Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla taitaa olla stalkkeri kimpussa ! Luulin ettei tälläistä käy kuin jenkkileffoissa...

Vierailija
06.01.2019 |

Vaikka koetan ajatella, että miten kukaan nyt alkaisi vaania tavallisen näköistä 40v akkaa niin ei näitä tapahtumia voi sivuuttaa. Olen nähnyt useita kertoja tuossa läheisellä kävelytiellö henkilön, joka tupakoi ja tuijottaa ikkunaani. Ensin ajattelin, että pissattaa koiraa tai odottaa jotakuta mutta..
Myös pihallani on käyty, olen varma siitä. Ja poikani väittää jonkun huppupäisen "jätkän" kuvanneen/videoineen kännykällä keittiöni ikkunaan ja lähteneen karkuun kun poika huudahti jotain. Poika on vasta 10v, mutta tajusi tilanteessa olevan jotain vialla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaiset sunnutaipsykoosit siellä tulilla

Vierailija
2/14 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vasta muuttanut ? Tulee mieleen että entisellä asukkaalla velkojat perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppana. Kuinka yksinäinen ja säälittävä tarvitsee olla että alkaa kuvitella tuollaisia.

Olisiko sinun mahdollista saada neuroleptisi injektioina että ne tulisi varmasti otettua? Joku ystäväpaövelu myös? Olet kohta käräjillä kun vainoat lapsia.

Vierailija
4/14 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisessa asunnossa asut? Jos on kerrostalo, niin kyse voi olla myös viereisestä asunnosta.

Vierailija
5/14 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mies kirjoittaa "akka".

Vierailija
6/14 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toi mitenkään tavatonta ole, itse sain aikanaan stalkkerin töistä. Oli siis asiakas.

Vierailija
7/14 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit parin päivän rännin ja nyt koitat rauhassa kestää pahimman yli. Ensi yö tulee olemaan kunnon liskojen yö, mutta kyllä se muutaman päivän jälkeen helpottaa, eikä enää tule vainoajat mieleen.

Vierailija
8/14 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä ihmiset luulee ettei tuollaista vpi tapahtua? Ei kuulosta mitenkää aivan omituiselta. Helposti kuvittelisi että noin voi käydä

Vierailija
9/14 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sanoa miehellesi, hänen jäädessään kaupan pihaan odottamaan että "Pidä auto käynnissä. Voi tulla äkkilähtö." tai "Jos tulen juosten kaupasta ulos, niin avaa ovi jo valmiiksi ja käynnistä auto"

Vierailija
10/14 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain mies kirjoittaa "akka".

öööh? Kyllä mä kirjoitan "a,kka", "äm.mä", "su.ohi.rviö" jne. aina tilanteen mukaan :)

N33

Vierailija
11/14 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellaiset sunnutaipsykoosit siellä tulilla

Kyllä noita Ihmispers*itä, stalkkereita, on olemassa. Vaikkei just sulla olisikaan. Ihan tavallisilla, selväpäisillä naisilla.

Vierailija
12/14 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan mahdollista, motivaatio voi tosin olla jokin muu.

Naisena et ehkä kiinnosta häntä.

Hänellä voi olla myös tapana kyylätä ihmisiä.

Meitä on moneksi.

Vierailija
13/14 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahtii milloin olette poissa / nukkumassa, että voi murtautua sisälle ja varastaa kaiken olennaisen.

Vierailija
14/14 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.