Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi tokaisi äsken uimahallin pukuhuoneessa mulle ” Mun mummolla on tollaset tissit ku se on vanha” ” miks sulla on, vaikka sä et oo vanha”

Vierailija
06.01.2019 |

Olin uimahallista tulossa uimasta ja olin pukuhuoneessa. Siellä oli 4v tyttö äitinsä kanssa. Kun puin, niin huomasin, että tyttö tuijottaa rintoihini. Asia häiritsi, mutta annoin olla ja jatkoin pukemistani. Yhtäkkiä tuo tyttö tokaisi ” mun mummolla on tollaset samanlaiset vanhat tissit ja ne on isot” ” miks sullakin on, vaikka oot nuori”. Olen 30-vuotias ja kuppikoko on F75. En ole lihava tms. Vaan rintani ovat vain suuret. Katsoin vihaisesti lasta ja sanoin tuolle äidille, että ” voisitko opettaa tytölle hieman käytöstapoja”? Äiti sanoi ” mun lapsi on 4v eikä se mitään pahaa tarkoittanut” ” Ei 4v ajatteli, niin kuin joku koululainen, että voi loukata” ” jossei kestä pieniä lapsi, niin pitää jäädä kotia” ” Ei luulisi, että noin aikuinen ihminen loukkaantuu 4v puheista, mitä 4v lapsi ei edes mitään pahaa tarkoita” ” ihmetteli vain”
Tuhahdin äidille vihaisesti ja lähdin pois.
Että pistää vihaksi tuollaiset ihmiset! En tiedä, miten enää voin mennä uimaan ikinä, kun ei saa olla rauhassa! Kyllä 4- vuotiaan pitää ymmärtää, miten toisille puhutaan. Hänelle voi sanoa esim. Että käyttäydytään nätisti.
Ovatko muut törmänneet vastaaviin tilanteisiin? En nyt sano, että järkytti, mutta kyllähän tuo itsetuntoa laski, vaikka kyseessä olikin pieni lapsi. Sanat voivat silti aina satuttaa.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ois ollu uskottavampi jos et olis antanut siitä toisesta äidistä noin ylimielistä kuvaa. Mutta annan yrityksestä 1/5.

Onko sinun vaikeaa ymmärtää, että ihmiset ovat hyvin erilaisia ja toimivat eri tavoin?

Junassa lapsi roiskautti päälleni mehua, niin että mehu valui pitkin kasvojani vaatteitteni päälle. 

Äitinsä kommentti: "oho!". Ei mitään muuta.

ohis

Ap, älä viitti. Sä paljastuit jo porvoolaiseksi. Tää ketju oli tässä.

Vierailija
22/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se katseita kerää, jos tuon kokoisilla tisseillä menee uimaan. Mitä oikein odotit? Miksi sulla muuten on noin isot tissit? Varmaan vähän jännän näköistä, kun on muuten hoikka, mutta sitten on jäätävät tissit?

Ap:lla on siis täydellinen vartalo. Miksi ei menisi uimahalliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap sulla ole kavereita joille voisit avautua kun piti tuokin juttu tänne kirjoittaa?

En ymmärrä näitä ihmisiä joilla on tarve kirjoitella näitä joku sanoi jotakin- avauksia tänne koko otsikkokenttä täyteen.

Vierailija
24/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se katseita kerää, jos tuon kokoisilla tisseillä menee uimaan. Mitä oikein odotit? Miksi sulla muuten on noin isot tissit? Varmaan vähän jännän näköistä, kun on muuten hoikka, mutta sitten on jäätävät tissit?

Täydellinen vartalo on sopusuhtainen. On se hurjan näköistä, jos ihminen on todella hoikka ja tissit roikkuu navassa asti.

M 35

Vierailija
25/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukion jälkeen töissä päiväkotiryhmässä avustajana. Ryhmän opettaja oli vanhempi, erittäin hoikka ja rasvaton nainen. Minä olin sopusuhtainen d-kupin rinnoilla varustettu tapaus. Olimme uimahallissa. Pukukopissa eräs lapsi kysyi aidon hämmästyneenä: miks opella on tositosi paljon pienemmät tissit vaikka se on tositosi paljon vanhempi?! Molempia nauratti, ope oli vaan että silti tai juuri siksi :D mutta keskusteltiin myös siitä, ettei ole hyvien tapojen mukaista kommentoida toisten ihmisten ulkonäköä.

Vierailija
26/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap sulla ole kavereita joille voisit avautua kun piti tuokin juttu tänne kirjoittaa?

En ymmärrä näitä ihmisiä joilla on tarve kirjoitella näitä joku sanoi jotakin- avauksia tänne koko otsikkokenttä täyteen.

Ja sinun kirjoittelusi olikin päivämme pelastus. Teet varmaan uraa ajattelijana.

Vierailija
27/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ois ollu uskottavampi jos et olis antanut siitä toisesta äidistä noin ylimielistä kuvaa. Mutta annan yrityksestä 1/5.

Onko sinun vaikeaa ymmärtää, että ihmiset ovat hyvin erilaisia ja toimivat eri tavoin?

Junassa lapsi roiskautti päälleni mehua, niin että mehu valui pitkin kasvojani vaatteitteni päälle. 

ohis

Jälleen kerran yksinkertainen provotunnistaja. Ei, en ole ap. Sairastin pitkään syöpää enkä ole vuosiin käynyt uimassa, koska pelkään infektioita heikon vastustuskykyni vuoksi. Nämä provojankkaajat vaikuttavat usein hyvin, hyvin simppeleiltä. 

