Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eevi Teittisen silmärypyt

Vierailija
06.01.2019 |

Uusin instapäivitys. Hän täyttää tänä vuonna 30. Olen shokissa.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei on täysin normaalia että ryppyjä tulee mutta kun kuvan kävin katsomassa niin kyllä tuo ryppy määrä 30v. On harvinaisen runsas.

Ja tätä en sano pahalla enkä sillä että rypyt olisi rumia.

Vierailija
22/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Janina Fry ja Maryam Razavi ovat Suomen kauneimpia naisia, vaikka heilläkin ryppyjä silmissä... Ja nämä naiset hymyilevät kuvissa pelkäämättä, että rypyt näkyy. Inspiroivaa. Ihan mahtavaa toikin, että Eevi julkaisee itsestään tuollaisen luonnollisen kuvan instanssa. Kertoo, että on tosi pitkällä itsensä kanssa. Jos mimmi on noin rautainen jo 30v, kuvitelkaa mitä on 50v. Siinä ei kuulkaas muidut mitkään rypyt päsmäröi elämää karpäsen kakan vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei on täysin normaalia että ryppyjä tulee mutta kun kuvan kävin katsomassa niin kyllä tuo ryppy määrä 30v. On harvinaisen runsas.

Nuohan on ilmeryppyjä. Sitten pitää "huolestua" ku tollaset rypyt on silloinkin kun kasvot on levossa. Joillain on tollasia jo tosi paljon nuorempanakin. Kertoo enemmän kasvojen rakenteesta kun ihon veltostumisesta.

Vierailija
24/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuminenä ja nelikymppisen alkkismiehen silmärypyt. 

Onneksi olen paljon ikäistäni nuoremman näköinen.

Muuminenä? Sanoo akka, jonka oma kroppa muistuttaa muumia?

Voi olla mut eipä ole muuminenãä😂

Vierailija
25/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella paljon urheilevalla on tuollainen silmänympärysiho. Juuri tänään jossakin ketjussa ihmeteltiin fitnessiä harrastavan Henna Peltosen ennen aikojaan ikääntynyttä naamaa, samassa ketjussa mainittiin myös mm. Aitolehti, joka näyttää kasvoistaan reippaasti todellista ikäänsä vanhemmalle.

Kohtuus kannattaa siis liikunnassakin.

Vierailija
26/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Ei nannakaan nuoremmalta näytä siinä niiden yhteiskuvassa

Vierailija
27/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää itse luonnonvaloon ja ottakaa itsestänne kuva ilman mitään filttereitä. Näette tekin omat ryppynne. 

Vierailija
28/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla mut eipä ole muuminenãä😂

Sä taidat olla vähän jälkeenjäänyt. Kuka normaalijärkinen ilkkuu jonkun nenälle?

Vierailija
29/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua minulla on ryppyjä per..reijän ympärillä, rui ruik mitä teen..

Vierailija
30/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuohan on ilmeryppyjä. Sitten pitää "huolestua" ku tollaset rypyt on silloinkin kun kasvot on levossa. Joillain on tollasia jo tosi paljon nuorempanakin. Kertoo enemmän kasvojen rakenteesta kun ihon veltostumisesta.

No on tuolla muitakin kuvia missä näkyy rypyt.

Ettekö oikeasti ole huomannut että fitness urheilijat yleensä näyttää vanhemmilta. Kun sitä rasvaa ei ole nimeksikään.

Vierailija
31/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on naururypyt jo teininä, iän myötä korostuu runsaasti. 

Sillä ei varsinaisesti ole mitään tekemistä iän kanssa. 

Vierailija
32/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko koskaan miettineet paljonko silmänymärysiho venyy luomivärien, silmänrajauksien yms levittämisessä ja niistä puhdistettaessa. Ainoo kauneudenhoito ohje minkä oon saanu äidiltäni, on se että älä hiero silmiäs. En meikkaa juuri koskaan ja kasvoni pesen suihkussa, ilman vanulappuja, ikää liki neljäkymmentä ja silmänympärysihoni on melko sileä. Otsallani kyllä kasvaa jo harmaata...

Vierailija
33/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hurjan näköinen ikäisekseen, eipä silti..kaunis muuten. Olen 43v ja mulla on sileämpi iho. Ihan varmasti toi fitness vaikuttaa ihoon, jatkuva diettaaminen ja tietty aurinko vanhentaa.

Vierailija
34/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko koskaan miettineet paljonko silmänymärysiho venyy luomivärien, silmänrajauksien yms levittämisessä ja niistä puhdistettaessa. Ainoo kauneudenhoito ohje minkä oon saanu äidiltäni, on se että älä hiero silmiäs. En meikkaa juuri koskaan ja kasvoni pesen suihkussa, ilman vanulappuja, ikää liki neljäkymmentä ja silmänympärysihoni on melko sileä. Otsallani kyllä kasvaa jo harmaata...

Voiko olla mitään kamalampaa kuin ryppy silmäkulmassa? No EI THOUDELLAKAAN!

Vierailija
35/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha nauroin tälle!! 😂 Ja mikä ihme "muuminenä" edes on? Eihän muumeilla ole varsinaista nenää, vaan kuonot.

Oli kyllä kunnon naururypyt, mutta mitä sitten. Eiköhän jokaisella tuon ikäsellä ja nuoremmallakin oo jonkunlaiset, kun oikein silmiään tihrustaa. Tyytyväisen näköinen synttärisankari, ilman meikkiä tai filtteriä! Pakko arvostaa, vaikken eevin elämään sen kummemmin ole seurannutkaan!

Vierailija
36/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kuvassa vähintään 45-vuotiaalta

Vierailija
37/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites ap omat silmärypyt

Vierailija
38/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Ap löysin kerrankin vähän epäimartelevan kuvan hyvännäköisestä naisesta, niin oli päästävä mässäilemään.

Vierailija
39/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää ap, joka käy katkerona katselemassa Eevin instakuvia. Sitten tuleekin päivä, jona hän löytää kuvan, josta  ilmenee että Eevi onkin ihan kuin me muutkin, vaikka ei nyt ihan, niin ainakin silmäryppyjen osalta. Mikä riemu siitä syntyykään, kun kerrankin voi tuntea itsensä "paremmaksi" kuin Eevi.

Vierailija
40/68 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tulee mietelauseita täynnä oleva maaretkalliomainen postaus, jossa "minulle on lähetetty kysymyksiä silmärypyistäni, ja kunpa vain kukaan ei arvostelisi toisen ulkonäköä, vaikka olenkin siis kisannut ulkonäön arvostelemis-kisoissa, ja Coelhon sanoin " puut, auringot, be kind, viisaus, elämä, blaa blaa, smoothie"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän