Millä koulutuksella tienaat 3000-4000€/kk päivätyössä?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Koulutus ei takaa hyviä asioita. Toisaalta kouluttamatonkin voi tienata hyvin. Esimerkiksi Teliapisteen myyjä joka myy hyvin voi helposti tienata 30 euroa tunnissa.
Teliapisteen myyjä, joka notkuu keskellä ostoskeskusta, voi saada myös nekkuun, kun erehtyy tyrkyttämään väärälle henkilölle.
Ansiosidonnaisella työttömyyskorvauksella ansioni olisivat tuota luokkaa. Onneksi on kuitenkin töitä.
Arkkitehti SAFA
Merkonomi vuodelta -95. Ict-hommia, naisena. Peruspalkka 3100€ + lisät 300€.
Mua kiinnostaisi enempi, mikä koulutus JA mikä työ. Esim itse olen insinööri, mutta en kuulu tuohon palkkahaarukkaan. Että joo opiskellaan vaan kaikki "hyväpalkkaisiksi" insinööreiksi, siskot. Prkl!
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnaisella työttömyyskorvauksella ansioni olisivat tuota luokkaa. Onneksi on kuitenkin töitä.
Arkkitehti SAFA
Ensi vuonna voisin nostaa työeläkkeestäni 25 tai 50%, mutta laitetaan säästöön,
Myyn firman töineen ja henkilökuntineen ennen kuin seuraava lama alkaa. Ostan kämpän Turkista ja pelaan golfia ja juon rakia ja Efes-olutta elämäni loppuun asti. Sen pituinen se!
Arkkitehti SAFA
Hyvin tulee, mutta kyllä sitä myös menee. Olen Suomen presidenttinä tällä hetkellä.
Ei ole mitään sairaanhoitajan, merkonomin, ekonomin tai insinöörin palkkaa. On erilaisia töitä joista maksetaan enemmän tai vähemmän. Jos ei ole julkisen sektorin tai terveydenhuollon alan työ, yleensä kyvyt ja osaaminen ratkaisevat. Jos oikeasti haluat ansaita, hakeudut pois julkiselta sektorilta jos olet siellä, ja opettelet asennoitumaan työelämään täsmätutkinnot ja virkavuodet unohtaen. Arvokkain asia joka sinulla kaikesta päätellen nyt on, on työkokemus sairaanhoitajan työstä ja ymmärrys terveydenhuollon organisaatioista. Yksi tutkinto on hyvä olla olemassa ja se sinulla jo on.
Melkein millä tahansa. Minulla on takana vain elämän kiva koulu ja palkka 5300e /kk.
Ei millään koulutuksella. Jos sattuu saamaan hyvän työn, voi tuon verran tienata helpostikin. Itse ole suorittanut vain ylioppilastutkinnon, mutta tienaan reilun 3 000e kuukaudessa, joskus enemmänkin. Työskentelen myyjänä.
Koulutuksena pelkkä lukio. Osaaminen hankittu sen jälkeen töissä ja itsenäisesti opiskellen. Tutkintoja ei aina tarvita.
Vierailija kirjoitti:
FM kääntäjä, just jää alle 4000e/kk
Missä olet töissä?
Koulutus ei takaa hyviä asioita. Toisaalta kouluttamatonkin voi tienata hyvin. Esimerkiksi Teliapisteen myyjä joka myy hyvin voi helposti tienata 30 euroa tunnissa.