Millaisia ovat Latvialaiset miehet?
Tapasin eilen yhden täällä työssä olevan. Komea oli ja vaihdettiin numeroita. Kannattaako tutustua? Kokemuksia?
Kommentit (74)
Tuskinpa voi yleistää. Ystäväni on latvialainen ja latvialainen miehensä on tohtori. He asuvat ulkomailla. Kummatkin hyvin sivistyneitä ja älykkäitä. En puhuisi mistään huijareista tai perinteisistä perhearvoista.
Olen tavannut vain merimiehiä: hyväkäytöksisiä, huonostipukeutuvia, viinaanmeneviä ja kielitaidottomia itäeurooppalaisen näköisiä rotevia miehiä. Tästä voisi päätellä, että tavan mies Latviassa on erittäin hyväkäytöksinen, jos merimieskin käyttäytyy paremmin kuin suomalainen liikemies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän huonoa englantia puhui, mutta komea ja kunnollisen oloinen. Tiedä sitten. Muutaman viestin laittanut tänään. Eilen siis baarissa tavattiin ja nyt katsoo whatssappia harvakseltaan näköjään. Olisiko töissä näin sunnuntainakin? Oikeasti olen ihan done suomalaisten miesten suhteen. ap.
No mikä suomalaisissa on sitten ollut vikana? Veikkaisin, että ei ainakaanhelpommaksi mene noiden baltialaisten kanssa.
Omalle kohdalle osuneet ovat olleet aggressiivisia, viinaan liikaa meneviä ja eivät ole oikeastaan tarvinneet minua tarpeeksi. Mä kun haluaisin hemmotella miestäni ja haluaisin, että hän arvostaisi sitä. ap.
Ainakin Suomessa oleskelevat latvialaiset ovat kovia poikia diilaamaan huumeita.
Nähty on kirjoitti:
Latvialaiset miehet ovat komeita ja naiset kauniita. Solakoita, vaaleita ja pitkiä. Nuoret osaavat englantia ihmeen hyvin.
Ihmeen hyvin? Sanoisin että ihmeen huonosti keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut vain merimiehiä: hyväkäytöksisiä, huonostipukeutuvia, viinaanmeneviä ja kielitaidottomia itäeurooppalaisen näköisiä rotevia miehiä. Tästä voisi päätellä, että tavan mies Latviassa on erittäin hyväkäytöksinen, jos merimieskin käyttäytyy paremmin kuin suomalainen liikemies.
Olisi vaan hyvä kuulla käytöksestä ihan alkutapaamisesta kestävään parisuhteeseen. Onko mies edelleenkin samanlainen, kun on oltu jo yhdessä jonkin aikaa? Onko luotettava? Onko viinaan menevä? Onko naisensa vai kavereidensa vai töidensä kanssa? jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän huonoa englantia puhui, mutta komea ja kunnollisen oloinen. Tiedä sitten. Muutaman viestin laittanut tänään. Eilen siis baarissa tavattiin ja nyt katsoo whatssappia harvakseltaan näköjään. Olisiko töissä näin sunnuntainakin? Oikeasti olen ihan done suomalaisten miesten suhteen. ap.
No mikä suomalaisissa on sitten ollut vikana? Veikkaisin, että ei ainakaanhelpommaksi mene noiden baltialaisten kanssa.
Omalle kohdalle osuneet ovat olleet aggressiivisia, viinaan liikaa meneviä ja eivät ole oikeastaan tarvinneet minua tarpeeksi. Mä kun haluaisin hemmotella miestäni ja haluaisin, että hän arvostaisi sitä. ap.
Latviassa kulutetaan huomattavasti enemmän alkoholia kuin Suomessa. Sukupuoliroolit on vahvasti ns. perinteiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet epäsuomalainen nainen, eli et kannata tätä mallia, jota Suomeen on rakennettu vuosikymmenien ajan, että mies ja nainen ovat mahdollisimman samanlaisia, niin silloin latvialainen voi olla hyväkin valinta.
