Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä itse epäilet Myyrän myyräksi? Ja miksi?

Vierailija
06.01.2019 |

Itse epäilen Juhoa...on jotenkin niin täynnä egoa ja on erittäin itsevarma.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Joonas...

Nyt epäilen Juhoa tai Pietaria

Vierailija
2/16 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari aivan selvästi. Näkee jokaisesta ilmeestä, ja kuulee puheesta myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan kuka vaan. Nämä formaatit on aina tehty niin, että katsojaa harhautetaan.

Vierailija
4/16 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti epäilen Pietaria

Vierailija
5/16 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea talo.

Vierailija
6/16 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin, sieltä tuli tällainen vastaus: Myyrä, Jari Tervo.

Vierailija
7/16 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tyhmä en ymmärrä tätä kisaa. Siis se myyrä voittaa koko kisan kun eihän se voi tippua kisasta? Miksi sitten nämä lopputestit, vai onko se niin jos myyrä arvataan eli kaikki?tietää hänet niin se myyrä tippuu?

Vierailija
8/16 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että voiskos Pentti olla myyrä... Uusimman jakson hyppytehtävässä ajattelin, että hyppäsikö tarkoituksella vaarallisen näköisesti, jotta muut eivät uskaltaisi hypätä. Toisaalta myös Juhon käytös epäilyttää, oli ensimmäisen jakson sammakko tehtävässä niin pätevänä ohjeistamassa, mutta ohjeisti silti ihan  väärin... Myös Joonas epäilyttää, piilottiko hän toisen jakson rantatehtävässä kynttilän hiekan alle... Muutenkin toisen jakson rahatehtävässä Joonas oli heti menossa laittamaan rahoja sinne ja jotenkin mystisesti yksi neula katosi jolla rahat oli tarkoitus laittaa kiinni... Naiset ovat jääneet varjoon enkä oikein tiedä ketä heistä epäilisi...

Vierailija
9/16 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se vanha mies, en musta nimeä.

Koko ohjelman idea tosin on vielä vähän hukassa ihmettelen mitä ne oikein kilpailevat kun rahasummat on ennalta määrätty, ja mitä se myyrä oikein voi tehdä ilman että huomataan... Eipä ole hyvin sujunut sillä ainakaan

Ja toisekseen koko ohjelma olisi mielenkiintoisempi jos katsoja tietäisi myyrän ja näytettäisiin että näin se myyrä nyt toimii ja kuinka sillä sujuu. Nyt on vähän tylsä ja outo. Mutta ehkä se siitä...

Vierailija
10/16 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[  ] kiinnostaa

[x] ei kiinnosta

Vierailija
11/16 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse epäilen Juhoa...on jotenkin niin täynnä egoa ja on erittäin itsevarma.

Kirjoitteletko tänne työksesi?

Vierailija
12/16 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuija tai se lentoemäntä.

Vierailija
13/16 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tyhmä en ymmärrä tätä kisaa. Siis se myyrä voittaa koko kisan kun eihän se voi tippua kisasta? Miksi sitten nämä lopputestit, vai onko se niin jos myyrä arvataan eli kaikki?tietää hänet niin se myyrä tippuu?

No siis myyrähän ei voi voittaa eikä hävitä, koska on palkattu esittämään kilpailijaa olematta kilpailija. Siksi en usko myyrän olevan kukaan nuorista miehistä tai Irene, koska heillä on vahva kilpailuvietti.

Vierailija
14/16 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku kertoa kisan säännöt? Mä en ymmärrä.

Vierailija
15/16 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis myyrähän ei voi voittaa eikä hävitä, koska on palkattu esittämään kilpailijaa olematta kilpailija. Siksi en usko myyrän olevan kukaan nuorista miehistä tai Irene, koska heillä on vahva kilpailuvietti.

Ok. Kiitos. Kai se myyrä jotain saa?

Vierailija
16/16 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Kiitos. Kai se myyrä jotain saa?

Eiköhän se saa palkkaa, kuten Roope Salminen ja muukin tuotannon väki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä