Pahin turn off miehessä?
Mikä on pahin turn off miehessä?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 185cm pituus, pienet lihakset, kotoisin kaupunkioloista (usein peukalo keskellä kämmentä, ei osa korjata autoja jne), ei korkeakoulutusta, vegaani-viheraktivisti tyypit
Siis kuka tänä päivänä korjaa itse autonsa? Toki jos ajaa 20 vuotta vanhalla kotterolla..
Arvaan , että naisen 20v vanha kärry on rikki ja miehen pitäisi osata korjata se ilmaiseksi.
Minä olen täydellinen totaali turn off naisille, ollut aina, täysin näkymätön/huomaamaton kuin ilmaa, pahaa peräilmaa.
M41v 181cm kirjoitti:
Minä olen täydellinen totaali turn off naisille, ollut aina, täysin näkymätön/huomaamaton kuin ilmaa, pahaa peräilmaa.
Pitää lisätä vielä että ei kenenkään tarvitse edes nähdä, joskus tehnyt palstalle jonkun aloituksen ja saanut pelkkää vittuilua vastaukseksi.
Mieslapseus, ollut paljon naisia, addiktiot, kyvyttömyys ilmaista tunteita...
Laiha mies.Siis sellainen jonka luut oikeesti näkyy ja tuntuu esim seksin aikana.Muita en jksa luetella kun samoja on täällä niin monelta jo tullut esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 185cm pituus, pienet lihakset, kotoisin kaupunkioloista (usein peukalo keskellä kämmentä, ei osa korjata autoja jne), ei korkeakoulutusta, vegaani-viheraktivisti tyypit
Siis kuka tänä päivänä korjaa itse autonsa? Toki jos ajaa 20 vuotta vanhalla kotterolla..
Miksei voisi? Ihmisiä ne korjaajatkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi? Ihmisiä ne korjaajatkin on.
Tuossa ap viestissä viitattiin ns. tee-se-itse miehiin, eikä autonkorjaajiin, joka on ammatti jossa luulisi osaavan korjata autoja.
Nämä "turnoffit" on ihan p*skaa. Kun mies on todella rikas niin se voi pätkä, läski, sovinisti tai mitä tahansa ja naisia riittää joka sormelle.
Adhd-luonne
Epähygieenisyys = haisee, ei vaihda vaatteita usein
Huonot hampaat
Pieni gulli
Leuhka luonne
Luonne: Agressiivisuus, väkivaltaisuus, äkkipikaisuus, huumorintajuttomuus
Ulkonäkö: suuri ylipaino, todella lyhyt, huono hygienia, epäsiisteys
Maksullisissa käyminen. Ehdoton ei. Ihan sama mikä tilanne olisi ollut tai olisi tällä hetkellä. Hyi hemmetti mikä ihmisp*rse on tuollainen...