Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Tuolla naisella melko suppea sanavarasto.
Kyllä harmittaa tuon ekaluokkalaisen tyttösen puolesta eniten.
Ymmärtääkö äiti ja isäpuoli että ohjelmaa seuraa opet, luokkakaverit, luokkakavereiden sisarukset ja vanhemmat?
Siinä äityli altisti tyttönsä kiusatuksi ihan vimpan päälle...Ja mitä ajattelee tyttö itse, känni, -pano jne. jutuista joita huoltajat päästelee...Huh..huh.
Naisen osalta ajattelen, että ei voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu, mutta pois sieltä minä-minä maailmasta ja miettimään sitä mihin lapsensa altistaa?
Tuon naisen äitinä/isänä olisin kyllä antanut korville puheiden vuoksi, olkoonkin aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan vielä yhdessä?
OLivat ainakin vielä viime viikon keskiviikkona. Morsiamen mukaan se oli vit tu hänen elämänsä vit tu ihanin päivä.
Ihmetysten ilta kirjoitti:
Morsiamen hiukset kauheat, silmälasit! Piilarit olis pitänyt olla, karmeaa kiroilua koko ajan, käveli kirkkoon mekko kainalossa. Kaikki pielessä tällä parilla.
Miksi tarvitsisi olla piilolinssit? Minä kannan silmälasini ylpeydellä ja olen iloinen, että morsian teki samoin.
Käsittämätöntä kielenkäyttöä ja käytöstapojen puutetta :(
53 kirosanaa! Taisin kyllä seota laskuissa sen yhden dialogin aikana!
Vierailija kirjoitti:
Toinen kaaso järkyttävän lihava.
Kertoo susta aika paljon tämä kommentti... aikuinen ihminen???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morsian tai sulhanen käy koko ajan peukuttamassa alaspäin kommetteja. Aina yksi peukku alaspäin. Voi teitä.... Itsehän halusitte ohjelmaan, joten kestäkää käytöksenne telkkarissa selkäsuorassa.
Minä ainakin alapeukutan lähes kaikkia kommentteja.
T: Kiroileva maisteri
Koulutus ei ole tae fiksuudesta.
Eikä kiroilu sen puutteesta.
Voi tätä myötähäpeän määrää.. olipa luotaantyötävä nainen, hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tästä näkee että miehet ovat valmiita kestämään mitä vaan nuoremman naisen taholta, Mari vasta 31 v ja Asko 41 v.
Mutta eihän tuo morsian näyttänyt sulhoaan päivääkään nuoremmalta. Eikö se ole se juttu miksi mieluummin (reilustikin) nuorempi nainen?
Oon samaa mieltä, että v-sanaa oli ihan liikaa, mutta näkihän sen, että nuo on hulluina toisiinsa ja se mies selvästi tykkää kuumakallenaisesta. Tuo voi hyvinkin kestää. En ole kumpikaan noista enkä edes tunne heitä, mutta ihmettelen miten vähästä ihmiset järkyttyy. Siis eihän toi ole mitään.
Noloa. Mahtaa tehdä lapselle hyvää kasvaa tuollaisessa ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morsian tai sulhanen käy koko ajan peukuttamassa alaspäin kommetteja. Aina yksi peukku alaspäin. Voi teitä.... Itsehän halusitte ohjelmaan, joten kestäkää käytöksenne telkkarissa selkäsuorassa.
"Selkäsuorassa" ei ole yhdyssana, tollo.
Parempi tollo, kuin nolo morsian ja sulhasen, jotka käy alapeukuttamassa. Kaikki normi kommentit, kaksi alapeukkua, hah.
Mitkä lolita-kengät sillä morsiamella oli?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin alapeukutan lähes kaikkia kommentteja.
T: Kiroileva maisteri
Koulutus ei ole tae fiksuudesta.
Eikä kiroilu sen puutteesta.
Kasvatuksen puutteesta kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se kertoo? Itse meinasin tukehtua teeheni kun näin sen kaason siinä ensimmäisen kerran. Mitä se sitten kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, miksi kieltää tosiasia? Vai oletko kenties sokea?
Vierailija kirjoitti:
Oon samaa mieltä, että v-sanaa oli ihan liikaa, mutta näkihän sen, että nuo on hulluina toisiinsa ja se mies selvästi tykkää kuumakallenaisesta. Tuo voi hyvinkin kestää. En ole kumpikaan noista enkä edes tunne heitä, mutta ihmettelen miten vähästä ihmiset järkyttyy. Siis eihän toi ole mitään.
Tämä. Tosin mun mielestä kiroiluakaan ei ollut liikaa, ihan perus. Suurin osa ketjuun kirjoittavista on ilmeisesti todella ilotonta ja takakireää porukkaa. Tollasiahan me suomalaiset pääasiassa pohjimmiltamme ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, miksi kieltää tosiasia? Vai oletko kenties sokea?
Tai ehkä itse samaa kokoluokkaa?
Pitääkin lähtee kattoo Lohjan motonettiin kuinka nolo muija siellä kassalla istuu huomenna 😂😂🙈