Armeija karaisee ja eheyttää
Pojasta tulee oikea mies ja homoneidistä hetero.
Kommentit (15)
No juuri sen takia armeijan käyminen tekee hyvää koko ikäluokalle.
Meillä oli 1 umpihomo ja ei se vuoden aikana ainakaan heteroksi muuttunut
Ap, millaista on elää tuossa katkeruudessasi 24/7? Eikö sinua ole halattu?
Vierailija kirjoitti:
Vedän kyllä kättä lippaan sellaiselle umpihomolle joka mukisematta suorittaa kansalaisvelvollisuutensa. Ei mikään turha homo!
Vierailija kirjoitti:
Olit saletisti laivastossa. Kyllä maavoimissa muuttuu. Meilläkin naapurikomppaniassa musta mies muuttui blondiksi naiseksi.
Näin on. Itselleni eräs karaistunut kersantti kertoi ettei joulupukkia ole olemassa
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Itselleni eräs karaistunut kersantti kertoi ettei joulupukkia ole olemassa
Toi on käytännössä simputusta ja henkistä pahoinpitelyä. Olisit valittanut perusyksikön päällikölle.
Itse en ainakaan muuttunut armeijassa heteroksi. Ja aikamoisia homoja oli kantahenkilökunnankin joukossa.
Mulla on ikävä skappareiden huutoa, varsinkin niitten vittumaisimpien ;D
Armeijassahan juuri kaikki bicurious miehet kokeilee juttuja kun gineksen jälkeen panettaa :D
Ei nykyarmeija. Ennen siellä tehtiin miehiä. Pelkkää löysäilyä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Minullepa yksi karski vääpeli kertoi mistä lapset oikeasti tulee.
Vierailija kirjoitti:
*omous pitää kitkeä maailmasta.
Jaa kyllä minä sanoisin, että köyhyys tai nälänhätä mutta mielipiteensä kullakin.
Itse koin ensimmäiset miestenväliset intiimihetket nimenomaan intissä, ja sain sieltä kotiin viemisiksi komean alikessun, joka on nykyään mun aviomies. Kiitos puolustusvoimille
*omous pitää kitkeä maailmasta.