Jutta Gustafsberg ja Juha Rouvisen uusi sukunimi
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Jutta meni kyllä Jussilan jälkeen Gustafsbergin kanssa naimisiin eikä toisinpäin. Jussila oli ensimmäinen aviomies
Siltikin outoa pitää ex-miehen nimi, varsinkin wc-pöntön nimi.
Jokaisen kohun jälkeen kun vaihtaa nimeä niin kukaan ei pysy perässä. On siinä lapsilla homma laittaa hautakiveä. Jutta A edellinen B edellinen C edellinen D jne. os. mikälie.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen worm
They got worm :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummankaan omassa sukunimessä ei ollut mitään vikaa, olisivat voineet valita niistä kumman vaan. Tämä uusi on täysin keinotekoinen ja siksi hieman naurettava.
Olisitko itse halunnut omaksi nimeksesi puolison eksän sukunimen?
Gustasberg on Jutan entisen miehen sukunimi, tyttönimensä on kai Virtanen. Ei kovin harvinainen nimi :)
Oliko se exä (poliisi Harri) alun perin Gustafsberg? Mä muistelen, että silloinkin vaihdettiin uusi sukunimi molemmille.
Jaa, siellä olikin nimestä jo edellä selvitys...-25
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen worm
Ja mulle Alarm.
Eikös sen Gustavsberg-hemmon oikea sukunimi ollut jotain ihan muuta, mutta ottivat yhdessä tuon sukunimen jostain suvun historiasta ja se miehen puolen suku ei oikein tykännyt koko nimijupakasta. Ja eikös tämä Gustavsberg adoptoinut sen Jussila-vainaan Max-pojan?
Tanjakin häviää Jutalle kohta, ei ehkä miehissä, mutta sukunimissä...
Hän haluaa olla unique woman. Huomionkalastelua tuo on, ei mitää muuta.
Sukunimi vaihtunut elämän aikana useammin kun joidenkin paidat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummankaan omassa sukunimessä ei ollut mitään vikaa, olisivat voineet valita niistä kumman vaan. Tämä uusi on täysin keinotekoinen ja siksi hieman naurettava.
Gustasberg on Jutan entisen miehen sukunimi, tyttönimensä on kai Virtanen. Ei kovin harvinainen nimi :)
Tiedättekös sellaista asiaa, että kumpikin olisi voinut pitää oman sukunimensä? Nykyään ei ole pakko ottaa yhteistä sukunimeä naimisiin mennessä. Muutenkin hupaisaa, että on oltu monta kertaa aiemmin naimisissa ja silti jaksetaan tällaista yhteisnimeä puida. Ymmärrän, että ensikertalaiset haluaa yhteisen sukunimen, mutta nämä sarja-naimisiinmenijät ovat hieman säälittäviä, monellakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan fiksua. Gustavsberg-nimihän ei ollut Jutan tyttönimi, vaan ensimmäiseltä aviomieheltä saatu. Aika erikoista, että Petteri Jussilan kuoleman jälkeen Jutta otti Gustavsberg-nimen takaisin. Ilmeisesti Virtanen tai Jussila ei olleet bisneksien kannalta vetäviä.
Kaunis ele ottaa äidin/anopin tyttönimi.
Gustavsberg on Jutan itse keksimä nimi. Halusi hienon nimen itselleen. Jutan exä muistaakseni otti itselleen myös tämän nimen joten yksi Gustavsberg taitaa nyt Suomeen jäädä.
Kaipa sillä heidän pojallaankin se on, joten kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gustasberg on Jutan entisen miehen sukunimi, tyttönimensä on kai Virtanen. Ei kovin harvinainen nimi :)Tiedättekös sellaista asiaa, että kumpikin olisi voinut pitää oman sukunimensä? Nykyään ei ole pakko ottaa yhteistä sukunimeä naimisiin mennessä. Muutenkin hupaisaa, että on oltu monta kertaa aiemmin naimisissa ja silti jaksetaan tällaista yhteisnimeä puida. Ymmärrän, että ensikertalaiset haluaa yhteisen sukunimen, mutta nämä sarja-naimisiinmenijät ovat hieman säälittäviä, monellakin tavalla.
Eipä se Gustafsberg ihan oma ollut, kun se oli yhdessä entisen miehen kanssa otettu.
Siis kuinka monesti tuo nainen on ollut naimisissa?! :D
Vierailija kirjoitti:
Jutta meni kyllä Jussilan jälkeen Gustafsbergin kanssa naimisiin eikä toisinpäin. Jussila oli ensimmäinen aviomies
Gustafsberg täysin keksitty. Taaskaan ei miehen nimi kelvannut.
Voi tätä Rouvinen parkaa. Ei kelvannut nimi, kuten ei kelvannut edellisenkään.
Gustavsberg on Jutan itse keksimä nimi. Halusi hienon nimen itselleen. Jutan exä muistaakseni otti itselleen myös tämän nimen joten yksi Gustavsberg taitaa nyt Suomeen jäädä.