Miehet, onko täällä ketään
Joka seurustelee tai on naimisissa. Voitko kertoa rehellisesti, Voitko olla täysin kiinnostumatta tai reagoimatta vieraisiin kauniisiin naisiin? Voiko omaansa rakastaa niin paljon, että hän riittää? Selviä provoja en sitten aio edes lukea loppuun...
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaa usko, että kukaan nainen ( vaikka kuinka kaunis) olisi pahastumatta oman miehen huomion kiinnittämisestä muihin naisiin sitähän voi sanoa, ettei haittaa, mutta se totuus voi olla ihan toinen.....
Mä en pahastu. Katson itsekin kivannäköisiä miehiä ihan mielelläni ja saatan hiukan flirttaillakin. Ei ole koskaan tullut parisuhteessa ongelmaksi tämä, koska molemmat tietää, ettei parempaa kuitenkaan löydä.
Mun mielestä aika pikkumaista vinkua ja kiukutella jostakin katsomisesta. Mikä ikinä voisi olla viattomampaa kuin katsominen.
Vierailija kirjoitti:
itse olin hyvin kaunis nainen nuoruudessani. voin sanoa, että lähes kaikki katsoivat ja itsekkin hain huomiota. oli kuitenkin yksi ihmistyyppi, joka ei katsonut kauneuden perään. se oli hyvin älykkäät ja menestyneet miehet, tälläisen miehen valitsin sitten baarista itselleni ja hän ei ole katsonut koskaan muiden naisten perään. ei viitsi loukata minua ja antaa huomiota muille, merkityksettömille naisille. minua itseäni ei voisi vähempää kiinostaa ns. komeat miehet. sain aikoinaan niin paljon huomiota häntäheikeiltä, että en viitsisi miestäni loukata ihan turhan vuoksi.
Ihanan naivia. Tosiasiassa se älykäs ja menestynyt mies oli vain hieman parempi piilottelemaan vilkuiluaan ja salaamaan sivusuhteensa.
Oletko tarkistanut testosteroni tasosi että ne ovat varmasti mallilaan?
Vierailija kirjoitti:
En seurustele enkä ole koskaan seurustellutkaan, ja voin kertoa että naiset ovat minulle nykyään täysin ilmaa. Eli voi olla mahdollista. M42
Oletko tarkistanut testosteroni tasosi että ne ovat varmasti mallilaan?
Varmasti on ympärileikattu kun, semmonenha niitä erektiohäiriöitä aiheuttaa
En yhtää yllättyis, ei kukaan voi olla noin mahtava velho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyön aika ison kasan tuohta sen puolesta että yhdelläkään vauva-palstailevalla miehellä ei ole muijaa.
Mulla oli, käytti hyväksi ja jätti, kaupanpäälle sain elarit.
En pettänyt ikinä vaikka joskus sivusilmällä muita naisia vilkuilinkin.Siis oletko katkera siitä että joudut elättämään omaa lastasi? Isän velvollisuudet on eri asia kuin parisuhde.
Elätin exää 16vuotta ja joudun maksamaan elarit 360€/kk , exä ei todellakaan käytä rahoja lapseen vaan sisustamiseen, ripsiin, hiuksiin kynsiin.
Lapsi ei saa muutakuin pakolliset vaatteet ja ruuan äidillään.
Aivan kaikki harrastevälineet olen ostanut polkupyörät, luistimet kaikki, vaikka ei mulla olisi velvollisuutta ostaa mitään.
Lapsi on myös enemmän mun luona kuin exällä, arvaa kiinnostaako ketään.
Muutosta jos vaadin täytyy se hoitaa käräjien kautta ja exällä ilmainen asianajaja.Ja tuon 16 vuoden aikana jonka elätit exää...hoitiko hän sun lapsiasi ja jäi oma omaisuus ja eläke keräämättä?
Ei hoitanut koska lähti muutama vuosi lapsen syntymän jälkeen.
Oikeudessa vaati omaisuudestani osuutta tasinkona mutta ei saanut mitään, talon olin ostanut jo ennenkuin tavattiin.
Ei rakkaus omaan saa miehen biologiaa taipumaan.
Katson nuoria vieraita vartaloita aina kun voin.
Haluaisin viettini mukaisesti laskea siemeneni noihin kypsiin hedelmiin...
M44
Vierailija kirjoitti:
Ei rakkaus omaan saa miehen biologiaa taipumaan.
Katson nuoria vieraita vartaloita aina kun voin.
Haluaisin viettini mukaisesti laskea siemeneni noihin kypsiin hedelmiin...
M44
Mahdat tietää ( tai ehket sittenkään) ettet ole järkevän tasapainoisen aikuisen kuuloinen. Toivottavasti kestät kaukana ikäisistäsi naisista, ettei kukaan vahingossakaan ota sinua harmikseen. Tosin palauttaisi varmasti pikaisesti.
Ei se noin mene. Ovat voineet hyvin tienata suhteen aikana yhtä paljon tai nainen vaikka enemmän. Kun sitten ero tulee, nainen downshiftaa ja elarit katsotaan senhetkisten tulojen suhteessa.