Vierailija
28/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen vartalo on sopusuhtainen. On se hurjan näköistä, jos ihminen on todella hoikka ja tissit roikkuu navassa asti.

M 35

Ei 75 F tissit roiku. Minulla on 75 E eivätkä roiku lainkaan. Joskus 80 v roikkuu niin pienet kuin isotkin rinnat.

Vierailija
29/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lukion jälkeen töissä päiväkotiryhmässä avustajana. Ryhmän opettaja oli vanhempi, erittäin hoikka ja rasvaton nainen. Minä olin sopusuhtainen d-kupin rinnoilla varustettu tapaus. Olimme uimahallissa. Pukukopissa eräs lapsi kysyi aidon hämmästyneenä: miks opella on tositosi paljon pienemmät tissit vaikka se on tositosi paljon vanhempi?! Molempia nauratti, ope oli vaan että silti tai juuri siksi :D mutta keskusteltiin myös siitä, ettei ole hyvien tapojen mukaista kommentoida toisten ihmisten ulkonäköä.

Niin varmaan. Sä oot isotissi joka on vaan kateellinen. Älkää uskoko tätä!

Vierailija
30/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 35

Onneksi vain 66 prosenttia teistä miehistä on ylipainoisia. Sinä ja ne muut.

ohis

Vierailija
31/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle sanotaan, että isot tissit on hyvät tissit, sunkin isi tykkää näistä.

Vierailija
32/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 35

Ei 75 F tissit roiku. Minulla on 75 E eivätkä roiku lainkaan. Joskus 80 v roikkuu niin pienet kuin isotkin rinnat.

Se on fysiikkaa. Jokainen tietää, että kun on isot rinnat, niin ne ovat raskaat ja roikkuu. Niin roikkuvat sinunkin rintasi. Mitä isommat, sen enemmän roikkuu.

Vierailija
33/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselta nyt ei paljoo enempää voi odottaa, mutta äidiltä voisi vähän käytöstapoja ja fiksua asianmukaista käytöstä vaatia

Vierailija
34/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä, kun aikuinen valehtelee jonkun lapsen sanoneen jotain nokkelaa ja sitten ängetään lehtii ja palstoille. Jeanette kassajonossa sanoi, äiti kato tolla naisella on samanlaista selluliittiä kun sulla.... Vähänkö hävetti. Oli päivän pelastus, kommentoi eräs toinen saman kokenut.

Jeanette 4v

Vierailija
35/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 35

Se on fysiikkaa. Jokainen tietää, että kun on isot rinnat, niin ne ovat raskaat ja roikkuu. Niin roikkuvat sinunkin rintasi. Mitä isommat, sen enemmän roikkuu.

Riippuu täysin kudostyypistä. Iän myötä kaikkien kudokset heikentyy, kollageeni vähenee jne ja siitä seuraa rintojen roikkuminen.

Vierailija
36/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ehkä herkkä, mutta ei se ole vika. Lapsi itse ja äitinsä käyttäytyivät typerästi. Äidin olisi pitänyt pahoitella sekä ojentaa lasta hieman tilanteessa sekä lisää myöhemmin.

Toisaalta ei olisi ollenkaan tarvinnut ojentaa, jos olisi alunperin kasvattanut lapsensa oikein. Sellainen lapsi nimittäin ei huomauttele muille minkään ikäisenä.

Vierailija
37/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin toki olisi pitänyt lapsen kansaa aloittaa keskustelu miten käyttäydytään.

Toki sinäkin olisit voinut lapselke sanoa,että katsos kun meitä on monenlaisia.Toisilla on isommat tissit jo nuorempana kuin toisilla.

Itse olen pk:ssa töissä ja aina sillon tällön joku lapsista taputtelee mahaani ja tuumaa:Sulla on iso maha.Mitäpä siihen vastaamaan muuta kuin et niin on.Toiset on isompia kuin toiset ja herkut on niin hyviä.Nauruks se yleensä menee 😂

Eikä nuo lapsoset aina muista niitä opittuja asioita.mm sutä että toisten ulkonäköä ei ole soveliasta kommentoida.Ne elää niin hetkessä.

Vierailija
38/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin lapsen ja äidin käytös, mua häiritsee AP:n lainausmerkkien käyttö. Oli miltei mahdoton erottaa kuka puhui ja milloin. Jokaista lausetta ei tarvitse erikseen lainata, vaan lainaus suljetaan, kun henkilöä tai tilannetta vaihdetaan. 

Vierailija
39/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Jälleen kerran yksinkertainen provotunnistaja. Ei, en ole ap. Sairastin pitkään syöpää enkä ole vuosiin käynyt uimassa, koska pelkään infektioita heikon vastustuskykyni vuoksi. Nämä provojankkaajat vaikuttavat usein hyvin, hyvin simppeleiltä. 

Kyllä olet ap. Kirjoitat samalla tyylillä ja tykkäät omista kommenteistasi. Ihan turha yrittää kieltää. Nyt syytät minua provojankkaajaksi, kun suutuit provosi pilaamisesta. Tyypillistä provoajan käytöstä, jota on nähty täällä tuhansia kertoja.

Vierailija
40/72 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No faktahan se on. Mee pienennyttämään rintasi jos et kestä totuutta. Isot rinnat roikkuu. Sitä se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän