Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Hyh, morsiamella punainen luomiväri. Aika rohkeaa.
Mikä toi möreä möläyttelijämummo on? xD
Oliks tää möreä-ääninen rouva morsiamen äiti? Kun puhu vävystä vai kuulinko väärin?
Ei rääväsuita kirjoitti:
Tää pari ei ainakaan ärsytä yhtään. Kaunis morsian, sopiva puku( ei liian pieni), ei roisketukkaa eikä kielenkäyttö kuin jollain jätkällä. Se pari millä oli hääpaikka vihree, hääpaikan pihalla oli hylätty vessapytty oli kielenkäytöltään kyllä pohjanoteeraus. Mitään tulista rakastumista en kyllä siinä havainnut pelkkää huutoa, kiroilua ja uhoa. Nämä 18.2 häät vaikuttaa ihan perus ok:lta, eikä aiheuta myötähäpeää. Hääpaikka vaikuttaa myös ok:lta.
Siis 18.2., ei 18.2
Saattaisin hieman loukkaantua, jos tapailemani henkilö menisi treffeille kaverini kanssa. Joo, tapailu ei ole mikään sitoutuminen, mutta silti.
"Kahville" meni ja sulhasen ilme tais paljastaa jotain muutakin :D
Vierailija kirjoitti:
Oliks tää möreä-ääninen rouva morsiamen äiti? Kun puhu vävystä vai kuulinko väärin?
Kuulit.
Tää viskibasso taitaa olla morsiamen äiti, ainakin kommentoi tuolle miehelle että se on hyvä vävypoika. Aika kylmästi sivuuttavat kyllä :o
Tuli jotenkin mieleen kumman kaa-sarja.
"Jani suuttu kun mä olin Samin kaa sillai, mut eihän me edes seurusteltu Janin kanssa" XDXD
Ah, kuinka fiksu ja sivistynyt morsian verrattuna viime viikon white trash rääväsuuhun! Ei vitut lentele panojutuista puhumattakaan, eikä olla näyttelemässä stringejä hääväelle! Jos mä oisin nyt se Mari, niin voi luoja että mua hävettäis..
höhö kirjoitti:
must tuntuu et noi häpee tota yhtä vierasta joka on vissii vähä maisteisssa. :D:D
Veikkaan, että tuo rouva käy ns. vähän hitaammalla. Sääliksi kävi, kun morsiuspari vaan nyrpisteli nokkaansa ja katseli pois.
Tuo nainen vaikutti ehkä hieman kehitysvammaiselta.
Jos tollanen möllin oloin jätkä heittäis mua kännissä tupakantumpilla niin en kyllä ikinä lähtis sen kans deiteille. Mut ehkät toi on normia jossain j-kylässä.
kyllä tuo mies on ihan perus wt. Nainen ihan tavis.
Ei rääväsuita kirjoitti:
Tää pari ei ainakaan ärsytä yhtään. Kaunis morsian, sopiva puku( ei liian pieni), ei roisketukkaa eikä kielenkäyttö kuin jollain jätkällä. Se pari millä oli hääpaikka vihree, hääpaikan pihalla oli hylätty vessapytty oli kielenkäytöltään kyllä pohjanoteeraus. Mitään tulista rakastumista en kyllä siinä havainnut pelkkää huutoa, kiroilua ja uhoa. Nämä 18.2 häät vaikuttaa ihan perus ok:lta, eikä aiheuta myötähäpeää. Hääpaikka vaikuttaa myös ok:lta.
Kusipääksi nimitteli morsian sulhoa kun puhui ensivaikutelmasta. Oli "tuhannen kännissä" tjsp. Ja lastaan hätistivät pois "mene muualle huutamaan" (huom! 2-vuotiasta, joka yritti jotain sanoa..) Kyllä tuosta aika wt-vibat saa...
Todella noloa sivuuttaa vieras tuolla tavalla. Herttainen rouva tuli tarjoamaan lahjaa ja kysyi puheesta ja nää juntit vaan kääntää selän. Ihan vihlas sydämestä.
Tuoki paskasarja tuosta lapin idioottiparista jatkuu. Miksi vitussa?
On kyllä nätti häämekko. Kerrankin on olkaimet ja värinä muu kuin kirkkaanvalkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Tää viskibasso taitaa olla morsiamen äiti, ainakin kommentoi tuolle miehelle että se on hyvä vävypoika. Aika kylmästi sivuuttavat kyllä :o
Veikkaisin, että on morsiamen sukulainen. Ja ehkä kehitysvammainen. Ei sen kummempaa.
Kiva harakanpesä tuo morsiamen tukka.