Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta Gustafsberg ja Juha Rouvisen uusi sukunimi

Vierailija
07.01.2019 |

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan fiksua. Gustavsberg-nimihän ei ollut Jutan tyttönimi, vaan ensimmäiseltä aviomieheltä saatu. Aika erikoista, että Petteri Jussilan kuoleman jälkeen Jutta otti Gustavsberg-nimen takaisin. Ilmeisesti Virtanen tai Jussila ei olleet bisneksien kannalta vetäviä.

Kaunis ele ottaa äidin/anopin tyttönimi.

Gustavsberg on Jutan itse keksimä nimi. Halusi hienon nimen itselleen. Jutan exä muistaakseni otti itselleen myös tämän nimen joten yksi Gustavsberg taitaa nyt Suomeen jäädä.

Vierailija
22/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta meni kyllä Jussilan jälkeen Gustafsbergin kanssa naimisiin eikä toisinpäin. Jussila oli ensimmäinen aviomies

Siltikin outoa pitää ex-miehen nimi, varsinkin wc-pöntön nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kohun jälkeen kun vaihtaa nimeä niin kukaan ei pysy perässä. On siinä lapsilla homma laittaa hautakiveä. Jutta A edellinen B edellinen C edellinen D jne. os. mikälie.

Vierailija
24/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mieleen worm

They got worm :D

Vierailija
25/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummankaan omassa sukunimessä ei ollut mitään vikaa, olisivat voineet valita niistä kumman vaan. Tämä uusi on täysin keinotekoinen ja siksi hieman naurettava.

Olisitko itse halunnut omaksi nimeksesi puolison eksän sukunimen?

Gustasberg on Jutan entisen miehen sukunimi, tyttönimensä on kai Virtanen. Ei kovin harvinainen nimi :)

Oliko se exä (poliisi Harri) alun perin Gustafsberg? Mä muistelen, että silloinkin vaihdettiin uusi sukunimi molemmille.

Vierailija
26/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala nimi

Vierailija
27/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, siellä olikin nimestä jo edellä selvitys...-25

Vierailija
28/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mieleen worm

Ja mulle Alarm.

Vierailija
29/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Här kommer Larmarna

Vierailija
30/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen Gustavsberg-hemmon oikea sukunimi ollut jotain ihan muuta, mutta ottivat yhdessä tuon sukunimen jostain suvun historiasta ja se miehen puolen suku ei oikein tykännyt koko nimijupakasta. Ja eikös tämä Gustavsberg adoptoinut sen Jussila-vainaan Max-pojan?

Vierailija
31/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gustafsrouva

Kustaanrouva

Vierailija
32/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanjakin häviää Jutalle kohta, ei ehkä miehissä, mutta sukunimissä...

Vierailija
33/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa olla unique woman. Huomionkalastelua tuo on, ei mitää muuta.

Sukunimi vaihtunut elämän aikana useammin kun joidenkin paidat

Vierailija
34/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Ido?

Vierailija
35/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummankaan omassa sukunimessä ei ollut mitään vikaa, olisivat voineet valita niistä kumman vaan. Tämä uusi on täysin keinotekoinen ja siksi hieman naurettava.

Gustasberg on Jutan entisen miehen sukunimi, tyttönimensä on kai Virtanen. Ei kovin harvinainen nimi :)

Tiedättekös sellaista asiaa, että kumpikin olisi voinut pitää oman sukunimensä? Nykyään ei ole pakko ottaa yhteistä sukunimeä naimisiin mennessä. Muutenkin hupaisaa, että on oltu monta kertaa aiemmin naimisissa ja silti jaksetaan tällaista yhteisnimeä puida. Ymmärrän, että ensikertalaiset haluaa yhteisen sukunimen, mutta nämä sarja-naimisiinmenijät ovat hieman säälittäviä, monellakin tavalla.

Vierailija
36/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan fiksua. Gustavsberg-nimihän ei ollut Jutan tyttönimi, vaan ensimmäiseltä aviomieheltä saatu. Aika erikoista, että Petteri Jussilan kuoleman jälkeen Jutta otti Gustavsberg-nimen takaisin. Ilmeisesti Virtanen tai Jussila ei olleet bisneksien kannalta vetäviä.

Kaunis ele ottaa äidin/anopin tyttönimi.

Gustavsberg on Jutan itse keksimä nimi. Halusi hienon nimen itselleen. Jutan exä muistaakseni otti itselleen myös tämän nimen joten yksi Gustavsberg taitaa nyt Suomeen jäädä.

Kaipa sillä heidän pojallaankin se on, joten kaksi.

Vierailija
37/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekös sellaista asiaa, että kumpikin olisi voinut pitää oman sukunimensä? Nykyään ei ole pakko ottaa yhteistä sukunimeä naimisiin mennessä. Muutenkin hupaisaa, että on oltu monta kertaa aiemmin naimisissa ja silti jaksetaan tällaista yhteisnimeä puida. Ymmärrän, että ensikertalaiset haluaa yhteisen sukunimen, mutta nämä sarja-naimisiinmenijät ovat hieman säälittäviä, monellakin tavalla.

Eipä se Gustafsberg ihan oma ollut, kun se oli yhdessä entisen miehen kanssa otettu.

Vierailija
38/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka monesti tuo nainen on ollut naimisissa?! :D

Vierailija
39/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta meni kyllä Jussilan jälkeen Gustafsbergin kanssa naimisiin eikä toisinpäin. Jussila oli ensimmäinen aviomies

Gustafsberg täysin keksitty. Taaskaan ei miehen nimi kelvannut.

Vierailija
40/54 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä Rouvinen parkaa. Ei kelvannut nimi, kuten ei kelvannut edellisenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi