Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä raskauspahoinvointi, vinkkejä töihin?

Vierailija
06.01.2019 |

Raskaus ihan alussa, viikkoja vasta 7. Mutta pahoinvointia on ollut jo kohta kaksi viikkoa. Tänään oksensin aamulla puoli tuntia ja siihen, että olin kutakuinkin ihmismäisessä kunnossa, meni 3 tuntia. Ihan kuin olisi karmea krapula koko ajan! Mahassa kiertää, oksettaa, väsyttää. Esikoisen kanssa oli sama, mutta ne viikot osuivat kesälomalle. Nyt pitäisi huomenna mennä töihin. En tajua miten pystyn, mutta en kyllä halua olla poiskaan. Olen 1-luokan opettaja ja sijaisia on ollut tosi hankala saada koko syksyn.

Onko mitään vinkkejä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tällä palstalla suositteli sellaisia pahoinvointirannekkeita. Ei ole omakohtaista kokemusta noista rannekkeista (raskausajan pahoinvoinnista kylläkin), mutta olisin varmaan kokeillut jos olisin sellaisista aikoinaan tiennyt. Itse yritin sinnitellä juomalla paljon kylmää vettä sekä syömällä pakastemansikoita ja kirpeitä omenoita, ne tuntuivat tuovan hetken helpotusta. Pienten lasten kanssa voi tietysti olla sen verran rankkaa olla töissä pahoinvointisena, että kannattaa kuitenkin harkita sitä sairauslomaa. Kyllä sijainen jostain aina löytyy.

Vierailija
2/2 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita inkiväärimakeisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan