Auttakaa! En pääse yli yhdestä miehestä. Miksi mies ei voi suoraan sanoa, jos ei halua olla missään tekemisissä kanssani?
Mies ei ole tällä hetkellä valmis suhteeseen koska eronnut hiljattain mutta kuulemma tykkää minusta paljon. Sovimme että ollaan vaan kavereita, koska hän ei ole valmis suhteeseen. Emme kuitekaan pysty näkemään toisiamme, koska jonkinlaisia tunteita on kehkeytynyt. Ei olla viestitelty, odotan mieheltä seuraavaa askelta. Viestittelimme viimeksi 2 kuukautta sitten. Fyysisesti olemme nähneet viimeksi elokuussa.
Sattuu niin paljon. Minun on pakko asennoitua nyt niin että meistä ei tule ikinä mitään, ja siirtyä elämässä eteenpäin. En voi uneksia ja haaveilla hänestä ja odottaa hänen yhteydenottoa ikuisesti. Laittakoon viestiä sitten kun on laittaakseen. Minun on vaikea päästää hänestä irti, koska hän sanoi että haluaa olla kavereina kanssani. Tästä aiheesta puhuimme erikseen ja hän nimenoman sanoi että haluaa olla kavereita. Viestiä ei kuitenkaan kuulu.
Mitä luulette: tuleeko mies enää laittamaan minulle viestiä, koskaan ikinä?
Mitä tuon miehen päässä liikkuu? Miksi hän ei voi suoraan sanoa ettei halua olla missään tekemisissä?
Kommentit (94)
Elämässä on sellaisia aikoja, jolloin on parempi olla yksin. Katso joku kiva sinkku.
Ja vielä yksi kysymys: Olisiko creepyä jos vaikka ystävänpäivänä lähettäisin hänelle jonkinlaisen kirjeen? Sisältöä en tiedä vielä, mutta jotakin siihen liittyen että kaipaan häntä enkä ole tuntenut tällä tavalla ketään kohtaan ikinä.
ap
Laita viesti ja kysy, mitä kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Unohda mokoma. Ei halua sinusta mitään sellaista mitä odotat. Olisihan hän muuten viestitellyt. Mene eteenpäin elämässäsi. Löydät jonkun, joka haluaa just sut.
Niin, ei halua NYT, koska ei ole valmis suhteeseen.
ap
Miehet on yksinkertaisia. Jos niitä kiinnostaa niin ottaa yhteyttä. Joten anna olla ja etsi joku toinen.
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti ja kysy, mitä kuuluu.
Kaksi kuukautta sitten se olin minä, joka laittoi viestin. Nyt odotan että hän olisi myös jollain tavalla aloitteellinen. Ja viestittelymme jäi siihen pisteeseen myös sisällöllisesti, että nyt on hänen vuoronsa laittaa.
ap
Kaksi kuukautta parisuhdeviestittelyssä on nykyisin sama kuin ikuisuus. Mies tuskin enää edes muistaa sinua. Ihme että joku vielä haikailee tällaisen perään.
Mahdollista että oot hänen mielestään ihan kiva, mut haluaa kokeilla muitakin, jos löytyisi parempi. Haluaa säilyttää kaveriyhteyden, koska pitää sua siten varalla.
Mitä luulette: VOIKO OLLA MAHDOLLISTA että hän todella vielä laittaisi minulle viestiä? Hiljaiselon jälkeen?
ap
Jos on kuukausia tapaamiskertojen välissä, niin tyhmäkin ymmärtää unohtaa koko tyypin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kuukausia tapaamiskertojen välissä, niin tyhmäkin ymmärtää unohtaa koko tyypin.
Emme voi tavata, koska on tullut tunteita! Emmekä KYKENE tapaamaan vain kavereita. Etkö ymmärrä?
ap
On totta, mitä joku yllä kirjoitti. Miehet ovat erittäin simppeleitä.
Jos tämä mies haluaisi pitää sinuun yhteyttä, hän pitäisi sinuun yhteyttä.
Hän sanoi haluavansa "olla kaverisi" silkkaa kohteliaisuuttaan. Oikeasti hän ei halua kanssasi parisuhteeseen eikä myöskään kaveriksesi.
Pyysit apua, joten tässä neuvo: lopeta ajattelemasta tuota miestä tässä ja nyt. ÄLÄ lähetä hänelle viestiä ystävänpäivänä äläkä muulloinkaan.
Jos sittenkin antaisit miehen olla rauhassa... ei tommonen takertuva ja tyrkyttely houkuta ketään, ja mies on eronnut ni miksi et anna toiselle aikaa surra rauhassa?
Ole fiksu ja odota, jos miehestä ei mitään kuulu niin mene elämässäsi eteenpäin
Ei sillä miehellä mitään tunteita ole. Se ei halua suhdetta sun kanssas, ei nyt eikä myöhemmin. Kunhan keksi valheen jotta pääsee susta eroon. Jos ei ole tullut viestiä 2kk niin se on merkki siitä että miestä ei kiinnosta, ei suhde eikä kaveruus. Miehellä on todennäköisesti jo uusi nainen.
Unohda ja etsi mies joka on susta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette: VOIKO OLLA MAHDOLLISTA että hän todella vielä laittaisi minulle viestiä? Hiljaiselon jälkeen?
ap
Me emme ole miehesi ajatustenlukijoita.. jotkut miehet laittaa ja jotkut eivät
Se vähä riippuu ihmisestä eikä meidän mielipiteistä
Vierailija kirjoitti:
Jos sittenkin antaisit miehen olla rauhassa... ei tommonen takertuva ja tyrkyttely houkuta ketään, ja mies on eronnut ni miksi et anna toiselle aikaa surra rauhassa?
Ole fiksu ja odota, jos miehestä ei mitään kuulu niin mene elämässäsi eteenpäin
Milloin miehestä pitäisi teidän mielestänne viimeistään kuulua, jotta hän voisi vielä osoittaa olevansa kiinnostunut minusta? Esimerkiksi mielestäni on outoa ja törkeää jos 6kk ei ota yhteyttä ja sitten yhtäkkiä pamauttaa viestiä.
Ja lisään: mies ei laita jatkossakaan viestiä sulle
Sen tietää jopa sokeakin
Vaikutat ihmiseltä, jolle on turha vastata.
Mutta kun kerran apua pyysit, vastaanpa kuitenkin: on äärimmäisen epätodennäköistä, että mies enää koskaan ottaisi sinuun yhteyttä. Hän ei myöskään toivo, että sinä ottaisit yhteyttä häneen.
Ne tunteet, jotka "ovat kehittyneet", ovat sinun ikiomiasi. Miehellä ei ole mitään tunteita sinua kohtaan.
Unohda mokoma. Ei halua sinusta mitään sellaista mitä odotat. Olisihan hän muuten viestitellyt. Mene eteenpäin elämässäsi. Löydät jonkun, joka haluaa just sut.