Ai sulle siis mitä serkumpi, sen herkumpi?
Ei ihan auennut pointtisi, mutta tähän on nimenomaan pyritty Suomessa, että kaikki ovat yhtä ja samaa. Mahdollisimman vähän eroja miehissä ja naisissa. Nyt sitten jotkut saattavat nähdä sen myös ongelmallisena.
Mahdollisimman samanlaiset ovat mahdollisimman läheistä sukua toisilleen. Siitä tulee tunnetusti vähän huonoja seuraamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kansallisuudet kuuluu kirjoittaa pienellä alkukirjaimella vaikka kännykkäsi autofill muuta väittäisi.
Onko syynä kännykkä? Hyvä tietää.
Luulin aiemmin, että todella, todella, todella moni simppeli kirjoittaja on jättänyt kesken peruskoulun.
sehän voi kiikuttaa sulle valkasta viinaa tullesssaan tänne töihin
Laittoi taas yhden viestin vaan. Mä kun yrittäisin tutustua paremmin whatappin kautta. hmm....taitaa olla kiireinen. Huomenna sanoi menevänsä töihin, kun kysyin onko nyt töissä. Kysyin kaikenlaista, ei vastannut. Aamulla kuitenkin laittoi ekana mulle huomenta- viestin. ap.
Ovat käteviä käsistään. Osaavat esim. käynnistää auton ja päästä kesämökkeihin sisään ilman avaimia.
Vierailija kirjoitti:
sehän voi kiikuttaa sulle valkasta viinaa tullesssaan tänne töihin
En käytä viinaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Laittoi taas yhden viestin vaan. Mä kun yrittäisin tutustua paremmin whatappin kautta. hmm....taitaa olla kiireinen. Huomenna sanoi menevänsä töihin, kun kysyin onko nyt töissä. Kysyin kaikenlaista, ei vastannut. Aamulla kuitenkin laittoi ekana mulle huomenta- viestin. ap.
Iltaisin ja öisin latvialaisilla on usein ”keikkahommia”, joten ei varmasti ehdi paljoa tsättäilemään.
Vierailija kirjoitti:
Ovat käteviä käsistään. Osaavat esim. käynnistää auton ja päästä kesämökkeihin sisään ilman avaimia.
Hehe, hauska, mutta tuskin ne kaikki on sellasia ja varsinkaan nää vähän varttuneemmat? ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaisin ja öisin latvialaisilla on usein ”keikkahommia”, joten ei varmasti ehdi paljoa tsättäilemään.
apua, nyt aloin miettiä josko tää onkin just sellanen, kun ei ehdi lukea viestejä ja laittaa harvakseltaan vaan pari sanaa:) ap.
Vierailija kirjoitti:
Nähty on kirjoitti:
Latvialaiset miehet ovat komeita ja naiset kauniita. Solakoita, vaaleita ja pitkiä. Nuoret osaavat englantia ihmeen hyvin.
Ihmeen hyvin? Sanoisin että ihmeen huonosti keskimäärin.
Kirjoitin, että NUORERT!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apua, nyt aloin miettiä josko tää onkin just sellanen, kun ei ehdi lukea viestejä ja laittaa harvakseltaan vaan pari sanaa:) ap.
Varmasti lastaa tälläkin hetkellä jonkun kesämökin tai teollisuushallin pihassa varastettua tavaraa Transitin perälle.
No oottelen rauhassa. Voin päivitellä tänne, miten suhde etenee, jos etenee. Seksiä ei siis ollut eilen eikä ehditty juurikaan tutustua paremmin, mutta tykästyin. ap.
Ei ihan auennut pointtisi, mutta tähän on nimenomaan pyritty Suomessa, että kaikki ovat yhtä ja samaa. Mahdollisimman vähän eroja miehissä ja naisissa. Nyt sitten jotkut saattavat nähdä sen myös ongelmallisena.