Miten Henna Peltonen voi olla näin rupsahtanut?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Henna-Peltonen-paljastaa-Tauski-jattanyt-…
Menisi ihan 50-vuotiaasta :D
Kommentit (34)
Ylläri, että Tauski ei ole maksanut elatusmaksuja! Johan nyt! En olisi mitenkään voinut kuvitella...eiku...
Toivottavasti kukaan muu ei ole enää niin tyhmä, että tekisi Tauskille vielä lapsia.
Mammat kateellisia kun on timmi kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Mammat kateellisia kun on timmi kroppa.
Mä en tajua miksi nää naiset pilaa itsensä?! Pistoshoitoja, solariumia, silarit, liian blondatut hiukset, tekoripset ym. Kaikki on feikkiä. Siitäkö pitäis olla kade?
Totta, kroppa on hyvä. Mut niin on itellänikin. ;)
Mielestäni hän on näissä kuvissa kauniimpi kuin se Henna, mitä olen aiemmin nähnyt kuvissa. Luonnollinen look.
Ihan normaalin 35-40 vuotiaan näköinen.
Väsynyt, ja epätasainen rusketus. Just edellisessä Seiskan jutussa oli hehkeenä, näytti max. 30. Arvostelijoilla lienee ikää jotain 20-22 vuotta, koska itse Hennaa vain hieman vanhempana näytän väh. 10 vuotta vanhemmalta, eikä juuri kukaan tapaamani 45-50-vuotias todellakaan näytä noin hyvältä. Ehkä Hollywoodissa, mutta se ei ole aitoa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ei normaalin 35-40 vuotiaan iho näytä tuolta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei normaalin 35-40 vuotiaan iho näytä tuolta...
Ei niin, eikä monen viisikymppisenkään.
eikö tauskilla ole 7 lasta kolmen eri naisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt, ja epätasainen rusketus. Just edellisessä Seiskan jutussa oli hehkeenä, näytti max. 30. Arvostelijoilla lienee ikää jotain 20-22 vuotta, koska itse Hennaa vain hieman vanhempana näytän väh. 10 vuotta vanhemmalta, eikä juuri kukaan tapaamani 45-50-vuotias todellakaan näytä noin hyvältä. Ehkä Hollywoodissa, mutta se ei ole aitoa elämää.
En ole itse ainakaan törmännyt yhteenkään nelikymppiseen jolla on seitsemänkymppisen iho :D
Katsoin eka ensimmäisen kuvan ja mietin, että ihan hyvähän se on. Sitten scrollasin alaspäin. Ei näytä kyllä 35-vuotiaalta, mutta toki tuo meikkikin vanhentaa. En kyllä tajua, mitä hyvää Henna luulee saavan pojalleen aikaan sillä, että haukkuu hänen isäänsä julkisuudessa. Tai pojan kuullen ylipäätään. Varmasti Tauski ei tule saamaan vuoden isä-palkintoa, mutta haukkumalla Tauskia julkisesti/pojalle, Hennan poika kärsii eniten, ei suinkaan monissa liemissä keitetty ja marinoitu Tauski-pappa.
Huono meikki, huono valaistus. Ei varmaan livenä näytä noin vanhalta.
Vetikö se myös prinssinakkinsa esiin? Sillähän on tapana vilautella kikkeliä lavalla. Yök!
Juutuubista löytyy video, jos kiinnostaa.