Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ihannepaino 174 cm pitkälle naiselle?

Vierailija
07.01.2019 |

En ole erityisen lihaksikas. Jalkojen lihamassa on normaali/keskiverto, mutta keski- ja ylävartalo on suoraan sanottuna lihakseton. Olen päärynä, ja yläkroppani on aika siro (ja pienet rinnat), mutta alavartalo taasen normaali.

Minkä sanoisit ihannepainokseni? Tai paljonko itse painat, jos olet suunnilleen pituiseni (ja oletko siihen tyytyväinen)?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset joilla on painavia mielipiteitä siitä mitä jonkun muun pitäisi painaa ovat väärässä.

Paino on jokaisen oma asia.

Vierailija
22/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus voi aiheuttaa ennenaikaiset vaihdevuodet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 55-60 kg. Itse painan 64 kg, olen saman pituinen ja vartalotyyppini on sama ja voisin olla kyllä muutaman kilon hoikempi. Nuorempana painoin aina sen 55-57 kg ja olin ns. terveellä tavalla hoikka.

Vierailija
24/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihuus voi aiheuttaa ennenaikaiset vaihdevuodet.

Vaihdevuodet ovat toki riesa, mutta mitä väliä sillä on tulevatko ennemmin vai myöhemmin?

Itse kuulin naisesta jolla vaihdevuodet eivät millään ottaneet alkaakseen, joutui turvautumaan hormonilääkitykseen 70-vuotiaana. Riesalta sekin minusta kuulosti.

Vierailija
25/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 triljoonaa tonnia.

t. prinssi neutronitähdellä

Vierailija
26/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tuon pituinen ja paineessani 74-78 olen hoikka.

Jos olet mies, niin voi pitää paikkansa. Naisena olet kyllä jo melkoisen tukeva. 

Miksi tätä on alapeukutettu? Tuon viestin kirjoittaja on aivan oikeassa. Tuonpituiseksi naiseksi tuolla painolla ON tukeva. Tuosta pitäisi laihduttaa yli 10 kg, että olisi sopusuhtaisissa mitoissa. Tuolla painolla ei 174 cm nainen todellakaan ole hoikka, tarvitsisi pituutta 15-18 cm lisää, että olisi tuolla painolla hoikka. T: Mies.

Luulet että alipainoiset naiset joita on mediassa ovat normaalipainoisia.

Mediassa on pääosin terveellä tavalla normaalipainoisia ihmisiä (näyttelijät, tv-julkkikset, toimittajat ym.). Mallit ovat kyllä lähes aina hoikkia, mutta heitä on medioissa esiintyvistä vain pieni murto-osa.

Vierailija
27/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä sanoisit ihannepainokseni?

60 kiloa. Olet silloin terveellisesti normaalipainoinen.

Vierailija
28/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm pituudesta ylöspäin helppo kaava on pituus miinus 115.

174 - 115 = 60

Alle 160 cm se on pituus miinus 110.

Vierailija
29/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 176 cm ja painoa on 52 kg.

Vierailija
30/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät siskot, ettekö ole vieläkään oppineet, ettei tällä palstalla kannata kysellä ihannepainoa. AV-mammoilla on ihan omat mittarit, joilla he määrittävät normaalipainon. Heidän mielestään naisen pitää näyttää anorektikolta ollakseen normaalipainoinen. Yleisesti hyväksyttyjen mittareiden mukainen normaalipainoinen nainen on auttamattoman läskinen. Ja sitten palstalle tunkee aina muutama peräkammarinpoika, joka vinkuu tissikuvia, jotta voisi muka määritellä naiselle sopivan painon. Ettekö pojut tiedä, että niille tissi- ym. kuville on ihan omat poikien käsityösivustot. 

Vierailija
31/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle sata kiloo sais olla

Vierailija
32/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172 cm sohvaperuna, jolla lyhyet, voimakkaat jalat ja leveä mutta litteä vartalotyyppi. Tunnen itseni hoikaksi 60 kiloisena, 65 kg on sellainen hyvä normaali mutta 70 kg alkaa tuntua raskaalta. Parikymppisenä painoin 53-55 kiloa ja olin ihan hirveän laihan näköinen ilman vaatteita, mutta vaatteet päällä suht normaali hoikkeliini. Sanoisin siis, että 174 cm pituinen ei-urheilullinen nainen on sopivan painoinen noin 68 kiloisena.

Vierailija
33/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 173cm ja ihannepainoni on noin 55-58kg, vartalonmalli on sama kuin sinulla. Olo on silloin kevyt ja vaatteet näyttää hyviltä. Pienirintaiselle ei lihavuus sovi, silloin vyötärö katoaa äkkiä ja maha ulottuu edemmäs kuin tissit, ei hyvä. Tällä hetkellä painan noin 62kg, terveen rajoissa olen siis nytkin mutta olo on tukkoisempi ja nämä pari ylimääräistä kiloa on ihan selkeästi tulleet vain talven aikaisesta herkuttelusta, ei mistään salitreenistä ja lihaksista.

Vierailija
34/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 kg max. jos ei mikään kehonrakentaja nainen kyseessä.

Vierailija
35/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannepainosi määrittelet vain ja ainoastaan sinä itse.

Vierailija
36/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 176 cm ja painoa on 52 kg.

ja olet 13v? Sillä aikuiselle tuo on merkittävä alipaino.

Mun tytär oli 13-vuotiaana 174 cm ja 54 kg, ja todella hoikka (tosin urheilija, joten lihastakin löytyy). Ja aikuistuessa yleensä painoa tulee lisää ihan luonnostaan.

Vierailija
37/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 kg.

Vierailija
38/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 177 ja painan 68, ihan normaali painoinen, mutta haluaisin olla hoikempi. Varmaan myös riippuu siitä minkämallinen vartalo on, esim tiimalasi, päärynä yms.

Loppujen lopuksi kantsii vaan mennä sillä mikä näyttää ja tuntuu itsestään hyvältä. Kaikkia ei voi kuitenkaan miellyttää.

Vierailija
39/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 158cm ja painan n. 65kg niin olen ihan hirveä läski näiden kriteerien mukaan vaikka olen vain +3kg normaali painon ylärajasta.  158cm: normaalipainon skaala on aina jostain 46-62kg välistä. Ihanne olisi mulle joku 55kg varmaan.

BMI laskurista kattelin että 174 cm:lle normi painon skaala on jotain 56 - 75.7 kg välillä, eli sun "ihanne" ois varmaan sitten jotain 60-65kg välissä, vaikkakin joku 70kg ois  varmasti ihan hyvä. Mut ihanne paino määriytyy niin paljon siitä, mihin kelläkin paino kertyy ja mistä keho koostuu. Ihanne painon siis tiedät vaan sinä itse -missä koossa viihdyt parhaiten ja näytät mielestäsi hyvälle ja jonka ylläpitoon et tarvitse poppakeinoja. Normaalipaino on eri asia toki kuin IHANNE paino, mutta siis... kenen ihanne?? Siitähän se riippuu... 

Vierailija
40/59 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä 181/85 mies saisi naisen? Mielellään yli 170cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi