Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hyvänen aika tota snapchattia

Taruliiina
07.01.2019 |

Heti siellä on vanhemmat miehet lisäämässä tunnustani ja pyytää alastonkuvia kokoajan! En halua lähettää semmosia kellekään tuntemattomalle enkä tutulle
Yksikin soitti videopuhelun jossa veti käteen ja mun ois pitänyt katsoa suljin sen tilin kun alko ahdistaa onko netissä nykyään pelkkää seksiä joka paikassa ??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata joo lähettää niillä on yleensä kaverit ottamassa kuvaa kännykällä sielä taustalla ja päätyy jonnekin muulle sivulle vielä naama kuvan kera naurunalaiseks

Vierailija
2/8 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua pelottaa, mut oot utelias.

Se on hyvä.

Nyt kultaseni, avaappa sedälle suu..

A-aaaAaaa..

just noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän oot käyttäjätunnustas mainostanu,jossain alaston suomessa? Itsellä vain tuttuja kavereita siellä kontakteissa, ei joudu tuollaisesta kärsimään. 

Vierailija
4/8 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota vaan ällöttää

Vierailija
5/8 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa seksissä on? Ei sinun ole kenellekään pakko mitään jakaa tai katsoa, jos et itse tahdo.

Vierailija
6/8 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet ei usko sana ei en halua soittelevat silti videopuheluita muna kädessä

Vierailija
7/8 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa seksissä on? Ei sinun ole kenellekään pakko mitään jakaa tai katsoa, jos et itse tahdo.

Seksi on ällöttävää en saa siitä mitään nautintoa

Vierailija
8/8 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lisää tuntemattomia takaisin ja valitse sieltä että vain kaverit voi lähettää sinulle snäppejä. Problem solved.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän