Millä koulutuksella tienaat 3000-4000€/kk päivätyössä?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
lääkäri saa 3000 eur kk:ssa
Missä? Muistaakseni erikoistuvan minimi on sairaalassa luokkaa 3700-3800, terveyskeskuksessa selvästi enemmän. Vai meinaatko, että päivystävällä erikoisalalla tai valmiilla erikoislääkärillä netto voi olla tuon verran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään koulutuksella. Jos sattuu saamaan hyvän työn, voi tuon verran tienata helpostikin. Itse ole suorittanut vain ylioppilastutkinnon, mutta tienaan reilun 3 000e kuukaudessa, joskus enemmänkin. Työskentelen myyjänä.
Tuskin kuitenkaan pääset noille palkoille päivätyössä?
Kyllä pääsen. Ikinä en ole töissä klo 17 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään koulutuksella. Jos sattuu saamaan hyvän työn, voi tuon verran tienata helpostikin. Itse ole suorittanut vain ylioppilastutkinnon, mutta tienaan reilun 3 000e kuukaudessa, joskus enemmänkin. Työskentelen myyjänä.
Miksi ei pääsisi? Harvempi myyntityötä yöaikaankaan tekee. Jos siis puhutaan tuotteiden myynnistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provikkapalkalla pari ylemmän hintaluokan autoa kaupaksi viikossa niin siinä on jo 3000e tienattu. Huippumyyjälle ei temppu eikä mikään tuollainen. Ja ihan päivätyönä ne niitä autoja myy. t.eri
FM (humanistinen). Samaa työtä tekevien kollegoiden koulutukset mm. KTM, TM, KM, VTM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provikkapalkalla pari ylemmän hintaluokan autoa kaupaksi viikossa niin siinä on jo 3000e tienattu. Huippumyyjälle ei temppu eikä mikään tuollainen. Ja ihan päivätyönä ne niitä autoja myy. t.eri
Juurikin näin. Hyvät myyjät tienaavat päivätyölläkin helposti yli 3000e eikä välttämättä tarvitse edes tehdä työtä kokopäiväsesti. Itse olin joskus vakuutusmyyjänä ja sain lähes 3000e/kk työskentelemällä 6h/päivä (ihan toimistoaikaan). Ei vaan työnä ollut minun juttuni, joten vaihdoin pienempipalkkaiseen työhön mieluisammalle alalle.