Miehet, onko täällä ketään
Joka seurustelee tai on naimisissa. Voitko kertoa rehellisesti, Voitko olla täysin kiinnostumatta tai reagoimatta vieraisiin kauniisiin naisiin? Voiko omaansa rakastaa niin paljon, että hän riittää? Selviä provoja en sitten aio edes lukea loppuun...
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
546 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut naimisissa 15+ vuotta, näen ohimennen säännöllisesti naisia joista en todellakaan edes ehdi kiinnostua romanttisessa mielessä. Lisäksi ne naiset joiden kanssa olen tekemisissä, ja jotka ovat siis oikeasti kauniita, eivät kiinnosta minua romanttisessa mielessä, mahdollisesti myös ikäeron vuoksi.
Huono uutinen: olen ihastunut aivan tavalliseen kahden lapsen yh-äitiin, eli miksi kysyt vain kauniista naisista?
Liittyy lapsuuteeni, Joten koen vain heidät uhaksi. , että vain kauniit naiset ovat arvokkaita. Olen Kai tavallisen näköinen, itse koen itseni usein rumaksikin. Mies sanoo nätiksi, mutta varmaan vaan rakkaudesta
Nyt on kyllä suurin osa palstamammoista vihreenä kateudesta. Siis sanoisko miehes sua kauniiksi rakkauden voimalla?
Kyllä, Kai. Tietää kaikkea paskaa mun lapsuudesta ja mun pelon kauniita naisia kohtaan ( ja anteeksi, myös vihan. Tyyliin, mitä toi teki oikein, että se näyttää tolta ja mitä vittua mä tein väärin, kun en näytä..😠)
Osaan olla kyllä ragoimatta, mutta siihen minun pitää kyllä itseni pakottaa. En ole kuitenkaa. koskaan pettänyt, pettynyt olen useasti. Jos jossain on hyvännäköinen nainen, niin mielelläni häntä katson, en kuitenkaan ala suhteeseen naisen kanssa joka ei minulle riittäisi. Ja vielä täytyy sanoa, että suhteessa on korvienväli huomattavasti tärkeämpää kuin ulkonäkö. Kaunista naista katsoo yleensä vaistomaisesti ja jos tämä on se ongelma terve menoa.
Vierailija kirjoitti:
Osaan olla kyllä ragoimatta, mutta siihen minun pitää kyllä itseni pakottaa. En ole kuitenkaa. koskaan pettänyt, pettynyt olen useasti. Jos jossain on hyvännäköinen nainen, niin mielelläni häntä katson, en kuitenkaan ala suhteeseen naisen kanssa joka ei minulle riittäisi. Ja vielä täytyy sanoa, että suhteessa on korvienväli huomattavasti tärkeämpää kuin ulkonäkö. Kaunista naista katsoo yleensä vaistomaisesti ja jos tämä on se ongelma terve menoa.
Tervemenoa minne? Saunan taakse lopetettavaksi, ettei vie tilaa niiltä kauniimmalta?
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa minne? Saunan taakse lopetettavaksi, ettei vie tilaa niiltä kauniimmalta?
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka seurustelee tai on naimisissa. Voitko kertoa rehellisesti, Voitko olla täysin kiinnostumatta tai reagoimatta vieraisiin kauniisiin naisiin? Voiko omaansa rakastaa niin paljon, että hän riittää? Selviä provoja en sitten aio edes lukea loppuun...
Sinkkuna tosin olen mutta joskus seukannutkin :) Eipä ole parisuhteissa ollut minulla ongelmia kolmansista pyöristä ollenkaan. Sitähän on silloin sen mielitietyn kaa ja tieteski mielitietty on riittävä.
Ja koska nimimerkki on hopeakettu mielitietyn täytyy olla huomattavasti nuorempi...
Vierailija kirjoitti:
Lyön aika ison kasan tuohta sen puolesta että yhdelläkään vauva-palstailevalla miehellä ei ole muijaa.
Minun osalta osuit oikeaan. Pitkään kyllä oli, mutta kun vauvapalsta tuli..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyön aika ison kasan tuohta sen puolesta että yhdelläkään vauva-palstailevalla miehellä ei ole muijaa.
Mulla oli, käytti hyväksi ja jätti, kaupanpäälle sain elarit.
En pettänyt ikinä vaikka joskus sivusilmällä muita naisia vilkuilinkin.Siis oletko katkera siitä että joudut elättämään omaa lastasi? Isän velvollisuudet on eri asia kuin parisuhde.
Elätin exää 16vuotta ja joudun maksamaan elarit 360€/kk , exä ei todellakaan käytä rahoja lapseen vaan sisustamiseen, ripsiin, hiuksiin kynsiin.
Lapsi ei saa muutakuin pakolliset vaatteet ja ruuan äidillään.
Aivan kaikki harrastevälineet olen ostanut polkupyörät, luistimet kaikki, vaikka ei mulla olisi velvollisuutta ostaa mitään.
Lapsi on myös enemmän mun luona kuin exällä, arvaa kiinnostaako ketään.
Muutosta jos vaadin täytyy se hoitaa käräjien kautta ja exällä ilmainen asianajaja.
