Mua ei kiinnosta pätkääkään nämä nuoret leijonat
Kommentit (23)
Koska asia ei kiinnosta, päätit käyttää aikaasi kirjoittaaksesi siitä.
Olipa taas oikein kunnon elämän ankeuttajan aloitus tämäkin.
Kiinnostaa kuitenkin sen verran, että jaksat jauhaa siitä vauvapalstalla.
Mutta ankeile vaan rauhassa. Monella muulla oli tänään iloiset tunnelmat.
No suurinta osaa suomalaisista kiinnostanee kuitenkin ja ovat ylpeitä pojistaan:)
Se että sinua ei kiinnosta, ei kiinnosta kyllä ketään:)
Niinpä. Jääkiekko = yliarvostetuin asia Suomessa.
Mua ei kiinnosta pätkääkään nämä nuoret leijonat.
Ihanko tosi? Minua kiinnostavat kyllä. Korkeasaaressako syntyivät, vai ihan villeistäkö kirjoitat?
Jotenkin tulee mieleen että onko jääkiekko jotakin Talvisodan jatkoa. Sen tyylistä on ainakin uutisointi aiheen tiimoilta.
Ihaniahan ne ovat. Kovaa urheilua ja reippaita nuoria.
Onnea menestyksestä!
Kateellisten panettelua vaan taas....hehe. Asuvat jossain maalla.
Ovat voittaneet kultaa ja siitä uutisoidaan hetken aikaa lehdissä.
Miten voi noin paljon ottaa päähän? Miljoonasta muusta paljon turhemmista asioista jauhetaan joka viikko, ymmärtäisin jos se vituttaisi mutta että tämä.
Sama homma rahikaisella.
Valitettavasti jääkiekkomafia on niin syvällä suomalaisissa urheilupiireissä, ettei siitä pääse eroon enää millään. Se on kuin herpes.
Söpöjä Milleum-beibejäkin siellä. Saman ikäisiä kuin omani. Pikkupojat voittaa mestaruuden ja Suomimamma ei jaksa olla heuistä ylpeä, koska???
Kyllä se alkaa oikeasti vtuttamaam, kun joka toinen artikkeli hehkuttaa jotain hiton teinikiekkoa.
Saisko sitä lehteä luettua miinustamalla kiekon kokonaan pois?
Hyvä peli toisin kuin potkupallo-nysväys ja filmaus nurmessa kierien.
Kaikkein naurettavinta on lähteä perse paljaana ryypiskelemään sen takia, että pikkupojat voitti jossain pelissä toiset pojat.
Ei pysty ymmärtämään.
Itseäkin kiinnostaa vanhat puumat enemmän :)
M23
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee mieleen että onko jääkiekko jotakin Talvisodan jatkoa. Sen tyylistä on ainakin uutisointi aiheen tiimoilta.
Puistattavaa. Todella.
Joko media on tuonut perinteisesti kiakkolehmät näytille?
On tää lajin niin noooooolo.
Miettikää miten harvassa maassa koko lajia ees harrastetaan. Eikä niissäkään ole montaa, joilla todella mahdollisuuksia. Ymmärtäisin hypetyksen, jos jalkapallo kyseessä.