Minulla taitaa olla stalkkeri kimpussa ! Luulin ettei tälläistä käy kuin jenkkileffoissa...
Vaikka koetan ajatella, että miten kukaan nyt alkaisi vaania tavallisen näköistä 40v akkaa niin ei näitä tapahtumia voi sivuuttaa. Olen nähnyt useita kertoja tuossa läheisellä kävelytiellö henkilön, joka tupakoi ja tuijottaa ikkunaani. Ensin ajattelin, että pissattaa koiraa tai odottaa jotakuta mutta..
Myös pihallani on käyty, olen varma siitä. Ja poikani väittää jonkun huppupäisen "jätkän" kuvanneen/videoineen kännykällä keittiöni ikkunaan ja lähteneen karkuun kun poika huudahti jotain. Poika on vasta 10v, mutta tajusi tilanteessa olevan jotain vialla.
Kommentit (14)
Oletko vasta muuttanut ? Tulee mieleen että entisellä asukkaalla velkojat perässä.
Reppana. Kuinka yksinäinen ja säälittävä tarvitsee olla että alkaa kuvitella tuollaisia.
Olisiko sinun mahdollista saada neuroleptisi injektioina että ne tulisi varmasti otettua? Joku ystäväpaövelu myös? Olet kohta käräjillä kun vainoat lapsia.
Minkälaisessa asunnossa asut? Jos on kerrostalo, niin kyse voi olla myös viereisestä asunnosta.
Eipä toi mitenkään tavatonta ole, itse sain aikanaan stalkkerin töistä. Oli siis asiakas.
Otit parin päivän rännin ja nyt koitat rauhassa kestää pahimman yli. Ensi yö tulee olemaan kunnon liskojen yö, mutta kyllä se muutaman päivän jälkeen helpottaa, eikä enää tule vainoajat mieleen.
Miten täällä ihmiset luulee ettei tuollaista vpi tapahtua? Ei kuulosta mitenkää aivan omituiselta. Helposti kuvittelisi että noin voi käydä
Muista sanoa miehellesi, hänen jäädessään kaupan pihaan odottamaan että "Pidä auto käynnissä. Voi tulla äkkilähtö." tai "Jos tulen juosten kaupasta ulos, niin avaa ovi jo valmiiksi ja käynnistä auto"
Vierailija kirjoitti:
Vain mies kirjoittaa "akka".
öööh? Kyllä mä kirjoitan "a,kka", "äm.mä", "su.ohi.rviö" jne. aina tilanteen mukaan :)
N33
Vierailija kirjoitti:
Että sellaiset sunnutaipsykoosit siellä tulilla
Kyllä noita Ihmispers*itä, stalkkereita, on olemassa. Vaikkei just sulla olisikaan. Ihan tavallisilla, selväpäisillä naisilla.
Voi olla ihan mahdollista, motivaatio voi tosin olla jokin muu.
Naisena et ehkä kiinnosta häntä.
Hänellä voi olla myös tapana kyylätä ihmisiä.
Meitä on moneksi.
Vahtii milloin olette poissa / nukkumassa, että voi murtautua sisälle ja varastaa kaiken olennaisen.
Että sellaiset sunnutaipsykoosit siellä tulilla