Miten toi voi olla mahdollista? Tee nyt hyvä mies joku valitus ja kapinoi vastaan. Tuo summa on järjettömän iso. Maksakoon sossu sille luuserimuijalle. Ja jos lapsi on sulla enimmäkseen, niin vaadi, että olet lähivanhempi, etkä maksa enää penniäkään elareita.
Ei toisen ajatuksia voi hallita tai kahlita. Meinaatko, että mies yhtäkkiä lopettaisi näkemästä ympärillään olevia kauniita naisia? Oma on kuitenkin oma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kuvittelet että tietäisin minne kukakin menee? Mitä tuo lapsellinen kommenttisi edes tuo keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Ei toisen ajatuksia voi hallita tai kahlita. Meinaatko, että mies yhtäkkiä lopettaisi näkemästä ympärillään olevia kauniita naisia? Oma on kuitenkin oma.
Tämä ottaa osalla naisista todella koville. Minulle ex nainen suuttui kun tilasin ravintolassa itselleni väärää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Pitäisikö sen lohduttaa, että olen oma vaikka mies mielummin kiinnittää huomion vieraaseen kauniiseen naiseen, vaikka vain hetkeksikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ottaa osalla naisista todella koville. Minulle ex nainen suuttui kun tilasin ravintolassa itselleni väärää ruokaa.
Nyt en kyllä ymmärrä, miten liittyi asiaan?
Reagoin aina kauniisiin ja viehättäviin naisiin parisuhdestatuksesta riippumatta. Toivottavasti tämä ei koskaan muutu. Lääkärissä pitäisi ainakin käydä, jos mitään reaktiota ei syntyisi.
itse olin hyvin kaunis nainen nuoruudessani. voin sanoa, että lähes kaikki katsoivat ja itsekkin hain huomiota. oli kuitenkin yksi ihmistyyppi, joka ei katsonut kauneuden perään. se oli hyvin älykkäät ja menestyneet miehet, tälläisen miehen valitsin sitten baarista itselleni ja hän ei ole katsonut koskaan muiden naisten perään. ei viitsi loukata minua ja antaa huomiota muille, merkityksettömille naisille. minua itseäni ei voisi vähempää kiinostaa ns. komeat miehet. sain aikoinaan niin paljon huomiota häntäheikeiltä, että en viitsisi miestäni loukata ihan turhan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pettänyt ikinä vaikka joskus sivusilmällä muita naisia vilkuilinkin.Siis oletko katkera siitä että joudut elättämään omaa lastasi? Isän velvollisuudet on eri asia kuin parisuhde.
Elätin exää 16vuotta ja joudun maksamaan elarit 360€/kk , exä ei todellakaan käytä rahoja lapseen vaan sisustamiseen, ripsiin, hiuksiin kynsiin.
Aivan kaikki harrastevälineet olen ostanut polkupyörät, luistimet kaikki, vaikka ei mulla olisi velvollisuutta ostaa mitään.
Muutosta jos vaadin täytyy se hoitaa käräjien kautta ja exällä ilmainen asianajaja.
Ja tuon 16 vuoden aikana jonka elätit exää...hoitiko hän sun lapsiasi ja jäi oma omaisuus ja eläke keräämättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutosta jos vaadin täytyy se hoitaa käräjien kautta ja exällä ilmainen asianajaja.Miten toi voi olla mahdollista? Tee nyt hyvä mies joku valitus ja kapinoi vastaan. Tuo summa on järjettömän iso. Maksakoon sossu sille luuserimuijalle. Ja jos lapsi on sulla enimmäkseen, niin vaadi, että olet lähivanhempi, etkä maksa enää penniäkään elareita.
Elarit määräytyy maksajan maksukyvyn mukaan. Eli selvästi on mies tienannut samalla kun nainen on köyhtynyt tämän lapsia hoitaen.
Mä en vaa usko, että kukaan nainen ( vaikka kuinka kaunis) olisi pahastumatta oman miehen huomion kiinnittämisestä muihin naisiin sitähän voi sanoa, ettei haittaa, mutta se totuus voi olla ihan toinen.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutosta jos vaadin täytyy se hoitaa käräjien kautta ja exällä ilmainen asianajaja.Miten toi voi olla mahdollista? Tee nyt hyvä mies joku valitus ja kapinoi vastaan. Tuo summa on järjettömän iso. Maksakoon sossu sille luuserimuijalle. Ja jos lapsi on sulla enimmäkseen, niin vaadi, että olet lähivanhempi, etkä maksa enää penniäkään elareita.
Elarit määräytyy maksajan maksukyvyn mukaan. Eli selvästi on mies tienannut samalla kun nainen on köyhtynyt tämän lapsia hoitaen.
No sitten kannattaa heittäytyä samantien yhteiskunnan elätiksi itsekin, jos kaikki ylimääräiset menee jonkun sossupummin elättämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Etkä lyö, joten älä lässytä.
Nyt on kyllä suurin osa palstamammoista vihreenä kateudesta. Siis sanoisko miehes sua kauniiksi rakkauden voimalla?