Voiko 5-kymppinen nainen löytää enää oikeaa rakkaussuhdetta elämäänsä?
Vai onko se nettiä uskominen, että ainoastaan omaishoitajaksi kelpaa, koska oman ikäiset ottavat nuorempia?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi.
Tänne vaan.
M77v
Kiitos, mutta isänkin on sinua paljon nuorempi:) ap.
Olen itse samanaikäinen mies kuin sinä, mutta valitettavasti en ole kiinnostunut kuin korkeintaan 40-vuotiaista naisista. Näytän kuulemma korkeintaan 40-vuotiaalta, miksi tyytyisin vanhempaan?
No, oletko löytänyt? Nuo tuttavapiirin ja sukulaisten uudet miehet ovat olleet ikähaitariltaan miinus 10 vuotta ja plus 10 vuotta. Sattumaa tai ei, mutta heidän entiset miehensä eivät ole uutta puolisoa löytäneet. Sen perusteella sanoisin, että 50+ miehen on vaikeampi löytää uusi puoliso kuin naisen. Toki nuo miehet ovat olleet sellaisia, että heidän kanssaan ei varmasti ole kenenkään helppo elää. Toisenlaisiakin eronneita miehiä on. Mutta näissä tapauksissa vaihtaminen todella kannatti.
Minun puolison etsintään ei oikeastaan vaikuta se, miten muut ovat puolisoitaan etsineet ja löytäneet. Minulla ei ole myöskään mitään tarvetta löytää kumppania hinnalla millä hyvänsä tai laskemalla rima niin alas että varmasti tärppää.
Jos en löydä tarpeeksi tasokasta naista, olen mieluummin ilman kuin että rupeaisin elämään jonkin vastenmielisen tapauksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on mahdollista. Useampia tilaisuuksia on tullut vastaan. Jäin harkitsemaan. Valitettavasti oma rima on sen verran korkealla, ettei omasta mukavuudesta ja vaatimuksista suostu enää tässä iässä joustamaan. Minulle raittius (ei vättämättä absolutisti, mutta maltilla), luotettavuus ja taloudellinen turvallisuus ovat edelleen tärkeitä. Nämä kriteerit eivät näissä miehissä täyttyneet.
Mielummin olen tyytyväisenä yksin, kuin huonossa parisuhteessa kaksin.
- N57, leskenä jo 6 vuotta
Tämä on suurin syy kaikissa ikäryhmissä ettei "löydä sitä oikeaa" eli omat vaatimukset. Varsinkin kun ne esitetään ja otetaan selväksi jo heti tutustumisvaiheessa. Ja ne vaatimukset rakennetaan täysin kiveen kirjoitetuksi. Toinen on tämä oman iän tuijotus. Naiset tätiintyy monesti jo 3kymppisenä ja ei voida sitä tai tätä iän takia.Epäilen ettei miehet ole juurikaan siksi kiinnostuneita vanhemmista naisista koska naiset itse pitävät itseään vanhoina ( joo. Se että pitää itseään nuorekkaana kuuluu myös tähän)
Ja kyllä yli 50v voi ja saa rakastua samallalailla kuin teininä. Itselle kävi näin ja suoraansanoen en ikinä ole näin rakastunut ollutkaan
Mies on upea ja komea enkä rakastuessni tai vieläkään välitä sen tuloista tai juomisesta tai
muusta pätkääkään. Nautin yhdessäolosta huumorista ja rakkaudesta. Ai niin. Hän on minua hieman nuorempi. Sitäkään en ole miettinyt.
Kyllä se pirun vaikeaa on! Mutta mahdollista. Monet 5-kymppiset miehet juoksevat tosiaan niiden nuorten perässä mutta ratkaisu on sama: sinunkin kannattaa vaihtaa nuorempaan. laajenna ikähaarukkasi 30-55-v-
Korkeintaan omaishoitajaksi ja elättäjäksi kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun sukulaisnainen on menossa ensimmäistä kertaa elämässään naimisiin tulevana keväänä, 61-vuotiaana :)
Näin kävi myös minun kummitädille, jolla tosin ennestään lapsikin pitkäaikaisen (on-off) miesystävän kanssa mutta tosirakkaus löytyi vasta 6-kymppisenä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi.
Tänne vaan.
M77v
Olen itse samanaikäinen mies kuin sinä, mutta valitettavasti en ole kiinnostunut kuin korkeintaan 40-vuotiaista naisista. Näytän kuulemma korkeintaan 40-vuotiaalta, miksi tyytyisin vanhempaan?
No, oletko löytänyt? Nuo tuttavapiirin ja sukulaisten uudet miehet ovat olleet ikähaitariltaan miinus 10 vuotta ja plus 10 vuotta. Sattumaa tai ei, mutta heidän entiset miehensä eivät ole uutta puolisoa löytäneet. Sen perusteella sanoisin, että 50+ miehen on vaikeampi löytää uusi puoliso kuin naisen. Toki nuo miehet ovat olleet sellaisia, että heidän kanssaan ei varmasti ole kenenkään helppo elää. Toisenlaisiakin eronneita miehiä on. Mutta näissä tapauksissa vaihtaminen todella kannatti.
Olet ihan oikeassa, kun tietää kaksi ihmistä joille on käynyt tietyllä tavalla, voikin jo esittää yleisen teorian puolisoiden löytämisestä tietyssä iässä.
Kyllä niitä enemmän kuin kaksi on, mistäs sellaista sait päähäsi, että kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi.
Tänne vaan.
M77v
Minun puolison etsintään ei oikeastaan vaikuta se, miten muut ovat puolisoitaan etsineet ja löytäneet. Minulla ei ole myöskään mitään tarvetta löytää kumppania hinnalla millä hyvänsä tai laskemalla rima niin alas että varmasti tärppää.
Jos en löydä tarpeeksi tasokasta naista, olen mieluummin ilman kuin että rupeaisin elämään jonkin vastenmielisen tapauksen kanssa.
Hyvä juttu, niin varmaan monet muutkin ajattelevat, miehet ja naiset. Sen näkee ulkopuolinenkin, kun kahdella on hyvä olla yhdessä niin kuin nyt varsinkin näillä viisikymppisillä, jotka ovat uudessa suhteessa, joka toimii. Nuoruudessa kaikki eivät sitä sopivaa löydä, mutta vanhempanakin voi löytää.
Minä ainakin todella toivon että 50v löydän vielä pysyvän parisuhteen. Olen nyt 35v totaaliyh ja lapset aikuisuuden kynnyksellä vasta kun olen 50v joten sitten saisin taas mahdollisuuden kokea parisuhdetta.
Olet ihan oikeassa, kun tietää kaksi ihmistä joille on käynyt tietyllä tavalla, voikin jo esittää yleisen teorian puolisoiden löytämisestä tietyssä iässä.