Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin perhe asunut vuokralla usean vuoden mutta molemmilla kalliit autot

Vierailija
07.01.2019 |

Me taas kohta maksettu asunto ja parin tonnin auto :)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Meillä yksi kallis auto ja asutaan vuokralla. Ei haluta omistusasuntoa.

Vierailija
2/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja mitä sitten? Oletko kateellinen? Kaikesta ihmiset jaksaakin märistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei naapurin autot ole esimerkiksi työsuhdeautoja?

Ja miksi toisten valinnat kutittaa sinun pimperoa?

Vierailija
4/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi kuskata lapsiani parin tonnin koslalla.

Vierailija
5/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot on leasing ja asutaan vuokralla molempien velattomien ensiasuntojen vuokratuotoilla ilmaiseksi, kunnes löytyy se oma koti, joka vie molempien sydämet. Ja tänä aikana ollaan kerrytetty myös säästöjä sen verran ettei velkaa auttamatta tarvita. Mitä muita säästöjä sijoituksia teillä on paitsi tuo koti, jossa asutte? Sillä sehän se vain nykyään on koti, eikä sijoitus.

Vierailija
6/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me taas kohta maksettu asunto ja parin tonnin auto :)

Yksi tuttuni "rehenteli" samalla asialla, mutta talon myytyään kävi perinteiset. Eli hometta joka paikassa. Tappelu oikeudessa ja lopputuloksena pirun iso lasku. Ja talo on edelleen homeessa.

Toivottavasti teillä asiat on paremmin.

Vierailija
7/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset? Itse ajan 100e autolla, jonka huollan itse. Hyvin on pärjätty ja jää rahaa muuhunkin kuin osamaksuihin

Vierailija
8/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako pistää paremmaksi ;) Asuntovelka maksettu jo 10 vuotta sitten ja on kallis auto ja loput rahoista sijoitettu tuottamaan lisää rahaa. 

Vierailija
9/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele kallis auto.

Meillä on tosella vuoden vanha auto ja toisella kolme vuotta (uuten 50 ja 30 tonnia) ja asuntolaina on kohta maksettu.

Vierailija
10/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä ärsyttää, kun omistusasunnon lainanmaksu on vähentänyt matkustusta yms hupia. Ennemmin olisin vuokralla ja hummailisin.

Vierailija
11/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tunnen asunnottoman, joka asuu muutaman satasen autossaan. Mut hei, ei oo vuokra-asuja!

Vierailija
12/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 velatonta asuntoa, 1 velaton vanhahko auto ja 1 upouusi auto rahoituksella.... 

Vierailija
13/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratin ja penkin välissä se suurempi riski on.

Vierailija
14/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät, että asuvat vuokralla? Siksi kysyn, kun minulta on kysytty "miksi asutte vuokralla?", kun lapsi oli höpissyt tämän kysyjän lapsen kaverille, että "me ei omisteta meidän kotia", tämä seurausta kommentista, jossa miehen kanssa vitsailtiin, että "pankkihan tämän kaiken omistaa". Jouduin sitten tämän suu vaahdossa skuuppia kuolaavan mamman unelmat ampumaan alas ja kertomaan, että osakekirjoissa on kyllä ihan mun ja mieheni nimet....

Vierailija
15/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuski on tärkein turvallisuustekijä. Mutta kyllä minustakin kunnon auto ostetaan alle jos lapsia on ja vähääkään rahat riittää. Suomessa on iso osa vuodesta niin surkeat kelit, että kunnolliseen autoon, renkaisiin kannattaa satsata. Samaten turvaistuimiin. Minulle nämä on tärkeämpiä kuin se kuinka monta ja millaista seinää kodissa on; niistä voi aina tinkiä.

Jos se vahinko sattuu niin en haluaisi istua lapsineni peltipurkissa. Ja kun aina se ei ole itsestä kiinni. Voi tulla rattijuoppo eteen ja muuta ei tarvita.

Vierailija
16/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

______

\     1.   /

\     /

/    \

Siin on sulle arvostettu Bättre Folk -pokaali, myöntäjänä av-raati 2019. Ansioitunut Paremmuus oman asunnon ja Kohta Maksetun Auton perusteella.

Vierailija
17/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vuokralla, minulla on viiden tonnin auto, naapureiden autoihin ja asumisasioihin en ole perehtynyt.

Vierailija
18/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme asumisoikeusasunnossa ja ajelemme muutaman tonnin autolla. Tietämättämme käytimme viime syksyyn asti satasen autoa 8-0. Sillä tuli kuskattua sekä omia että muiden mukuloita.

Vierailija
19/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeastikoulutettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset? Itse ajan 100e autolla, jonka huollan itse. Hyvin on pärjätty ja jää rahaa muuhunkin kuin osamaksuihin

Varmasti pärjää, mutta koskaan ei tiedä millaisia suhareita tulee teillä vastaan, joten mielelläni suojaan jälkikasvun uudemmalla autolla. 

Vierailija
20/34 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, sekä omassa kulkuneuvossa, että muissa. Ei se ole aina omasta toiminnasta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme