Dumle-makeisten fanit, oletteko testanneet uutta Dumle-suklaalevyä?
Otsikossa kysymys, kun tämä uutuus pisti kaupassa vasta nyt silmään: https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/7457/karl-fazer-dumle-2…
Te, jotka tykkäätte juurikin niistä omissa kääreissään olevista alkuperäisistä Dumle-makeisista, oletteko testanneet? Miten vertautuu tähän Dumle-suklaalevyyn? https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/988/dumle-original-100-g
Kommentit (17)
Pahaa se levy. Ihme kovia kokkareita ne dumle-palat. Hyi!
Onko nuo toffeepalat pehmeitä vai kovia? Inhoan kovia rouskuvia paloja suklaassa.
Nuo turkish pepper, domino ja dumle suklaalevyt on niin täyttä wt-roskaa! Eihän tommonen roska voi oikeesti maistua normaalille ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo toffeepalat pehmeitä vai kovia? Inhoan kovia rouskuvia paloja suklaassa.
Jaa, siis kovia. Eli se siitä. Tykkään Dumleissa juuri siitä pehmeästä täytteestä.
Makukysymys, mutta mun mielestä oli hyvää! Narisijoille vaan ei taida mikään kelvata...
Ei se nyt pahaakaan ollut mutta en tiedä ostanko toiste. Pakkaus oli hauska eli sen takia voisin vielä kerran ostaa 😀
Olisi varmaan parempaa hieman pehmenneenä.
Oma lemppari on ihan fazerin sininen ja keltainen.
Turkinpippurisuklaasta en pitänyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, siis kovia. Eli se siitä. Tykkään Dumleissa juuri siitä pehmeästä täytteestä.
Suht pehmeitä ne kyllä minun levyssäni oli. En kyllä ihan ymmärtänyt tuon suklaan pointtia suoraan sanottuna, hirveän makeaa ja... plääh. Mutta oikein hyvää Domino- ja Turkinpippuri- kauhistusten rinnalla.
Pettymys. Oli tuo kuitenkin onnistuneempi kuin Turkinpippurisuklaa. Mutta todella sokerisen makuista ja Dumle-pallerot olivat aika pliisuja maultaan. Minäkin ostan Dumleni jatkossa käärepaperiversioina.
Turhaa roskaa, ei mitään tekemistä Dumlen kanssa. Kovia kokkareita ovat.
Paskaa, kuten Dominolevykin. Turkinpippuria teki mieli kokeilla, mutta muiden kommenttien perusteella en kokeilisi.
Olin pettynyt. Ei ne kovia olleet, mutta mauttomia. Koko suklaa oli mautonta, johtuuko palmuöljystä.
Tuossa levyssä ei ole palmuöljyä, vaan auringonkukkaöljyä.
Turkinpippurilevyn pallurat ovat todella kovia, Dumle-levyn melko pehmeitä, mutta mauttomia. Jos kääreessä ei lukisi, en Dumleksi tunnistaisi.
Dumlelevy niistä suklaalevyistä suosikki
Ihan sairaan hyvää ja siksi en sitä enää uskalla ostaa. Ahmin koko levyn alle 24 tuntiin.
Mun mielestä muistutti enemmän Omar paloja.
Kyllähän sitä syö ennemmin kuin selkäänsä ottaa, mutta ostan jatkossakin Dumleni Dumleina, en suklaalevyssä.