Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla mitään tulevaisuutta ilman matikan ymmärtäminen?

Vierailija
08.01.2019 |

Näköjään AMKssa tehtävissä on matikka, varsinkin sosionomin pääsykokeet? Olenko väärässä?

Olen aivan onneton matikassa ja nyt 28 töissäkäyvänä ihmisenä ei ole harmainta aavistustakaan mistä lähtisi näitä selvittelee. Viimeksi kun matikkaa olen harjoitellut olin pieni teini. Mitä teen? Minulla on tarvetta päästä korkeakouluun, alavaihdon takia. Suomessa ei pitkälle pääse ilman korkeakoulutusta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuislukioon?

Vierailija
2/6 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomin pääsykokeiden matikka osuus oli loogista päättelyä, jossa katsotaan ongelman ratkaiautaitoja. Helppoja laakuja/ ongelmia, eikä haitannut, vaikka et osannut niitä, kunhan pää pysyy kylmänä ja jatkaa eteenpäin vastaamalla niihin mitä osaa. Kokeile ihmeessä jos sinne haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jo kerran kävi niin että loistin kaikessa mutta yksi matikantehtävä pilasi kaiken.

Tämän takia jäi oikein traumat, se turhautuminen on aivan jäätävää kun kuitenkin olisin ollut sopiva. :,(

Pitää lähes 30 vuotiaana lähtee lukioon yhden pienen tehtävän takia??

Vierailija
4/6 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTÄ KUN OLLAAN TAAS VITTUMAISELLA TUULELLA TÄNÄÄN!!!

Hävetkää! Ap on nuori ihminen kyselemässä infoa, mistä me tiedetään hänestä? Pitääkö todellakin yrittää lapsellisella käytöksellä pilata fiilikset?

Vierailija
5/6 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ETTÄ KUN OLLAAN TAAS VITTUMAISELLA TUULELLA TÄNÄÄN!!!

Hävetkää! Ap on nuori ihminen kyselemässä infoa, mistä me tiedetään hänestä? Pitääkö todellakin yrittää lapsellisella käytöksellä pilata fiilikset?

Mitä sinä siellä huudat ja päsmäröit? Ap on aikuinen ihminen, ja aikuisten maailmassa kaikki asiat eivät voi olla vaaleanpunaisia, kepeitä ja kivuttomia. Jos haluaa kehittyä ja oppia, pitää uskaltaa ja osata ottaa vastaan kritiikkiä ja tylyltäkin kuulostavia neuvoja.

Anna kun arvaan, olet vanhempi naisihminen. Herää reaalimaailmaan, sen vaatimukset ovat tänä päivänä aika kovat.

Vierailija
6/6 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä siellä huudat ja päsmäröit? Ap on aikuinen ihminen, ja aikuisten maailmassa kaikki asiat eivät voi olla vaaleanpunaisia, kepeitä ja kivuttomia. Jos haluaa kehittyä ja oppia, pitää uskaltaa ja osata ottaa vastaan kritiikkiä ja tylyltäkin kuulostavia neuvoja.

Anna kun arvaan, olet vanhempi naisihminen. Herää reaalimaailmaan, sen vaatimukset ovat tänä päivänä aika kovat.

Ohis. En kerennyt nähdä, millaisia viestejä välistä on poistettu, mutta rohkenen väittää, että nykypäivänäkin kehittymiselle otollisia neuvoja voi antaa muillakin tavoin, ollen kuitenkin kaukana yltiöpehmeästä kiertelystä. Olen osallistunut tällaisiin kehityskeskusteluihin, ja edistystä on tapahtunut. T. Eri kirjoittaja, 30 v. kieppeillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme