"Tyhjyyden" tunne vatsassa, vaikka syönyt
Mistä voi johtua? Pari päivää ollut tällaista. Nälän kaltainen tunne mutta kuvailisin tyhjyydeksi ennemmin.
Kommentit (13)
Vatsatauti? Tai jotain muuta vatsaongelmaa.
Unohdin mainita että uloste aika löysää. Ei kai uuden vuoden ruoka voi vasta nyt alkaa oireilla? Ap
Mulla kanssa nyt sama tunne, vaikka vasta söin.
Sun aivot yrittää tehdä susta läskipersettä, taistele vastaan!! kyllä niitä riittää jo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ootko syönyt tarpeeksi?
Oon joutunut katsomaan, etten syö liikaa koska kylläistä oloa en tosiaan saavuta. Ap
Onko se ihan syvällä vatsassa vai ylempänä? Jos ylempänä, niin mulla se vissiin on jotain närästyksen tapaista. Sellainen pieni etova olo, joka menee syömisellä ohi, joten tekee mieli syödä kokoajan.
Sama juttu. Juuri söin pari kuumaa koiraa ja vieläkin nälkä. Pakko kait mennä tekemään vielä makkaravoileipä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se ihan syvällä vatsassa vai ylempänä? Jos ylempänä, niin mulla se vissiin on jotain närästyksen tapaista. Sellainen pieni etova olo, joka menee syömisellä ohi, joten tekee mieli syödä kokoajan.
En veikkaisi närästykseksi, olen närästystä joskus potenut. En tosin pitkään aikaan... Ap
Minullakin on aina välillä, mutten tosiaan tiedä mitä on. Kestää yleensä pari päivää ja sitten katoaa. Minulla on IBS, mutten tiedä liittyykö siihen.
Minulla tulee tuollainen jostain kumman syystä, jos syön amerikanpastilleja.
Jotku lääkkeet aiheuttaa tuota.