Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta Gustafsberg ja Juha Rouvisen uusi sukunimi

Vierailija
07.01.2019 |

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista. Montako sukunimeä tuollaämmällä on jo ollut, ja ikää alle 50 v, vielä ehtii toiset mokomat.

Vierailija
2/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Butt olis ollut myös hyvä nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vanhat nimet olivat liian arkisia, ja kyseessä on kaksi sen tason älykköä/maailmanparantajaa sekä superpariskunta että pitäähän nyt sukunimenkin olla jotain priimaa. 

Vierailija
4/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v*ttu...

Vierailija
5/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankaan omassa sukunimessä ei ollut mitään vikaa, olisivat voineet valita niistä kumman vaan. Tämä uusi on täysin keinotekoinen ja siksi hieman naurettava.

Vierailija
6/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäänsä kiva idea ottaa äidin nimi, mutta miksei ne vaihtanut siihen heti kun menivät naimisiin

Vierailija
7/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettivät myös oman sukunimen keksimistä, aloittaakseen uuden perinnön. Suunnittelevatko he lapsia?

Vierailija
8/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytys siis på svenska

Vierailija
9/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäänsä kiva idea ottaa äidin nimi, mutta miksei ne vaihtanut siihen heti kun menivät naimisiin

Maistraatissa kestää. Juhan piti ensin vaihtaa oma nimensä, ennen kuin Jutta voi avioliiton perusteella myös saada sen.

Onko se nyt niin harvinainen, jos 79 samannimistä? Mun miehen nimisiä on 12.....

Vierailija
10/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synonyymit

oljud

bråk

buller

krasch

dån

olåt

stoj

oväsen

väsen

alarm

rabalder

Larm

Käännös

Substantiivit

1.melu

2.meteli

3.häly

4.hälytys

5.kina

6.epäsopu

7.hälinä

Vierailija
11/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummankaan omassa sukunimessä ei ollut mitään vikaa, olisivat voineet valita niistä kumman vaan. Tämä uusi on täysin keinotekoinen ja siksi hieman naurettava.

Olisitko itse halunnut omaksi nimeksesi puolison eksän sukunimen?

Gustasberg on Jutan entisen miehen sukunimi, tyttönimensä on kai Virtanen. Ei kovin harvinainen nimi :)

Vierailija
12/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gustasberg on Jutan entisen miehen sukunimi, tyttönimensä on kai Virtanen. Ei kovin harvinainen nimi :)

Jutta sentään luopui ex-miehensä nimestä. Gulli-Hanna ei luovu.

Vierailija
13/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Mun äidin tyttönimellä on 16 eli jos mä vaihtaisin siihen, niin olis paljon harvinaisempi kun toi on.

Vierailija
14/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gustafsberg oli täysin keksitty nimi. Miehen nimi oli kuulemma ihan hirveä. Miehen suku suuttui, mutta väliäkö tuolla...

Vierailija
15/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hälytys siis på svenska

Myös hälytin ja melu på svenska.

Vierailija
16/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta uusi sukunimi on mukava idea, jos ei esim. oikeasti osaa päättää, kenen pitää vaihtaa sukunimeä ja pitääkö. Tuo sukunimi itsessään (Larm) kyllä kuulostaa hieman erikoiselta, mutta on sitä hullumpiakin kuultu.

Vierailija
17/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maistraatissa kestää. Juhan piti ensin vaihtaa oma nimensä, ennen kuin Jutta voi avioliiton perusteella myös saada sen.

Onko se nyt niin harvinainen, jos 79 samannimistä? Mun miehen nimisiä on 12.....

Oman äidin tyttönimen otossa ei kestä kauaa. Minä otin mummoni tyttönimen ja kesti 6 päivää. Olipa pitkä prosessi!

Jos ottaa ihan uuden sukunimen, kestää kauemmin.

Vierailija
18/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksua. Gustavsberg-nimihän ei ollut Jutan tyttönimi, vaan ensimmäiseltä aviomieheltä saatu. Aika erikoista, että Petteri Jussilan kuoleman jälkeen Jutta otti Gustavsberg-nimen takaisin. Ilmeisesti Virtanen tai Jussila ei olleet bisneksien kannalta vetäviä.

Kaunis ele ottaa äidin/anopin tyttönimi.

Vierailija
19/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen worm

Vierailija
20/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta meni kyllä Jussilan jälkeen Gustafsbergin kanssa naimisiin eikä toisinpäin. Jussila oli ensimmäinen aviomies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi