**KESÄKERTUT ÄITIENPÄIVÄNÄ**
Kommentit (23)
menkäähän kerttuset katsomaan :))
-k-
Ihan pikakuulumiset.
Minä nukuin tänään kymmeneen =) Ja sitten söin tunnin aamupalaa ja nautin olostani.
Mies tuli pojan kanssa kotiin tuossa viiden jälkeen, ja meinasi aivan itku päästä, kun meidän 2-vee tuli ruusun kanssa ja sanoi " yvää äitipäivää" =D
Oli piirtänyt kortinkin.
Miestä ajattelin kiittää sitten ennen nukkumaanmenoa ;) Kun ei ole koko viikonloppuna supistanut, niin uskaltaa jotain tuolla kammarissa ehkä puuhastellakki ;)
Mut vielä pakkopakkopakko leikata imetyspaitaa varten kangas valmiiksi. tän päivän ompelusaldo on 1 muotoonommeltu kestovaippa ja 3 lisäimua. Koko viikonloppuna olen ommellut 5 vaippaa ja 5 lisäimua =)
Eggis rv 36+3 *saa nähä ommella hurruutanko minä sitä paitaa yötä myöten*
Meillä otettiin varaslähtö äitienpäivien viettoon. Olihan se mukavaa kun mies muisti pienellä lahjalla, muumimukilla, vaikken virallinen äiti vielä olekaan. Yleensä meillä ei oo ollut tapana pahemmin lahjoja toisille ostella, joten kyllä mieli lämpeni!
Mies lähti iltapäivällä lähes parin viikon työmatkalle, mutta tulee kyl viikonloppuna kotona käymään. Mä oon stressannut näitä kahta tulevaa viikkoa hirmuisesti etukäteen, mutta nyt on ihmeen rauhallinen olo. Tuun varmaan kiusaamaan teitä useamminkin kun tuota omaa aikaa nyt sitten on. Ens viikolla onneks mun äiti saapuu toiselta puolelta Suomea mun seuraksi. Sitten laitetaankin yhdessä kämppä kuntoon!
Oon mäkin välillä valitellut kun jokin tuossa miehessä on ärsyttänyt, mutta oikeasti täällä on kyllä kaikki hyvin. Ja nyt kun ollaan melkein viikon erossa toisistamme niin kylläpä ensi perjantaina on kaikki varmasti ylenmäärin hyvin! Tsemppiä vaan kaikille miesten suhteen, harmi vaan että tässä vaiheessa se pieni erossa olo ei välttämättä ole paras keino hoitaa suhdetta..
Tänään mulle naureskeltiin kun nousin ylös sängystä. Oli kuulemma niin erikoiset rituaalit! Täytyy myöntää että selällään ollessa on olo kuin koppakuoriaisella eikä meinää päästä ylös. Jos ei oo tilaa kääntyä kyljelleen ja täytyy nousta selältä ylös, niin ylös punnertaessa mun masusta tulee oudon muotoinen. Se on hetkellisesti kolmion muotoinen, keskeltä terävästi koholla ja lässähtää reunoilta! Onko joku huomannut samaa?
On tämä raskaana olo välillä niin kummallista!
Riinuska 35+2