Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haittaisiko jos vaimosi ostaisi seksiä?

Vierailija
08.01.2019 |

Kävisi säännöllisesti nuoren tyylikkään hyvin varustetun miehen luona tyydyttämässä tarpeensa ja maksaisi palvelusta kun kotona sohvalla makaavasta kaljamahasta ei siihen ole.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytääköjän tommosia muehiä helposti? Varmasti olis kysyntää.

Vierailija
2/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se nytkin sitä tekee kun on sellainen lepsu joka ei seiso kunnolla eikä se ole mikään iso tai edes keskikokoinen.

Onneksi nykyisin täällä on sellainen keskus jonne tuodaan miehiä jotka osaa hoitaa hommat. Ei tarvitse cambiaan mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn, voi tuota loputonta kehää.

Vierailija
4/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä haittaisi, koska ei tahdo tuhlata turhuuteen, kun osaa itsekin tehdä.

Vierailija
5/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa samaistua tuohon kuvailemaasi kaljamahaiseen mieheen. Mutta joo. Toki harmittaisi, jos kumppanini joutuisi hankkimaan itselleen seksuaalista nautintoa rahalla, eikä onnistuisi tai pystyisi hankkimaan sitä muutoin tarpeeksi, esimerkiksi minun kanssani. Vielä enemmän harmittaisi, jos hän jäisi kiinni asiasta, eikä olisi haluksi edes yrittää työstää asiaa kanssani, vaikka sitten parisuhde tai seksuaaliterapeutin avittamana.

Vierailija
6/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni perheellinen nainen elää puutteessa, että kyllä ois tarvetta kotimaassa kunnon palvelulle ,gambiaan nyt kerta vuoteen mutta kyllä arkea piristäisi.

Vierailija
7/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän joitakin perheellisiä naisia pääkaupunki seudulta jotka käyvät säännöllisesti maksullisilla. 

Miehet eivät tästä tiedä mitään. 

Tuomitsen tuon, mutta eipä se mulle kuulu ja tiedän että nä miehet tekevät sitä ihan huvikseen ja helpon rahan takia. 

Vierailija
8/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisi säännöllisesti nuoren tyylikkään hyvin varustetun miehen luona tyydyttämässä tarpeensa ja maksaisi palvelusta kun kotona sohvalla makaavasta kaljamahasta ei siihen ole.

Puristaako vanne päätä vai onko vaan hiekkaa pillussa?

Kiitti kuitenkin kunnon nauruista.

Vierailija
9/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytääköjän tommosia muehiä helposti? Varmasti olis kysyntää.

Onko vaatimustaso sellainen, että vain parhain promille miehistä täyttää sen? Koska ainakaan nykyiset seksiä myyvät miehet eivät juuri naisasiakkaiden tulvasta kärsi. 

Vierailija
10/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän joitakin perheellisiä naisia pääkaupunki seudulta jotka käyvät säännöllisesti maksullisilla. 

Tuomitsen tuon, mutta eipä se mulle kuulu ja tiedän että nä miehet tekevät sitä ihan huvikseen ja helpon rahan takia. 

Naiset myyvät seksiä vain pakotettuna, ja miehet myyvät seksiä vain omasta halustaan? Taidat olla nainen? :D

Vierailija
11/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset myyvät seksiä vain pakotettuna, ja miehet myyvät seksiä vain omasta halustaan? Taidat olla nainen? :D

Missä kohtaa olen sanonut että naiset myyvät seksiä pakotettuina? 

Sitä kyllä tapahtuu ja paljon. Miehiä on aika vaikea pakottaa myymään itseään naisille ihan jo erektion takia ja sitä taitaa tapahtua todella vähän.

Mutta sitten taas nuoria poikia ja miehiä kyllä pakotetaan seksiorjuuteen miehille. 

Mutta mistään tästä ei nyt ollut kyse.

Vierailija
12/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin ihan vakavissani pohtimaan tuota kysymystä. Ja toki haittaisi, ja jostain syystä ostaminen haittaisi enemmän kuin muuten vaan jonkun vieraan luona "kyläily"

Vierailija
13/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin tuntuu ärsyttävän miehiä ihan jo aiheesta puhuminen. Se on sitä tas-arvoa, naiset vaan seksin ostoon myös! Ei ole pakko elää puutteessa, seksin tarve on naisille myös ihan yhtä luonnollinen kun miehille.

Vierailija
14/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin tuntuu ärsyttävän miehiä ihan jo aiheesta puhuminen. Se on sitä tas-arvoa, naiset vaan seksin ostoon myös! Ei ole pakko elää puutteessa, seksin tarve on naisille myös ihan yhtä luonnollinen kun miehille.

Ei ole. Miehet haluavat seksiä seksin vuoksi, naiset haluavat saavuttaa ja vakiinnuttaa seksillä jonkin sosio-ekonomisen aseman. Miehille ei yksiselitteisesti ole olemassa ilmaista seksiä. Naisille ainoat seksistä koituvat taakat ovat raskauden ja sairauden pelko ja kasvojensa menettäminen.

Nainen saa ostaa seksiä siinä missä mieskin. Mutta minä en osta seksiä enkä salli sitä vaimollekaan. Jos tällaiseen päädytään, koituu huomattavan vakava keskustelu, jossa sitten tehdään päätöksiä suuntaan tai toiseen, ja kenties myös puretaan tunteita ihan kunnolla.

Vierailija
15/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äijänä en viitti ..kykene .tai jonkun muun syyn takia ei naiseni sais seksiä riittävästi niin siitä vaan.

Mitä se sitten tekis parisuhteelle sitä en tiedä. Piristäs tai päinvastoin ..

Onhan tuo ollut väliin kuukausia työreissuilla muissa maissa .

Sitähän en tiedä mitä siellä on tehty eikä tarvitse tietääkkään..

Se on hänen asia.

Vierailija
16/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaisi, kunhan ei kaikkia rahojaan käyttäisi saatikka että minun. Pääsisin oikeastaan itse kotona paljon helpommalla ja sittenhän voisin itsekin oikeutetusti käydä ammattilaisen hoidettavana. Win-win.

Vierailija
17/17 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos vaimo haluaa joskus vaihtelua. Ei ole pois omasta seksistä. Päin vastoin lisää keskinäistä intoa kun asiasta puhutaan avoimesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme