Säälittävin/oudoin repliikki, jolla seksiä on ehdotettu?
Kommentit (41)
Tinderissä keskustelunavaus: ”anna p*l lua, h*o ra!”
"Kun ei sulla ole nyt ketään eikä mullakaan niin eikös me voitaisi sitten panna?" Ja kyseessä kaveriporukan mies, joka oli aina mulle ilkeä ja kritisoi ulkonäköä. Tuosta on onneksi jo 20 vuotta aikaa...
Tyyppi lätkäisi kätensä reidelleni ja kysyi "miten olis?"
”Voitaisiko me harrastaa seksiä?”. En jaksa, kun mies on tuollainen lässy.
Olin baaritiskillä. Mies tuli viereen ja alkoi puhua, että ollaan kaverin kans menossa mökille ja päätin, että kysyn kolmelta naiselta lähteekö mukaan. Ei selvinnyt monesko olin.
Mun isovelikin harrastaa seksiä sen tyttöystävän kanssa, voitaiskos mekin? (kysyjä 18-v, minä 17-v)
Ei ole olemassa säälittäviä tai outoja repliikkejä; on vain erilaisia ihmisiä ja energiatasoja, jotka eivät aina kohtaa.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ei ole olemassa säälittäviä tai outoja repliikkejä; on vain erilaisia ihmisiä ja energiatasoja, jotka eivät aina kohtaa.
Minulla ei ainakaan energiatasot kohtaa näiden ”saisko pimperoa?”-tyyppien kanssa.
Anna mulle, kun en varmaan saa keneltäkään muulta enää sen jälkeen.
Työkaveri pikkujouluissa. Kauas oot ollu naimisissa sen äijäs kanssa. 15 vuotta ja oltu yhdessä 19 vuotta. Ai ok, no teillä tuskin makkari on enää käytössä niissä merkeissä ja muutenkin olis varmaa kiva kokeilla vaihtelua, joten jos kiinnostaa pikku tuhma seikkailu myöhemmin, niin maksan kyllä hotellin.
Vastasin hetken hämmennyksen jälkeen, että jos mulla olisi pienintäkään mieltä olla tyhmä ja tuhota mun pitkä suhde, niin luuletko että se tapahtuisi sinun kanssasi ja tuollaisella kommentilla. Toimiiko muuten usein toi sun repliikki ja ihan mielenkiinnosta kysyn. Oli jätkä seuraavalla viikolla hiljasta poikaa ja nolona pitkään. Eipä se ole vieläkään mitään sanonut.
Kauheita :D
Vanha harmittoman oloinen papparainen öisessä Helsingissä. Kysyi jotain, enkä kuullut. Menin lähemmäs ja ystävällisesti kysyin voinko auttaa jotenkin. Luulin kysyvän tietä.
"Annan suihinotosta viiskymppiä."
Vierailija kirjoitti:
Kauheita :D
Vanha harmittoman oloinen papparainen öisessä Helsingissä. Kysyi jotain, enkä kuullut. Menin lähemmäs ja ystävällisesti kysyin voinko auttaa jotenkin. Luulin kysyvän tietä.
"Annan suihinotosta viiskymppiä."
Tunnen melkein myötätuntoa papparaista kohtaan 😅
"Anna persettä." Kysyin, että mitä, en varmaan kuullut oikein. Tyyppi pelästyi ja sanoi, että kaverinsa käski kysyä. Käskin kasvattamaan kullikarvat ennen naisten kanssa kommunikointia.
Toinen tapaus: "ei se ole mitenkään sulta pois jos kerran annat." WTF
Minulla on 26 cm pitkä ja kaljatölkin paksuinen k.y.r.p.ä. Haluatko nähdä?
Olihan se iso. Nautin suuresti.
Pirjomarjatta kirjoitti:
Minulla on 26 cm pitkä ja kaljatölkin paksuinen k.y.r.p.ä. Haluatko nähdä?
Olihan se iso. Nautin suuresti.
T. Mattipekka
"Panisitko mua käyrällä kostajallasi jos pyytäisin sut taas kylään ja tekisin pizzaa?"
Ois pakko panna, mut vaimo ei anna(20 vuotta vanhempi työkaveri.)