Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla olemassa sellainen käsite kuin "nuorekas polkka"?

Vierailija
07.01.2019 |

Sama kuin sanoisi, että nuorekas kaljuuntuminen. Polkka on ihan ehta keski-ikäisten hiustyyli.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä vanhahtava valssi?

Vierailija
2/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kuuminta hottia just nyt! Ja nimenomaan sellainen ysärityylinen. Pitkä polkka on jo out. Ite leikkautin vasta ja se on ihana :).

Vierailija
4/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on kuuminta hottia just nyt! Ja nimenomaan sellainen ysärityylinen. Pitkä polkka on jo out. Ite leikkautin vasta ja se on ihana :).

Niin, se on kuuminta hottia juuri 35+ naisilla, eli keski-ikäisillä. En voi kuvitella ketään nuorta ihmistä polkan kera. Se on ihan ok hiustyyli ja sopii kohderyhmälleen hienosti, mutta miksi jotain erittäin keski-ikäistä asiaa pitää sanoa nuorekkaaksi?

Ap

Vierailija
5/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se on kuuminta hottia juuri 35+ naisilla, eli keski-ikäisillä. En voi kuvitella ketään nuorta ihmistä polkan kera. Se on ihan ok hiustyyli ja sopii kohderyhmälleen hienosti, mutta miksi jotain erittäin keski-ikäistä asiaa pitää sanoa nuorekkaaksi?

Ap

Höpsistä. Tyttäreni on lukiossa ja tosi monella kaverilla on polkka. Sä et vaan tiedä muodista mitään, sorry ;). Polkkaakin on erilaista...

Vierailija
6/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sama joka aloitti keskustelun hiusten pituudesta. Vaikka olisi kaksi haiventa päässä, niiden täytyy olla pitkät, nih, ETTEKÖ KUULE?

Vierailija
7/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö ja moni kavereistaan on leikkauttanut semmosen vähän pidemmän polkan ja jokainen näyttää pirteän virkeältä. Ehdottomasti parempia kuin pitkät hiukset. Sopisiko äidilleenkin, jolla nyt pitkä tukka? Vai tuleeko vanhus sitten vanhemman näkööiseksi? Nuorentaako vain nuoria?

Vierailija
8/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää seurata jotain muoteja? Kunnon lammastelua tuokin.

Vierailija
9/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää seurata jotain muoteja? Kunnon lammastelua tuokin.

Jotkut katsos tykkää vaihtaa hiusmallia useammin kuin kerran 20 vuodessa. Työn puolesta seuraan muotia, mutten mitenkään orjallisesti. Tiedän kuitenkin mikä on tän hetken juttu. ;)

Vierailija
10/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sama joka aloitti keskustelun hiusten pituudesta. Vaikka olisi kaksi haiventa päässä, niiden täytyy olla pitkät, nih, ETTEKÖ KUULE?

Häh? En kyllä aloittanut. Menikö nyt kaikilla pointti ohi? En sanonut, että polkka olisi ruma tai mitenkään huono hiustyyli, vaan tarkoitin sitä, että se ei ole nuorekas. Ei millään! Eikä tarvitsekaan olla. Saattaisin jopa itse harkita polkkaa, mutta nuorekkaaksi en silti sitä sanoisi. Kaljuuntuminenkin on ihan ok ja kuuluu keski-ikään, eikä sitäkään kukaan sano nuorekkaaksi, koska se ei ole sitä.

Ap

Vierailija
11/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? En kyllä aloittanut. Menikö nyt kaikilla pointti ohi? En sanonut, että polkka olisi ruma tai mitenkään huono hiustyyli, vaan tarkoitin sitä, että se ei ole nuorekas. Ei millään! Eikä tarvitsekaan olla. Saattaisin jopa itse harkita polkkaa, mutta nuorekkaaksi en silti sitä sanoisi. Kaljuuntuminenkin on ihan ok ja kuuluu keski-ikään, eikä sitäkään kukaan sano nuorekkaaksi, koska se ei ole sitä.

Ap

Kyllä se on nuorekas, ainakin mulla. Sopii siroille kasvoille hyvin, paljon freesimpi kuin pitkä. Itselläni paksu tummanruskea tukka (oma väri). Tottakai tyylikin vaikuttaa!

Vierailija
12/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, lyhyet hiukset ovat taas suositut ja halutut, jos et tiennyt. Aika usein se, mikä milloinkin on tuoretta ja trendikästä tai muodikasta, näyttäytyy erityisesti nuorilla ihmisillä ja on niin sanotusti nuorekasta. Polkkatukkaa, kuten muitakin hiusmalleja ja -mittoja, on niin erilaisia ja erityylisiä.

Mulla oli aina polkka teininä ja parikymppisenä. Nyt olen antanut hiusten kasvaa olkapäille, kokeilen pidempää mittaa.

13/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkka oli nuorekas ja edistyksellinen hiustyyli 1920-luvulla.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkka nyt sattuu olemaan pirtsakkaampi kuin pitkä tukka, vaikka olisi minkä ikäinen.

Vierailija
15/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin sanoisi, että nuorekas kaljuuntuminen. Polkka on ihan ehta keski-ikäisten hiustyyli.

joku ei ole nyt ihan ajan hermolla :D voin vaan kuvitella mikä ap:n mielestä on "nuorekasta" ja millainen hänen oma "tyylinsä" on

Vierailija
16/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

taylor swift on poikkeus sääntöön, hän on leikkauttanut itselleen epäimartelevan polkan https://hairstyleonpoint.com/wp-content/uploads/2017/04/Taylor-Swift.jpg

Vierailija
17/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla polkkatukan viehätys on siinä mielikuvassa, että sitä on ihmeellisellä tapaa vapaa leikattuaan pitkän tukan poikki (vaikkeivat hiukset pitkät olisi ensin olleetkaan). Ja vapaus on aika nuorekasta.

Vierailija
18/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polkka nyt sattuu olemaan pirtsakkaampi kuin pitkä tukka, vaikka olisi minkä ikäinen.

Myös pirtsakka on ainoastaan keski-ikäisten käyttämä sana.

Ap

Vierailija
19/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla polkkatukan viehätys on siinä mielikuvassa, että sitä on ihmeellisellä tapaa vapaa leikattuaan pitkän tukan poikki (vaikkeivat hiukset pitkät olisi ensin olleetkaan). Ja vapaus on aika nuorekasta.

Tämäkin. Vain keski-ikäiset tekevät tällaisia "radikaaleja" juttuja tunteakseen olevansa vapaita. Nuorilla ei tällaisia tarpeita ole.

Ap

Vierailija
20/27 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmh..nautin vissiin jo nyt vapaudesta ja olen varhais keski-ikäistynyt... Tykkään pirtsakasta lookista.

N28.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme