Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Kamalaa haukkua toisen painoa! Näyttää olevan morsian itse sinut asian kanssa. Ja muutama raskauskilokin saattaa olla, vauva vasta 6kk.
Noloa tuo kiroileminen. Wt rouva. Mies ei onneksi osaa vielä samaa tapaa.
Onpas rempseä morsian ja kaaso :D jotenkin freesiä näin helsinkiläisnäkökulmasta, ehkä kuopiossa ollaan vaan lupsakoita savolaisia vai?
Ja saisko lisää bestmanin kuvaamista kiitos, ja vaikka nimi, haastattelu, parisuhdestatus, henkilötiedot yms kiitos !
Plussaa hääpuvun hihoista, mutta tuollainen kaula-aukko ei todellakaan sovi juuri kenellekään eikä varsinkaan pyylevälle.
Luonnollisempia ihmisiä ovat kuin ne muoviset Jonas ja saija annica. Karvat nousi pystyyn kun heidät näytettiin alkujuonnossa.
Siinä on pikku ukko kuin tikka puun kyljessä.
Vierailija kirjoitti:
No voe helevetti, nyt ei puku oikein imartele morsianta.
Ei ole puvussa oikein mitään ryhtiä. Tosin vaikea sitä ryhtiä on saada ryhdittömään. Hääpuku toimi varmaan hyvin imetysmekkona.
Minusta ihan mukava ja selvästi onnellinen pariskunta.
Joonaksen mittatilauspuvut....
Mun mielestä aivan ihana ja toisilleen sopiva pari
Hui kun säikähin kun mainoskatkolla oli se kirvanvihree morsian helmat korvissa ” näytänkö stringitkin??” Elä hyvä immeinen... että paremmin tää Virva käyttäytyy kun tota muistelee...
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa haukkua toisen painoa! Näyttää olevan morsian itse sinut asian kanssa. Ja muutama raskauskilokin saattaa olla, vauva vasta 6kk.
Jaa muutama?
Vierailija kirjoitti:
Hui kun säikähin kun mainoskatkolla oli se kirvanvihree morsian helmat korvissa ” näytänkö stringitkin??” Elä hyvä immeinen... että paremmin tää Virva käyttäytyy kun tota muistelee...
Mikä hiton Virva?
Verna!
Hyvät tissit, kyl kelpas mussuttaa
Minä olen molempien hampaista hieman huolissani, näky ei imarrellut
Hulahulavalot ❤️ Persoonallista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton Virva?
Verna!
Kiitos Verna 😘
Justiina on tämä morsian, mies ehkä sitten Pekka Puupää.
Ei oo tullut tarpeeksi vahvoja myötähäpeän tunteita ainakaan toistaiseksi, oon paatunut 😂