Onko Mimosa kaunis nimi?
Mun mielestä se on niin kaunis, mutta jotenkin aristaisin antaa sitä lapselle vaikka haluaisin.... Mikä sopisi toiseksi nimeksi?
Kommentit (24)
Anna vaan. Sara Parikan ja Miia Nuutilan tyttöjen nimet.
Mimosa Maria
Mimosa Julia
Mimosa Joanna
Mimosa Kristiina
Mimosa Katariina
Mimosa Ellinoora
Mimosa Amanda
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän pari koiraa, joiden nimi on Mimosa. En antaisi lapselle nimeksi.
No mun omalla koiralla on myös ihan tavallinen ihmisten nimi. Se ei siis haittaa yhtään, että on koirakaimoja 😍
Ap
Mimosa on drinksu. En antaisi lapselle tuota nimeä.
Kaunis nimi, tykkään. Löytyy jo suomalaisesta nimipäiväkalenteristakin.
Tulee mieleen tuntokasvi eli mimosa. Se vetäytyy suppuun, kun sitä koskee. Joskus kuulee herkkähipiäistä ihmistäkin kutsuttavan mimosaksi.
Mimosa Rebekka
Mimosa Julianna
Mimosa Anna Maria
Mimosa Ida Aurora
Mimosa Iris Aurora
Mimosa Ada Sofia
Mimosa Ella Amanda
Mimosa Josefiina
Tommosia tuli mieleen :D
On tietty aika tusinakamaa mut ainaki etunimi on harvinaisempi
Turha kysyä jossain mammapalstalla.. annat lapsellesi sen nimen minkä haluat. Mitä ihmettä muiden mielipiteillä on merkitystä?
Mimosa on ihan kiva nimi. Mulla tulee siitä mieleen urheilija, kun tuntuu että tosi moni Mimosa- niminen on jotenkin tosi urheilullinen tyyppi..? 😂
Toisaalta tulee mieleen kiltti, ystävällinen, tummatukkainen nuori nainen. Eli ihan hyviä mielikuvia. Anna ihmeessä. Lähipiirissä ei ole ketään Mimosa- nimistä. Ihan pirtsakka nimi.
Mimosa on sellainen prinsessanimi. Ei mitään vikaa siinä, mutta ei mun nimimaun mukainen.
Mimosa on oikein nätti nimi, tunnen yhden :)
Ennen vierastin, mutta en enää. Onhan se tosiaan jo nimipäiväkalenterissakin, toisin kuin oma nimeni joka on taatusti Mimosaa yleisempi.
Mimosa Matilda
Mimosa Emma Aurora
Kuten terveyssiteet. Oliko tän merkkisiä joskus?
Mimosa Mi muusa eli minun muusani. Aikamoinen vastuu.
Tuttu Mimosa on elämässä hävinnyt. Huumausaineet, seksipalvelut ja tytär huostaanotettu. Rikkaasta suvusta.
No jos haluaa nimetä lapsensa kansainvälisesti tunnetun drinkin mukaan niin silloin varmasti ihan sopiva.
Mä tiedän pari koiraa, joiden nimi on Mimosa. En antaisi lapselle nimeksi.