoja ja sieniä. Ja niitä voi syödä itsekkin ja paistella sieniä nuotiolla.
Jos teemme kovasti töitä, meille luvattiin enemmän lämmitystä. Sentään jotain hyvää tänään. -ap