Miten antaa pakit kiltisti kerran nähdylle ärsyttävälle miehelle?
Tutustuttiin nettideiteissä ja nähtiin viimein eilen. Mies ei ollut ihan sellainen kuin oli kuvannut olevansa, mutta ne ongelmat olivat sitten enemmän luonteessa.
Tyyppi jauhoi koko ajan töistään. Siis lähes koko treffit olivat pelkkää löpinää hänen töistään (todella tekninen ala josta itselläni ei mitään ymmärrystä) ja yritin vaihtaa puheenaihetta mutta aina hän vain palasi jotain kautta puhumaan töistään. Melkein alkoi jo naurattaa lopussa kun yritin keksiä jonkun aiheen mikä olisi mahdollisimman kaukana hänen alastaan mutta silti vain löysi keinon puhua töistään ja miten hän on siinä niin erinomainen ja yms yms. Sanoinkin lopuksi että mitäs jos ei enää puhuta työjutuista niin hän siihenkin että voi kun kaikki aina ovat niin tyytyväisiä hänen työhönsä....ja sama itsekehu pölötys alkoi uudestaan.
Lisäksi valittaa, että naiset ovat vain hänen rahojensa perässä mutta silti itse kuitenkin jatkuvasti tekee numeron rahoistaan. Mies on siis aika varakas, mutta itseäni ei se puoli edes hänessä kiinnostanut. En olisi edes tiennyt hänen olevan rikas ellei hän itse koko ajan toisi sitä ilmi.. muutenkin koko ajan piti tuoda esiin jotenkin oma muka-paremmuus kun on sitä rahaa.
Omien sanojensa mukaan on "nöyrä ja hyvä kuuntelija joka ei tuo työjuttuja kotiin." En ollut ihan samaa mieltä. 🤣
Onko tökeröä sanoa hänelle että sori en ole kiinnostunut jatkamaan tapailua, koska olet ärsyttävä leso ja jauhat vain töistäsi. 😂 vai pitäiskö satuilla jotain "en ehkä haluakaan nyt suhdetta", vai kestääkö joku oikeasti kuulla mikä oli vikana? Haluaisitko itse tietää mikä meni vikaan vai loukkaantuisitko suorasta palautteesta?
Kommentit (15)
Tyyppi kuulostaa siltä, että herneet menee nenään totuudesta.
Höpötä vaan jotain klassista kemian puuttumisesta. Jos vielä jatkaa ja kysyy syitä, niin anna mennä: kerro mitä mieltä olet.
eiköhän tollanen luuseri ole tottunut pakkeihin.
sanot mitä huvittaa.
Jotain tuolta väliltä. Ei mitään imelää lässynläätä, mutta ei nyt loukkaavan suorakaan tarvitse olla. Juttu nyt ei vaan toiminut luonnossa, et ole ihan niin urakeskeinen ihminen ja odotit rennompaa meininkiä. Ette päässeet samalle aaltopituudelle. Jne.
Useimmat kyllä suuttuu varsinkin jos olisivat itse halunneet jatkaa tapailua.
Miksi tuollaiselle jurpolle pitäisi olla jotenkin korrekti pakkien antamisessa. Sano suoraan, mitä ajattelet. Tai toisaalta parempi kun käsket vaan suksia vit*tuun, parempi seuraavan naisen kannalta että kaveri näyttää heti karvansa eikö osaa peitellä.
Joo, on liian ilkeää mennä yksityiskohtiin, eli torju yleisluonteisella tekosyyllä. Jospa tyyppi jossain vaiheessa itse hoksaa ongelmansa.
Minä ainakin haluaisin tietää oikean syyn, mutta toisaalta en ole noin palikka, joten vaikea sanoa tuosta hemmosta
Anna sen tyypin antaa pakit (esim. kun et suostu seksiin).
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluaisin tietää oikean syyn, mutta toisaalta en ole noin palikka, joten vaikea sanoa tuosta hemmosta
Itsekin haluaisin ja oon sit soveltanut tätä myös miehiin, että kertoo mahdollisimman kiltisti, mutta oikealla syyllä, miksei juttu toimi, niin toinen sitten tietää missä voi parantaa ensi kerralla.
Sanot vaan hänelle, ettet ihan tarpeeksi päässyt perille hänen töistään, etkä siitä, onko työ hänelle tärkeää, ja kuinka hyvä hän itseasiassa on työssään. Siksi et voi tavata enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin haluaisin ja oon sit soveltanut tätä myös miehiin, että kertoo mahdollisimman kiltisti, mutta oikealla syyllä, miksei juttu toimi, niin toinen sitten tietää missä voi parantaa ensi kerralla.
"Parantaa ensi kerralla"? Täh? Se mikä sua hänessä ärsytti, voi seuraavan mielestä olla hänessä parasta.
Vierailija kirjoitti:
Sanot vaan hänelle, ettet ihan tarpeeksi päässyt perille hänen töistään, etkä siitä, onko työ hänelle tärkeää, ja kuinka hyvä hän itseasiassa on työssään. Siksi et voi tavata enää.
Ei hele😂😂😂😂
Kiitos kaikille vastauksista! Ehkä selitän jotain ympäripyöreästi ja jos alkaa kysellä niin sitten totuus pöytään. :D ap
Ei tarvitse mennä yksityiskohtiin, sano vaan, että tuntuu, että olette liian eri tyyppisiä.